//

Geen "try before you buy"

Geen "try before you buy" discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind het in een woord achterlijk dat je een app moet kopen en als het niet bevalt, moet je maar zien hoe je het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-10-08, 20:10
DutchVince DutchVince is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 71
Standaard Geen "try before you buy"

Ik vind het in een woord achterlijk dat je een app moet kopen en als het niet bevalt, moet je maar zien hoe je het geld terugkrijgt.

Ik heb inmiddels van twee apps mijn geld teruggevraagd, zonder enig resultaat. Hoewel het om kleine bedragen gaat vind ik dat consumentenrechten hier met voeten getreden worden.

Slechts een enkeling zet een "light" versie van zijn app in de Store.
Apple zou moeten verplichten dat van elke app een light/tryout versie te downloaden is.

Heel erg slecht.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-10-08, 20:46
Jakiie's schermafbeelding
Jakiie Jakiie is offline
• iOS 6.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Amsterdam-Bijlmer, Nederland
Berichten: 276
Stuur een bericht via Yahoo naar Jakiie
Standaard

Ik vindt inderdaad dat je daar wel gelijk in hebt ja, ik denk helaas niet dat dat zo snel zou komen, maar ik vindt dat je hier echt wel in gelijk hebt ja.. maargoed ;-))
__________________
Connected with: iPhone 5, 32GB (Zwart), Firmware: 6.1, T-Mobile i-150, Jailbroken.
  #3  
Oud 10-11-08, 10:30
Shorty007 Shorty007 is offline
• iOS 16.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 1.828
Standaard

ja vind ik ook. nu moet je maar zien of t echt zo leuk en goed is als dat in de store verteld wordt. sommige apps vind ik best prijzig en zou ik juist daarom niet aanschaffen als ik het niet eerst kan proberen om te kijken of het is wat ik zoek.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
"Geen Service" "herstel vereist" melding Martijnvdberge iPhone algemeen 13 24-01-11 13:59
"Uw betaalmethode is afgewezen" (Click & Buy op de iPad) Amphiby iPad algemeen 2 11-09-10 19:20
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:05.