//

WinRemoteLite; werkt dat ? bij mij niet..

WinRemoteLite; werkt dat ? bij mij niet.. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand heeft mij aanbevolen om WinRemote Lite te gebruiken om zodoende mijn server van mijn zaak in te kunnen vanaf mijn i-phone. Programma's geintalleerd op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-10-08, 11:56
djarend djarend is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 48
Standaard WinRemoteLite; werkt dat ? bij mij niet..

Iemand heeft mij aanbevolen om WinRemote Lite te gebruiken om zodoende mijn server van mijn zaak in te kunnen vanaf mijn i-phone.
Programma's geintalleerd op de server en de i-phone, het werkt alleen niet. Als ik op internet bij watismijnip krijg vul ik die cijfers netjes in op winremotelite. Als ik echter op de pc kijk naar het programma krijg ik een veld op me als naam winremote server en daar staat een heel ander IP adres in. Ik heb beide adressen geprobeerd maar lukt niet, Ik krijg op mijn i-phone een bijna zwart veld met alleen een icoon te zien van een toetsenbord en alleen de linker muis knop, terwijl er ook een rechter en een neutrale moet zijn en ik zie helemaal geen bureaublad van de server o.i.d. Iemand enig idee, is dit wel een goed programma? zijn er betere ? doe ik iets fout ? zou het leuk vinden als dit toch gaat werken
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wie helpt mij en werkt samen met mij mijn idee uit!! jmulder Ontwikkelen voor iOS 5 22-04-13 20:16
iPhone: limera1n werkt niet bij mij theultimatem Jailbreak 1 09-01-11 22:39
iBluetooth werkt bij mij niet.. xHarm Archief 7 13-10-09 20:12
Windows: iPhone en iPod op iTunes werkt bij mij niet aniger iTunes 15 03-06-09 11:39
mobistar werkt niet bij mij op turbosim piedp Archief 2 02-01-08 21:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.