iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps die tijdelijk gratis of afgeprijsd zijn (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/22943-apps-tijdelijk-gratis-afgeprijsd-zijn.html)

lnn.art 14-03-09 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 266353)
Wat vinden jullie van Fieldrunners: is het het geld waar? :confused:

Wat vertellen de reviews/ratings in de Store jou?

Frog 14-03-09 19:54

Dat het goed is, maar ik ben toch niet overtuigd. Ik ben aan het twijfelen en dan zijn de meningen van andere altijd handig. :D

iMario 14-03-09 20:39

Fieldrunners is must have.

Frog 14-03-09 21:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 266394)
Fieldrunners is must have.

Oké, dankjewel. Dan zal ik het denk ik toch maar downloaden....

Runaque 14-03-09 22:20

Ik heb Sim City en moet zeggen dat het voor de iPhone niet echt geschikt is dit game, het scherm is gewoon te klein om deftig je ding te doen. Ook is het game niet zo simpel als dat ik me herinner van vroeger, men had het game iets simpeler mogen maken, ongeveer een vierde van je scherm is als het ware een reeks menuknoppen.

Nemisis2003 15-03-09 09:42

@Runaque

Ik vind dat je behoorlijk loopt te klagen over sim city..
Het werkt gewoon perfect. Het scherm is klein, maar je kan alles doen als je ff inzoomt.
Daarnaast is het allemaal heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, dus ik volg je commentaar niet helemaal.

Als je de game niet leuk vind kan dat natuurlijk, maar de houdt nog niet in dat het een slecht uitgewerkte game is. In mijn ogen is het 1 van de betere games op de iPhone.
En het verdient een pluim dat ze een redelijk complexe game zo goed hebben weten over te brengen naar de iPhone.

Runaque 15-03-09 10:25

Live Poker Deluxe is nu ook tijdelijk gratis, dit is misschien wel het beste pokergame dat je online kan spelen. Deze versie is ietsje beter dan de gratis versie die je voordien kon downloaden en je krijgt ook dubbel zoveel chips.
Een andere leuke game is Seat Ibiza Cupra Race en deze is volledig gratis. Grafisch best een mooie game en je hebt de gelegenheid om eens over het eiland Ibiza te scheuren.


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nemisis2003 (Bericht 266506)
@Runaque

Ik vind dat je behoorlijk loopt te klagen over sim city..
Het werkt gewoon perfect. Het scherm is klein, maar je kan alles doen als je ff inzoomt.
Daarnaast is het allemaal heel gebruiksvriendelijk en overzichtelijk, dus ik volg je commentaar niet helemaal.

Als je de game niet leuk vind kan dat natuurlijk, maar de houdt nog niet in dat het een slecht uitgewerkte game is. In mijn ogen is het 1 van de betere games op de iPhone.
En het verdient een pluim dat ze een redelijk complexe game zo goed hebben weten over te brengen naar de iPhone.

Als ik op je tenen getrapt heb dan spijt me dst, maar ik loop er niet over te klagen in de wijze hoe jij het afschilderd, ik heb gewoon mijn bevinding over het game gepost. Dat je kan inzoomen weet ik heus ook wel...

iMario 16-03-09 14:10

Hypno Pets van Zodttd is nu gratis. Rain Drop is ook tijdelijk gratis.

lnn.art 16-03-09 14:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 266880)
Hypno Pets van Zodttd is nu gratis. Rain Drop is ook tijdelijk gratis.

Zou je een korte toelichting willen geven bij deze applicaties?

Timmeh_ 16-03-09 14:30

copy/paste in iTunes? :p
Hypno Pets snap ik niet,
Rain Drop ben ik nu aan het downloaden,
de beschrijven deed me een beetje aan Scoops denken.. :D

EDIT
Rain Drop is leuk!


iMario 16-03-09 16:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 266882)
Zou je een korte toelichting willen geven bij deze applicaties?

Staat genoeg info in iTunes.

lnn.art 16-03-09 21:00

Pff :P.. wat heeft het voor zin alleen titels hier neer te zetten.. is toch handig als er kort word vermeld wat het zon beetje is..

iMario 16-03-09 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 267024)
Pff :P.. wat heeft het voor zin alleen titels hier neer te zetten.. is toch handig als er kort word vermeld wat het zon beetje is..

Uiteraard. Maar de meest doelloze apps zet ik er niet neer. Dus het is vast de moeite waard om even te kijken... (meestal doe ik er ook nog wel een link bij trouwens).

Volgende keer meer info hoor. ;)

DChim 17-03-09 09:05

Hypno Pets geïnstalleerd en meteen weer verwijderd.. niets aan..

Rain Drop is wel leuk :)

Timmeh_ 17-03-09 09:28

Wooden Labyrinth 3D is nu voor 1€59 en Tap Forms is nu voor 3€99

iMario 17-03-09 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 267141)
Hypno Pets geïnstalleerd en meteen weer verwijderd.. niets aan..

Rain Drop is wel leuk :)

Vind Hypno Pets ook niet veel, maar een tijdje geleden had ik hem bijna gekocht. :eek:
Gelukkig niet gedaan!

Runaque 17-03-09 14:12

ColorCanvas is tijdelijk gratis te krijgen, het is een gelijkaardige applicatie als de meer bekendere en populaire ColorSplash (die overigens betalend is) waar je een foto naar zwart-wit omzet en er nadien op de gewenste plaats terug kleur aanbrengt. Helaas voor mezelf heb ik vorige week ColorSplash aangekocht. Uiteraard is ColorCanvas minder uitgebreid.

iMario 17-03-09 14:15

ColorSplash heb ik ook gekocht. Wel leuk om af en toe wat zwart-wit in een foto te gooien...

DChim 17-03-09 15:10

Zijn er nog meer gratis apps voor vandaag die normaal wat kosten?

Runaque 17-03-09 15:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 267236)
ColorSplash heb ik ook gekocht. Wel leuk om af en toe wat zwart-wit in een foto te gooien...

Spijtig voor ons dat we er dan 1,59€ voor betaald hebben terwijl er een gratis alternatief bestond. :rolleyes: Naja, het is uiteindelijk wel een van de betere bewerkingsapplicaties voor de iPhone. :p

lnn.art 17-03-09 15:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 267247)
Spijtig

€1,60 is een zak snoep.. daar ga je toch niet over tobben?

Bomans 17-03-09 15:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 267243)
Zijn er nog meer gratis apps voor vandaag die normaal wat kosten?

http://appshopper.com/prices/free

iMario 17-03-09 15:24

Die LD50 app trouwens niet aanschaffen. Ik heb hem getest via iBetaTest en hij is echt slecht.

Runaque 17-03-09 15:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 267248)
€1,60 is een zak snoep.. daar ga je toch niet over tobben?

Zie je mij erover tobben? Ik zeg enkel dat het spijtig is dat er nu juist een gratis alternatief te vinden is. Trouwens, iedereen knipt toch kortingsbonnen uit van -0,50€, voor die 50 cent ga je toch ook niet lopen tobben... :rolleyes: Maar die 50 cent hier en daar op langere termijn maakt wel een groter bedrag als eindsom... :p
Het punt dat ik bedoel is dat je dat beetje had kunnen besparen, maar ik zeg er ook bij dat het betalend programma net wat uitgebreider is dan het gratis alternatief. Trouwens er zijn er wel meer die het overwegen te kopen, al was het 1,60€. Zie op de vorige pagina eens na, er liep daar iemand te denken om Fieldrunners te kopen, maar vroeg naar meer informatie en uiteindelijk is het maar een game dat iets meer kost dan een pintje op café.

DChim 17-03-09 15:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 267249)

thnx! ik wist niet dat deze site bestond :)

Runaque 17-03-09 15:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DChim (Bericht 267255)
thnx! ik wist niet dat deze site bestond :)

Er is ook een applicatie die hetzelfde doet, maar die moet je wel betalen (0,79€) en dan kan je eender waar met 3G of Wi-Fi zien welke applicaties er nieuw zijn, welke in sale zijn, welke gratis zijn, ... Je kan zelfs applicaties aan een verlanglijstje toevoegen en ingeven wat je ervoor wil betalen en dan geeft hij je een waarschuwing als de applicatie gezakt is naar de prijs die je wil betalen (al dan niet gratis).

Timmeh_ 19-03-09 07:18

Ik neem aan dat ergens een foutje is gemaakt, anders wel een hele bizare aanbieding..
Volgens AppSniper koste de sociale netwerk-app Centr eerst 799,99 euries, maar hij is nu dan tijdelijk gratis..
Geen idee wat het is, ben m aan 't downloaden, zal vast geen 800 euro waard zijn :rolleyes:

EDIT
Het idee erachter begrijp ik niet helemaal, maar het is een mooie app! Volgens mij kan je jezelf localiseren en dat delen op verschillende sociale netwerksites. Deze app maakt gebruik van Microsoft Maps, is leuk om eens wat anders te zien, maar ik gebruik m nu met 3G, en dat is eigenlijk niet te doen.. Ik raad wel aan om deze app te bekijken nu hij gratis is ;)


DChim 19-03-09 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Runaque (Bericht 267257)
Er is ook een applicatie die hetzelfde doet, maar die moet je wel betalen (0,79€) en dan kan je eender waar met 3G of Wi-Fi zien welke applicaties er nieuw zijn, welke in sale zijn, welke gratis zijn, ... Je kan zelfs applicaties aan een verlanglijstje toevoegen en ingeven wat je ervoor wil betalen en dan geeft hij je een waarschuwing als de applicatie gezakt is naar de prijs die je wil betalen (al dan niet gratis).

Ja, die zag ik ergens ;) maar als het gratis kan, waarom betalen? :p

DChim 19-03-09 10:52

Centr bestaat al sinds 28 januari, ben benieuwd of er toen al mensen zijn die de app hadden gekocht :D

iMario 19-03-09 13:36

Zodiac Pro was ook $999.99. Daarna ging er %99 van af, daarna weer %67 en daarna was hij gratis... Heb de app geprobeerd, stelde niks voor! Je moet maar geld over hebben om zulke apps te kunnen kopen. :p

Timmeh_ 20-03-09 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 268219)
Zodiac Pro was ook $999.99. Daarna ging er %99 van af, daarna weer %67 en daarna was hij gratis... Heb de app geprobeerd, stelde niks voor! Je moet maar geld over hebben om zulke apps te kunnen kopen. :p

Kan me echt niet voorstellen dat iemand dat geld ervoor over zou hebben.. Aan de andere kant: de ontwikkelaar hoeft er nu maar eentje te verkopen om zijn ontwikkelingskosten terug te verdienen :p:o:rolleyes:

iMario 20-03-09 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 268694)
Kan me echt niet voorstellen dat iemand dat geld ervoor over zou hebben.. Aan de andere kant: de ontwikkelaar hoeft er nu maar eentje te verkopen om zijn ontwikkelingskosten terug te verdienen :p:o:rolleyes:

Daarom! Er zijn zoveel App Store gebruikers, er trapt vast wel één iemand in. :p

Vicstar 20-03-09 15:37

Off topic: Ik las net dat Mariah Carey een huis gaat kopen van 125 miljoen. Ja, je leest het goed; HONDERD VIJF EN TWINTIG miljoen!

Dus, stél dat zij een iPhone heeft (en een beetje Celeb heeft tegenwoordig natuurlijk allang een iPhone!), dan draait zij vast haar hand niet om voor een leuke app van $999,99... ;)

Frog 21-03-09 18:34

Crazy Snowboard is tijdelijk in de aanbieding voor €0,79.

Timmeh_ 21-03-09 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 269241)
Crazy Snowboard is tijdelijk in de aanbieding voor €0,79.

Heb je m zelf uitgeprobeerd?
Als ik de recensies lees in de AppStore wordt ik daar niet zo vrolijk van :p

iMario 21-03-09 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 269265)
Heb je m zelf uitgeprobeerd?
Als ik de recensies lees in de AppStore wordt ik daar niet zo vrolijk van :p

Is ook een slechte app.

Frog 21-03-09 20:18

Ik heb hem zelf uitgeprobeerd en snap die recensies helemaal niet. :confused:

Op mijn iPod Touch werkt het spel super goed en ik raad het heel erg aan en helemaal voor dit geld. Ik vind het één van de betere spellen, maar de recensies zijn van oudere versies en misschien waren die slechter.

Je kan het ook zelf uitproberen met de gratis Liteversie.

Frog 21-03-09 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 269275)
Is ook een slechte app.

Vind je het echt slecht? :confused::confused:

Timmeh_ 21-03-09 20:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 269276)
Ik heb hem zelf uitgeprobeerd en snap die recensies helemaal niet. :confused:

Op mijn iPod Touch werkt het spel super goed en ik raad het heel erg aan en helemaal voor dit geld. Ik vind het één van de betere spellen, maar de recensies zijn van oudere versies en misschien waren die slechter.

Je kan het ook zelf uitproberen met de gratis Liteversie.

Net de gratis versie geprobeerd,
Dit is dus echt niet een van de betere games.. :rolleyes:
Het sturen is echt vaag.. Je beweegt zelf niet links of recht, maar de achtergrond beweegt.. :eek:
Thanx voor de tip, maar ik laat m liggen ;)

Nu in de aanbieding:
BlocksTouch 3D, nu voor €0,79 ;)
BlocksClassis is de 'normale' versie, ook een aanrader
kost ook €0,79 (geen aanbieding, standaard prijs)

iMario 21-03-09 20:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 269277)
Vind je het echt slecht? :confused::confused:

Ja. Touchgrind is daarintegen wel goed! Geen snowboarden, maar skateboarden. :D


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:51.