iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Tip: RjDj (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/23420-tip-rjdj.html)

dorus 10-10-08 17:23

Tip: RjDj
 
RjDj is niet een erg bekend programma omdat er weinig promotie voor word gemaakt maar het is wel een geweldig programma (denk ik). Ik zit al weken op de release te wachten en vandaag is die dan eindelijk uit gekomen :D
RjDj is een programma waarmee je je eigen muziek kan maken, dit gebeurt door middel van de accelerometer of door de microfoon. Heel goed kan ik niet uitleggen wat RjDj is, kijk maar gewoon naar dit filmpje:
YouTube - RjDj The mind twisting hearing sensation.

Er is een gratis versie van RjDj beschikbaar met 1 scene.
En er is een betaalde versie (€2,39) deze bevat volgensmij 5 scenes (zelf nog niet gekocht).

In de gratis versie krijg je de scene Echolon gratis, bij deze word alleen de microfoon gebruikt. Echt uitleg erover kan ik niet goed geven maar het is erg leuk om te doen, gewoon in de microfoon praten of wat tik geluidjes in de buurt van de microfoon maken en je krijgt al snel een leuke beat of liedje. Erg leuke app echt een aanrader!

M1ch3l 10-10-08 22:05

Ah hier keek ik al tijdje naar uit. Meteen gekocht natuurlijk :') zal binnenkort m'n ervaringen posten..

M1ch3l 10-10-08 23:52

Echt vet, maar 6 scenes is natuurlijk nog weinig.

Heb een link gevonden op hun site naar alle scenes die ze tot nu toe hebben:
http://rjdj.me/svn/rjdj_scenes/trunk/rjdj_scenes/

vervolgens download manager gedownload. Daarmee alle scenes in 1 keer gedownload.
Daarna iPhonebrowser gedownload en daarmee alle scenes in de scenes map gezet (Die staat onder User>Applications>3D11CACB-2E70-4894-8B01-6F1C6F02434A)

Nu heb ik dus een stuk of 30 scenes _O_ :D Waaronder bv de PingPong en Amen (maken gebruik van Acceloremeter input).

Zou snel zijn met downloaden misschien dat de beheerders ze binnenkort er wel afhalen.
Alle scenes waarvoor je moet betalen staan er ook tussen namelijk, beetje jammer achteraf, dit kan je namelijk met de free version ook scheelt jullie 2.39.

Zo straks maar eens even verder spelen. Dit is echt tof! Ben benieuwd hoe het is tijdens fietsen ofzo.
Hoop wel dat deze App een grote hype gaat worden zodat veel mensen bezig gaan met het ontwikkelen van scenes!

iMario 11-10-08 20:37

@ M1ch3l

Zou je die bestanden misschien even hier kunnen neerzetten in een zip ofzo?
Hoop trouwens niet dat de app de volgende dag corrupt is.

dendioo 12-10-08 00:27

weet iemand de reden waarom er officieel maar 6 scenes erbij zitten? komen er nog meer? namelijk geen zin om hem te jailbreaken..

Bonthouse 12-10-08 00:32

App is wel de volgende dag corrupt. Ik krijg nu de message dat RjDj niet geopend kan worden. Bummer:(
Maar deze koop ik wel! Geweldig stukje programeer skills met een hele hoop creativiteit gemixt!

iMario 12-10-08 00:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bonthouse (Bericht 204834)
App is wel de volgende dag corrupt. Ik krijg nu de message dat RjDj niet geopend kan worden. Bummer:(
Maar deze koop ik wel! Geweldig stukje programeer skills met een hele hoop creativiteit gemixt!

Zou je de bestanden hier dan even kunnen posten? :rolleyes:
Vind er wel een manier op *pling* WinterBoard *pling*

Bonthouse 12-10-08 01:00

Absoluut, hier is de link RapidShare Webhosting + Webspace

Het is dus RjDj Single met een aantal bijgevoegde scenes (van de bovengenoemde website). Succes:D

iMario 12-10-08 01:13

Zal er even mee prutsen, WinterBoard can do it all ! :D

NielsZwolle 12-10-08 11:05

uitgeprobeerd maar niet mijn ding

M1ch3l 12-10-08 12:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jantjuh (Bericht 204525)
ja en precies die ping pong doet het niet :(

Bij mij doet hij het ook niet, misschien moet je hem op een bepaalde manier activeren maar ik hoor nu alleen achtergrond geluid een geen balletje.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door iMario (Bericht 204761)
@ M1ch3l

Zou je die bestanden misschien even hier kunnen neerzetten in een zip ofzo?
Hoop trouwens niet dat de app de volgende dag corrupt is.

Is al gedaan zie ik :)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendioo (Bericht 204832)
weet iemand de reden waarom er officieel maar 6 scenes erbij zitten? komen er nog meer? namelijk geen zin om hem te jailbreaken..

Ik denk voornamelijk omdat vooral die 6 de moeite waard zijn. Tussen die andere scenes zitten veel 'probeersels' en niet werkende scenes verder zijn ze eigenlijk nog een beetje te ruw of niet boeiend genoeg denk ik. Maar het is leuk om ze er ook bij te hebben natuurlijk

echtwel 12-10-08 12:19

ja de rest is eigenlijk troep op 3 scenes na, oa loopordist, ringmod2 en spacebox , die laatste is zeer vet.

iMario 12-10-08 13:17

Heb ze gister dus in de app zelf geplaatst, via WinterBoard wou niet.
Ik heb gewoon mazzel! Mijn RjDj album word niet corrupt :D

hwin 12-10-08 15:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door M1ch3l (Bericht 204508)
Echt vet, maar 6 scenes is natuurlijk nog weinig.

Heb een link gevonden op hun site naar alle scenes die ze tot nu toe hebben:
Revision 139: /trunk/rjdj_scenes

Nice! En het is een SVN dus je kan hem gewoon met een svn client in een keer leegtrekken :)

lnn.art 12-10-08 19:03

**** hey.. Ik vroeg me ook al af waarom er op die sites zoveel besproken werd, terwijl ik in de gekochte versie 'maar' 6 scenes heb.. Komen in de updates, neem ik aan?

jemoer 12-10-08 19:30

ja niet echt slim van ze om die get_scenes.sh erbij te voegen in die rjdj app want daar staat namelijk die link in :D

dekac 12-10-08 20:19

heb nu de free version gedownload en alle scenes staan op mn pc.. maar ik kan de rjdj map niet vinden met winscp.. waar moet ik al mn scenes plaatsen?

Stiruam 12-10-08 20:23

In de map van de applicatie natuurlijk die kan een andere code hebben echter ^^ Nee beter gezegt die heeft een andere code als map naam :D Daar staat waarschijnlijk niet alleen de app maar nog meer van de scenes... Btw ligt het aan mij of is het geluid van dat kreng niet aan te passen? Bij mij komt er praktisch niets uit ^^

Greetz, Stiruam

dekac 12-10-08 20:37

eh.. come again?

Ik begrijp even niet wat je bedoeld stiruam..? Als ik in de map applications zit.. staat rjdj er niet tussen.. dus ik kan mn scenes er niet heen slepen..?

waar moet ik heen met winscp om rjdj te vinden?

Stiruam 12-10-08 20:44

Ok bij mij heet de map /private/var/mobile/Applications/126C7E2B-B363-465D-AB0A-66DD1D35611C/RjDj_Album.app waar ik moet zijn om de scenes er in te zetten maar "126C7E2B-B363-465D-AB0A-66DD1D35611C" kan bij jou een hele andere map naam zijn... dus ff door de mappen in deze folder heen bladeren "/private/var/mobile/Applications/"

Greetz, Stiruam


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:04.