iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22943-apps-tijdelijk-gratis-afgeprijsd-zijn.html)

Frog 07-08-10 11:13

Civilization Revolution is (tijdelijk?) gratis!!!

PrittStift 31-08-10 11:38

"belstatus app" vandaag 31 aug. gratis !!!
 
Een heel erg handig, mooi en goedwerkende app !! Jammer dat ik hem zelf vorige week al gedownload heb, deze moet je als je een t-mobile abbo hebt gewoon downloaden.

Grtz

Denbosch 31-08-10 14:04

Ik heb hem net gedownload maar hij doet het niet, heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord van t-mobile ingevoerd... Er komt te staan: '' Fout Er kan momenteel niet worden ingelogd. Raadpleeg de support-pagina van P-edge media. '' Hmm ?

MrNilo 10-09-10 23:02

iBomber 2 Gratis dit weekend !
 
Tip : iBomber 2 for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store




http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/...320x480-75.jpg


http://a1.phobos.apple.com/us/r1000/...320x480-75.jpg

Cheerz !
Nilo.
Sorry voor verkeerd forum waar het eerst in stond :)

WDS001 11-09-10 11:49

//Diverse discussies samengevoegd.

Nummer14 17-09-10 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 549961)
Ik heb hem net gedownload maar hij doet het niet, heb mijn gebruikersnaam en wachtwoord van t-mobile ingevoerd... Er komt te staan: '' Fout Er kan momenteel niet worden ingelogd. Raadpleeg de support-pagina van P-edge media. '' Hmm ?

Dat heb ik ook, maar volgens mij komt dat bij mij omdat mijn abbo pas is ingegaan en er nog geen gegevens zijn. Klopt dit volgens andere of niet?

Imemyself 18-10-10 16:42

NY zombies is gratis via freeappaday.com

(even proberen?)

psvpas 21-02-11 20:55

De tijdelijk gratis App's!
 
Heey,
ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om een topic aan te maken waar je iedereen kan melden welke apps er gratis zijn die dag!

Zoals vandaag:
Dino Rush

iBasket Pro

i Basket Pro HD (iPad)

(van freeappaday)
Wees er altijd snel bij voor ze weer op betalen gaan!
Dus weet je nog een gratis app voor die dag/week/langere periode, Post de naam(en link!)

WDS001 21-02-11 21:10

//Discussies samengevoegd.

psvpas 21-02-11 22:31

@ WDS001

woops, per ongelijk dit grote topic gemist, kon me bijna niet voorstellen dat het er ook nog niet was:$

Macaap 15-04-11 11:54

Tip, download de app appshopper, lijstje zetten op 'price changes' en de lijst word live vanaf boven aangevuld met Apps die met korting of gratis te krijgen zijn. Scroll er bijna dagelijks even doorheen op mijn iPad en heb er al veel uitgehaald, zeker apps die maar kort afgeprijst zijn. Daarnaast kun je een wishlist maken van apps die je wilt hebben maar te duur vind, je krijgt dan een push melding als deze in de korting gaat of gratis word, ideaal!

Lian1966 15-04-11 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macaap (Bericht 664429)
Tip, download de app appshopper, lijstje zetten op 'price changes' en de lijst word live vanaf boven aangevuld met Apps die met korting of gratis te krijgen zijn. Scroll er bijna dagelijks even doorheen op mijn iPad en heb er al veel uitgehaald, zeker apps die maar kort afgeprijst zijn. Daarnaast kun je een wishlist maken van apps die je wilt hebben maar te duur vind, je krijgt dan een push melding als deze in de korting gaat of gratis word, ideaal!

Ik heb deze app al een tijdje op mijn iphone en blader er af en toe door maar hoe zet je het lijstje op 'price changes'?

Macaap 15-04-11 12:25

Bovenste balk bij mij:
Links: all categories
Midden: paid & free
Rechts: price changes! (staat nu waarschijnlijk op 'all types')
Bij settings nog even opgeven wat voor idevice(s) je hebt

Palinghaas 17-04-11 12:08

Even een tikje offtopic misschien, maar ervaren jullie de laatste dagen ook problemen met de slechte bereikbaarheid van appshopper.com? Ik gebruik die site echt heel vaak icm de app op mijn iPhone en iPad. Maar de laatste dagen is die site niet te bereiken (en de apps dus ook niet te gebruiken). Ik kan er op een blog of op twitter helaas niets over vinden.

Macaap 17-04-11 12:13

Klopt, heb de laatste dagen bij de app regelmatig een 'connection error' kan hij het lijstje niet ophalen. Afsluiten en opnieuw starten wil soms helpen, dan doet hij het af en toe. Irritant is het wel. Hopelijk komt er een update

Palinghaas 17-04-11 12:16

Dat vermoeden had ik inderdaad al wel, deze site geeft namelijk ook al aan dat appshopper down is. Maar wie weet dat iemand nog ergens een melding van de mensen van die site had gezien.

Lian1966 18-04-11 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Macaap (Bericht 664440)
Bovenste balk bij mij:
Links: all categories
Midden: paid & free
Rechts: price changes! (staat nu waarschijnlijk op 'all types')
Bij settings nog even opgeven wat voor idevice(s) je hebt

Bedankt voor de tip, is inderdaad fijn om zo de apps in de gaten te houden

dendirk 14-07-11 13:45

Drawrace gratis
 
Hallo,

net opgemerkt dat Drawrace gratis is, gisteren nog 2.39

WDS001 14-07-11 14:39

//Discussies samengevoegd.

JoVe 02-08-11 18:11

Rocks! is tijdelijk gratis!

iTunes: Rocks-Game for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App Store
Youtube: ‪Rocks! 1.1 trailer‬‏ - YouTube


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:50.