//

snelzoek app

snelzoek app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) bestaat er een app die al programmas en games snel kan vinden. Gewoon een soort zoekbalk IN het springboard diehet zelfde werkt als de zoekfucntie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-10-08, 23:27
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard snelzoek app

bestaat er een app die al programmas en games snel kan vinden.

Gewoon een soort zoekbalk IN het springboard diehet zelfde werkt als de zoekfucntie in de Appstore, als het niet bestaat zou het dan wel kunnen? want ik heb wel es het weerbericht in het Sprinboard gezien. ik weet dat AppFlow er is maar dat duurt altijd even om dat programma te openen en dat wordt ik zo snel zat

Alvast bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-10-08, 00:36
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

Quickgold dacht ik, te installeren via Cydia, na installatie in Springboard op de home knop drukken en voila...
  #3  
Oud 08-10-08, 10:13
Mwfadebeer Mwfadebeer is offline
• iOS 6.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Wereldbol
Berichten: 623
Standaard

Je moet searcher hebben. gaat via Cydia. vindt alles wat er maar op je iPhone staat aan de hand van de letters die je intoetst.
  #4  
Oud 08-10-08, 16:51
Semmm Semmm is offline
• iOS 5.0 Beta
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 161
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JWVD Bekijk bericht
Quickgold dacht ik, te installeren via Cydia, na installatie in Springboard op de home knop drukken en voila...
Dankjewel!!!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App door review krijgen / hoe app meer diepgang te geven voor app store klaverentwee Ontwikkelen voor iOS 2 10-01-11 20:18
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? libia Chat en geruchten 3 29-09-09 21:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.