iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22943-apps-tijdelijk-gratis-afgeprijsd-zijn.html)

macfreaker 08-10-08 22:13

Citaat:

Ja... weet niet precies hoeduur die andere 2 zijn (heb ik gelukkig gratis nu), maar Aqua Forest koste mij 8 euro.Ik moet wel zeggen: het is een hele goeie app!
Ja, nu dus gratis en is nog een leuke game ook .

Cmdaulnis 08-10-08 22:49

leuk ja, maar dat NeoSameGame knalt er steeds uit, nog 1 keer en ik verwijder 'm weer...

iMario 08-10-08 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cmdaulnis (Bericht 203789)
leuk ja, maar dat NeoSameGame knalt er steeds uit, nog 1 keer en ik verwijder 'm weer...

Hier geen problemen ermee.

DutchAppeal 08-10-08 23:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SeeSee (Bericht 203751)
whoa cool ja ze spelen heel erg met de prijzen, gelukkig is dat lekker in ons voordeel. Ik koop alleen de games die ik heel graag wil direct bij de rest wacht ik het gewoon af:D

Dat bedoel ik dus! Zo zul je veel meer mensen krijgen!

Al heb ik net wel Frontrunners gekocht voor 4 Euro... wat een heerlijk spel zeg! :rolleyes:

Baassie 09-10-08 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 203705)
Zeker! Ik heb er 8 euro voor betaald:( Koop gewoon geen apps meer, ze worden steeds goedkoper, of gratis....

Het zijn trialversies...

DutchAppeal 09-10-08 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baassie (Bericht 203884)
Het zijn trialversies...

Echt?

Hoe weet je dat?

Baassie 09-10-08 14:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DutchAppeal (Bericht 203930)
Echt?

Hoe weet je dat?

Downloadde er net 2 naar mijn iTunes en dan zie ik de icons met erin geschreven "free trial". Heb ze niet op mijn iPhone gezet (zit op mijn werk, dus kan het niet controleren), maar denk dat het dus niet de volledige spellen zullen zijn. Maakt het grote verschil tussen 8 euro en niks ook wat begrijpelijker.

iMario 09-10-08 15:37

Zijn gewoon de volledige apps hoor, iig bij mij wel.

Baassie 09-10-08 15:59

In dat geval ga ik ze thuis ook nog even ophalen :D

Baassie 10-10-08 11:06

Zoals gezegd, heb ik gisteravond alle 3 de spelletjes op mijn iPhone gezet en even kort gespeeld. AquaForest ziet er leuk uit dus laat ik staan, maar CatchtheEgg en NeoSameGame crashen vrij snel. NeoSameGame kan ik zelf niet eens spelen voordat hij al gecrashed is. Jammer, maar ja...

bas2k 12-10-08 19:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Baassie (Bericht 204271)
Zoals gezegd, heb ik gisteravond alle 3 de spelletjes op mijn iPhone gezet en even kort gespeeld. AquaForest ziet er leuk uit dus laat ik staan, maar CatchtheEgg en NeoSameGame crashen vrij snel. NeoSameGame kan ik zelf niet eens spelen voordat hij al gecrashed is. Jammer, maar ja...

even je iphone rebootten en ze crashen nooit meer...

Baassie 13-10-08 22:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bas2k (Bericht 205046)
even je iphone rebootten en ze crashen nooit meer...

Thanks! Lijkt te werken. :)

SeeSee 13-10-08 22:31

Hey het is elders op de site al vermeld volgensmij zelfs op de voorpagina maar als je gebruik maakt van AppShopper: iPhone App Deals and Discovery mis je geen enkele aanbieding. Als je op price changes klikt zie je heel goed hoe de prijs varieeert. Ik ben er dagelijks op ...:P

Hunter 14-10-08 08:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SeeSee (Bericht 205491)
Hey het is elders op de site al vermeld volgensmij zelfs op de voorpagina maar als je gebruik maakt van AppShopper: iPhone App Deals and Discovery mis je geen enkele aanbieding. Als je op price changes klikt zie je heel goed hoe de prijs varieeert. Ik ben er dagelijks op ...:P

Thanks. :)

Baassie 16-10-08 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 203981)
Zijn gewoon de volledige apps hoor, iig bij mij wel.

AquaForest is wat mij betreft het beste spel. Erg mooi en origineel. Wat ik overigens wel raar vind is dat het spel mijn inziens alleen uit een uitgebreide tutorial bestaat. Klopt dit of hebben we toch te maken met een trial versie?

ArB 16-10-08 15:40

Van de appshopper.com site vielen me de volgende apps op

Contactshare

en

Free Jokers Wild

en

Q-Dialer

Allen gratis en grappig, kijk op de rss feed voor meer info.
De q dialer is maar 2 weken gratis.......

AppShopper.com: New Apps (Free)

Brian_NL 16-10-08 16:06

Free Jokers Wild:D

Flydt 16-10-08 16:11

Gasten, aboneer je gewoon op de RSS feed van Appshopper.com

Bespaard je ook nog tijd! :D

vdvorst 19-10-08 14:50

Ben ik ook bij ja, maar dat zijn dagelijks echt veel feeds hoor!!!
Daarbij heb ik ook de feed van nieuwe appz :D

Heb net Cro Mag Rally gekocht _O_

Was orgineel 8 euro, vind ik toch veel, nu 1.50 :D (geen idee of dat terug veranderd, maar dan heb ik het al :P)

Nu nog een iphone :rolleyes::p

Stefanuzz 20-10-08 15:58

Was MazeFinger al langs geweest hier? Is nu ook gratis te downloaden vanuit de App Store :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:41.