iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Fring (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/23011-fring.html)

michielmvs 13-07-08 13:51

Fring
 
hallo,

Ik vroeg me af of het mogelijk is om via mobiel internet (3G) een skype gesprek te voeren? Of is het alleen mogelijk via Wi-Fi?

Dit zou redelijk schelen in de kosten en mijn keuze voor de 3G vast maken.

Mvg,
Michielmvs

Xeronage 13-07-08 13:53

Volgens mij kan het toch echt alleen via Wi-Fi.

macfreaker 13-07-08 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xeronage (Bericht 140692)
Volgens mij kan het toch echt alleen via Wi-Fi.

Wanneer fring uitkomt met een versie die kan runnen op FW2 zal het ook moeten lukken via edge/grps/3g.
Heb het ook nog gedaan op mijn nokia een tijdje geleden.

slodo 04-10-08 09:14

Fring
 
fring is in de app store te vinden.
en het is gratis te downloaden.
http://phobos.apple.com/WebObjects/M...290948830&mt=8

Bron:
iClarified - Apple News - Fring With Skype Support for iPhone Now Available

joopgij 04-10-08 09:58

weet iemand hoe de instellingen zijn om gebruik te maken van xs4all voip? Dat moet kunnen, als ik er op Google , maar ik kan er hier (forum en wiki) niets over vinden. Met name de setting: proxy is mij niet duidelijk.

tweeg 04-10-08 12:20

Vind fring nog onhandig tot nu toe

- geen afbeelding als contact zijnde
- je kunt je telefoonboek contacten niet hiden
- je kunt offline contacten niet hiden

Verder werkt het wel :)

ihans 04-10-08 13:08

xs4all instellingen:
proxy: sip.xs4all.nl
login: voipnummer
password

Lukie 04-10-08 14:23

hehe
 
Terug van weggeweest ..jippie Werkt prima met 2.1 Audio kwaliteit is beduidend beter !!:D

erasor 04-10-08 15:16

Werkt hier prima met skype maar ik krijg het niet aan de praat met mijn Telfort sip gegevens. Iemand een idee wat ik moet invoeren? Of werkt het gewoon niet met telfort vast bellen?

lnn.art 04-10-08 15:26

Ah wat vet dit.. bellen over msn, dat is wat ik op dit moment gedaan heb.. is het uberhaupt mogelijk om gratis te voip'en met 'sip' of 'skype'? Ben niet heel erg bekend hiermee..

nicosomers 04-10-08 20:17

Als ik Fring opstart en mijn gegevens ingeef dan zegt ie dat mijn E-mailadres niet geldig is. dit is echter wel een geldig adres. Ik kan dus niet verder iemand een idee??

Blaster 04-10-08 22:00

Werkt ie mss met 12voip ? Iemand een idee of al een oplossing ?

jolyon 05-10-08 00:04

zolang je hem niet kunt gebruiken over 3g is de app behoorlijk crippled! en is het geen wonder app.

ugene 05-10-08 16:34

Ik wil fring gebruiken icm mijn skypeaccount. ik kan wel skype laten verbinden via fring maar vraag me af hoe ik een contactpersson met zijn skypegegevens kan toevoegen. Moet zo toch over mijn Wi-Fithuisnetwerk via skype kunnen bellen of zit ik mis?

iking 05-10-08 17:21

ik kreeg daar door problemen me iphone bleef hangen en ging uit:D:D:D:D

Kacper 06-10-08 00:45

Zijn er meer mensen die problemen hebben als ze GEBELD WORDEN VIA MSN (icm backgrounder en de 3g versie van fring)? mn telefoon gaat namelijk wel over maar ik kan niet echt opnemen ofzo. Na het opnemen gaat hij nog steeds een tijdje over (via de andere speaker). Op de pc geeft msn wel aan dat er wel een verbinding tot stand was gekomen na het opnemen.

jolyon 06-10-08 01:16

fring heeft wel een vertraging viel me op als ik over skype bel... eigenlijk vind ik het niet prettig om mee te bellen aangezien de kwali en vloeiendheid van het gesprek niet echt top is. gewoon niet top is eigenlijk. waardoor ik dus gewoon mn gsm netwerk aanspreek ipv voip.

Dading 06-10-08 14:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jolyon (Bericht 202597)
fring heeft wel een vertraging viel me op als ik over skype bel... eigenlijk vind ik het niet prettig om mee te bellen aangezien de kwali en vloeiendheid van het gesprek niet echt top is. gewoon niet top is eigenlijk. waardoor ik dus gewoon mn gsm netwerk aanspreek ipv voip.

Ik gebruik ook Skype(out) en er zit bij mij ook een zwaar irritante vertraging van ongeveer twee seconden op. Ook wordt er aan de andere kant geklaagd over een echo, ook met een vertraging van twee seconden. Erg jammer. Ook vind ik de interface niet echt aantrekkelijk en beperkt ter vergelijking tot BeejiveIM.

toothpickt 06-10-08 19:13

Echt super erge vertraging en echo idd!
En je offline contacts + alle contacts van de verschillende accounts lopen door elkaar heen... niet te ordenen....
3x zelfde naam van iemand, 1 skype, 1 msn en 1 googletalk account...
Niet handig... Wachten op updates danmaar

jeroenc 07-10-08 22:40

kan je fringe ook gebruiken op iPhone eerste generatie met 1.4.4.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:46.