iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Nike+ voor iphone al verkrijgbaar? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/23784-nike-voor-iphone-verkrijgbaar.html)

nawikre 17-10-08 16:58

Nike+ voor iphone al verkrijgbaar?
 
Ik ben druk op zoek naar software voor de iphone voor de nike+ sensor. Heb al het een en ander gelezen maar ik weet nog steeds niet of het er is (zag een stukje van augustus dat er in frankrijk iets was)
Ik heb zo'n sensor en wil deze ook gebruiken.

Iemand?

heb een 1e generatie iphone.

Iwan

truckdiver 17-10-08 17:00

deze is er niet voor de iphone.
alleen voor de ipod touch en de nano.

Stiruam 17-10-08 17:51

Haha ik heb hier toevalllig vandaag naar gezocht... Werkt volgens mij via bluetooth..??? Dan moet het ook mogelijk worden om dat te hacken en naar de iPhone te porten... Of het moet een andere bluetooth adaptor zijn...

Greetz, Stiruam

klaverentwee 19-10-08 18:37

Is nog steeds in ontwikkeling voor zover ik weet. Nog even geduld dus...

wowowowowo 20-10-08 13:47

ondertussen kan je wel Runkeeper gebruiken. Werkt via GPS.. Ik heb er goede ervaringen mee

(en gratis)

EDIT: zie nu dat je de niet de iPhone 3G hebt.. dan is het inderdaad geen optie

harrys 20-10-08 16:58

Ikzelf was het wachten meer dan zat en heb via marktplaats gewoon een 2e generatie nanootje gekocht voor 30 euro. (is nog een leuk apparaatje ook en lekker licht bovendien) voor 25 euro een nike+ sensor erin en lopen maar. Werkt perfect en laat de integratie problemen met de iphone maar voor wat het is. Inmiddels ben ik wel van mening dat er inmiddels redelijk wat alternatieven voor de nike plus bestaan, en zou als volgende gaan voor de forerunner van garmin. (alles wat je wilt incl hartmonitor) En zeg nou zelf wie wil er gaan hardlopen met een telefoon???>?

grz H

truckdiver 20-10-08 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harrys (Bericht 207685)
En zeg nou zelf wie wil er gaan hardlopen met een telefoon???>?

grz H

ikke ikke ikke
en met een forerunner rond mijn pols :p

iScorpio 20-10-08 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harrys (Bericht 207685)
En zeg nou zelf wie wil er gaan hardlopen met een telefoon???>?

Ik loop gewoon helemaal niet hard. Misschien ook een oplossing ;)

Belgicanofl 28-10-08 00:54

Nike is samen met Apple, een nieuw platform aan het uitwerken dat nog groter en meer gedetailleerd zal zijn als zijn voorganger.

Als door Nike gesponsorde atleet, zal ik de test versies begin februari ontvangen om te testen.

Dejive 02-04-09 22:41

En ben je al aan het testen geweest? Komt er iets aan? Ben sinds een tijdje ook aan het hardlopen en lijkt me wel wat om wat met Nike plus te doen..Is er al iets meer over bekend?

jelle86 07-04-09 15:01

Runkeeper pro!

jaapio 11-04-09 20:13

Ik ben twee weken terug naar een hardloopwinkel geweest voor een Nike+ sportband.
De verkoper wist mij te vertellen dat er veel sportbanden terug zijn gebracht door klanten omdat het schermpje kapot ging. Nike komt eind april met aangepaste versies van de sportband die dit probleem niet meer moeten hebben. Dus denk even goed na als je van plan bent om een sportband aan te schaffen, beter wacht je even tot eind april.

Daarnaast ben ik ook erg nieuwsgierig naar het platform van Belgicanofl

truckdiver 11-04-09 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jaapio (Bericht 276764)
Ik ben twee weken terug naar een hardloopwinkel geweest voor een Nike+ sportband.
De verkoper wist mij te vertellen dat er veel sportbanden terug zijn gebracht door klanten omdat het schermpje kapot ging. Nike komt eind april met aangepaste versies van de sportband die dit probleem niet meer moeten hebben. Dus denk even goed na als je van plan bent om een sportband aan te schaffen, beter wacht je even tot eind april.

Daarnaast ben ik ook erg nieuwsgierig naar het platform van Belgicanofl

Inderdaad,heb de mijne direct terug gestuurd.scherm deed het maar half en slecht ontvangst met de sensor.
Gebruik nu mijn forerunner 305 met het programma trailrunner

blaugrana 29-06-09 22:48

Ik zie in mijn iphone 3gs een optie voor nike+, ik neem aan dat die dus is ingebouwd?

Ik heb nu dus enkel nog een nike+ sensor + nike schoenen nodig?

Weet iemand waar ik die sensor online kan bestellen?

Guest-20161107182859 29-06-09 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blaugrana (Bericht 314662)
Ik zie in mijn iphone 3gs een optie voor nike+, ik neem aan dat die dus is ingebouwd?

Ik heb nu dus enkel nog een nike+ sensor + nike schoenen nodig?

Weet iemand waar ik die sensor online kan bestellen?

Hier heb je er een. Goedkoper dan originele maar werkt het zelfde. Het heet Runaway. Je heb niet perse Nike+ schoenen nodig, wat je kan dit sensortje er gewoon op klikken.

Werner85 30-06-09 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ves (Bericht 314731)
Hier heb je er een. Goedkoper dan originele maar werkt het zelfde. Het heet Runaway. Je heb niet perse Nike+ schoenen nodig, wat je kan dit sensortje er gewoon op klikken.

Let op: Dat is alleen een houdertje voor de Originele Nike+ Sensor. Op die manier heb je geen Nike+ schoenen nodig.
Wel handig, ga ik denk ik ook kopen.

nutty75 30-06-09 09:28

pff... snap er geen hol van! Ik loop hard, heb reeds schoenen e.d. Inmiddels een iPhone 3GS met daarop de optie in het menu voor nike+ipod.

Wat heb ik nu nog nodig om daarvan gebruik te maken?! (alleen bovenstaande?)

Guest-20161107182859 30-06-09 09:59

Heel simpel dan heb je dit pakketje nodig.

Werner85 je heb gelijk. Heb totaal niet opgelet. De Runaway is inderdaad geschikt als je al ren schoenen heb.

nutty75 30-06-09 10:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ves (Bericht 314865)
Heel simpel dan heb je dit pakketje nodig.

Werner85 je heb gelijk. Heb totaal niet opgelet. De Runaway is inderdaad geschikt als je al ren schoenen heb.

thnx.. Dus als ik dat houdertje aanschaf (of een vergelijkbaar iets), en daarnaast ook de sensor, kan ik aan de slag..
Niet eens zo heel erg duur. Ff zoeken of er winkels zijn waar die dingen verkocht worden!

Werner85 30-06-09 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nutty75 (Bericht 314888)
thnx.. Dus als ik dat houdertje aanschaf (of een vergelijkbaar iets), en daarnaast ook de sensor, kan ik aan de slag..
Niet eens zo heel erg duur. Ff zoeken of er winkels zijn waar die dingen verkocht worden!

Klopt helemaal!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:28.