Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Ja... weet niet precies hoeduur die andere 2 zijn (heb ik gelukkig gratis nu), maar Aqua Forest koste mij 8 euro.Ik moet wel zeggen: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
leuk ja, maar dat NeoSameGame knalt er steeds uit, nog 1 keer en ik verwijder 'm weer...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Al heb ik net wel Frontrunners gekocht voor 4 Euro... wat een heerlijk spel zeg! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Downloadde er net 2 naar mijn iTunes en dan zie ik de icons met erin geschreven "free trial". Heb ze niet op mijn iPhone gezet (zit op mijn werk, dus kan het niet controleren), maar denk dat het dus niet de volledige spellen zullen zijn. Maakt het grote verschil tussen 8 euro en niks ook wat begrijpelijker.
|
|
||||
|
||||
Zijn gewoon de volledige apps hoor, iig bij mij wel.
|
|
|||
|
|||
In dat geval ga ik ze thuis ook nog even ophalen
|
|
|||
|
|||
Zoals gezegd, heb ik gisteravond alle 3 de spelletjes op mijn iPhone gezet en even kort gespeeld. AquaForest ziet er leuk uit dus laat ik staan, maar CatchtheEgg en NeoSameGame crashen vrij snel. NeoSameGame kan ik zelf niet eens spelen voordat hij al gecrashed is. Jammer, maar ja...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hey het is elders op de site al vermeld volgensmij zelfs op de voorpagina maar als je gebruik maakt van AppShopper: iPhone App Deals and Discovery mis je geen enkele aanbieding. Als je op price changes klikt zie je heel goed hoe de prijs varieeert. Ik ben er dagelijks op ...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
AquaForest is wat mij betreft het beste spel. Erg mooi en origineel. Wat ik overigens wel raar vind is dat het spel mijn inziens alleen uit een uitgebreide tutorial bestaat. Klopt dit of hebben we toch te maken met een trial versie?
|
|
||||
|
||||
Van de appshopper.com site vielen me de volgende apps op
Contactshare en Free Jokers Wild en Q-Dialer Allen gratis en grappig, kijk op de rss feed voor meer info. De q dialer is maar 2 weken gratis....... AppShopper.com: New Apps (Free)
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
||||
|
||||
Free Jokers Wild
|
|
|||
|
|||
Gasten, aboneer je gewoon op de RSS feed van Appshopper.com
Bespaard je ook nog tijd!
|
||||
|
||||
Ben ik ook bij ja, maar dat zijn dagelijks echt veel feeds hoor!!!
Daarbij heb ik ook de feed van nieuwe appz Heb net Cro Mag Rally gekocht _O_ Was orgineel 8 euro, vind ik toch veel, nu 1.50 (geen idee of dat terug veranderd, maar dan heb ik het al ) Nu nog een iphone |
|
|||
|
|||
Was MazeFinger al langs geweest hier? Is nu ook gratis te downloaden vanuit de App Store
|
Labels |
apps |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vraagje over tijdelijk gratis nu betaalde apps | JayB | iPhone Apps | 8 | 09-05-11 09:07 |
Installer apps die aan te raden zijn? | francebramie | Jailbreak apps en thema's | 9 | 23-01-09 20:52 |
|
|