iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24007-verwachte-apps-waar-wacht-jij-op.html)

Takenzo 05-10-09 09:52

En aangezien de gemiddelde iphone gebruiker redelijk veel ermee loopt te spelen is de kans dat het grootste gedeelte van de batterij tijdens actief gebruik leeg loopt heel groot :P (en dus dat je de popup niet mist)

xxMartenxx 05-10-09 12:57

Command & Conquer!:D laat maar komen!

I_Phone 06-10-09 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis (Bericht 360880)
Ik heb u uitgelegd hoe je het kan instellen,fluitje van een cent,je krijgt geen geluidssignaal maar vanaf je maar 20% meer hebt komt het op je scherm tevoorschijn en bij 10% nog eens.
Helaas geen geluidje maar als je bv met je iphone bezig bent of games aan het spelen bent, terwijl je de game aan het spelen bent dan stopt deze en gaat de melding tevoorschijn komen van 10-20% snap je?

Dus is mijn vraag omtrend een tooltje hiervoor legitiem, en wél nodig...
Ik loop nu eenmaal niet de hele dag tegen mijn iphone scherm aan te kijken...
Dus dat is de reden dat ik op een tooltje wacht dit dat in de gaten houdt EN een beepje geeft als het zover is.

apotheosis 06-10-09 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door I_Phone (Bericht 361548)
Dus is mijn vraag omtrend een tooltje hiervoor legitiem, en wél nodig...
Ik loop nu eenmaal niet de hele dag tegen mijn iphone scherm aan te kijken...
Dus dat is de reden dat ik op een tooltje wacht dit dat in de gaten houdt EN een beepje geeft als het zover is.

Ik begrijp uw vraag volkomen maar ik ben dit nog niet tegen gekomen.
Langs de andere kant is het ook zo dat als ik mijn iphone in m'n broek zitten heb en er is ook maar een beetje lawaai ik niet eens hoor er iemand belt of sms gestuurd heeft.De vraag is dus dan ook,gaat het wel luid genoeg kunnen afspelen als er zo'n app van bestaat of zou komen??

AssyriskaFF 06-10-09 15:14

Ik zou graag meer point and click spellen op de iPhone willen hebben. Deel twee van 1112 is nog steeds niet uit. Er zijn er maar weinig van terwijl de iPhone heel geschikt is voor dit soort spellen. Heb al CSI Miami gespeeld en 1112. Ik wil juist meer van dit soort spellen. Iemand tips (of is daar een ander topic voor?)

LuBJe 06-10-09 22:01

RTLgemist zou ik wel willen zien..

Sterke-Jerke 06-10-09 23:53

Wat ik graag zou zien op mijn Iphone:
- Clearcontext.
- Xobni (en dan linken met mijn PC)
- Roboform

VerCouter 08-10-09 12:56

Ik zoek nog een app die er voorzoorgt dat je gewoon simpel je contacts kan bewaren als je iPhone crashed e.d. zooi... :( haat het moet steeds al me contacten opnieuw invoeren... ik gebruik namelijk geen Outlook..

Shorty007 08-10-09 13:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VerCouter (Bericht 362509)
Ik zoek nog een app die er voorzoorgt dat je gewoon simpel je contacts kan bewaren als je iPhone crashed e.d. zooi... :( haat het moet steeds al me contacten opnieuw invoeren... ik gebruik namelijk geen Outlook..

En heb je ook niet het Windows adresboek dan op je windows?
Daar kan je ook je contacten mee synchroniseren :)
Mja volgens mij zit het Windows adresboek alleen in Win XP Pro en niet in de Home versie van Windows XP.
En kon je niet ook met Google contacts synchroniseren...dacht het wel hoor.
Nou en anders is er nog MobileMe ;)

VerCouter 08-10-09 13:30

Dankje dankje dankje!! :) Dankje Shorty!! :)

Shorty007 08-10-09 13:33

Ja was het windows adresboek de oplossing voor je? Graag gedaan dannn ;)

Waus 09-10-09 12:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door VerCouter (Bericht 362509)
Ik zoek nog een app die er voorzoorgt dat je gewoon simpel je contacts kan bewaren als je iPhone crashed e.d. zooi... :( haat het moet steeds al me contacten opnieuw invoeren... ik gebruik namelijk geen Outlook..

Ik sync mijn contacten en agenda sinds mijn oude telefoon (HTC Touch HD), met Google Sync. Het enige wat je nodig hebt is een exchange. Ik voeg mijn contacten en agendapunten in google. En 30-40 seconden later staan ze op mijn telefoon. Geen programma nodig, en ook geen kabeltje. Je kan het overal aanpassen waar je wilt. Beter als dat (en nog eens gratis) heb ik het nog niet gevonden (al heb ik dan geen geld voor MobileME, dus heb dat niet kunnen testen helaas).

Riesj 09-10-09 13:21

Ik wachtte op een sms karakter teller: Die is er nu (SMS Helper) en die werkt echt super. Dan komt binnenkort de 33rd Division uit. Ja ik weet het, nog een lijntrek spelletje. Maar als ik de beelden op Youtube bekijk, lijkt me dit echt een top spel!

Daarnaast heb ik op papier een fantastisch (Iphone) spel bedacht. Ik wacht nu nog op de uitvoering ervan ;) ! Ben al begonnen aan de graphics, maar verre van af en ik kan geen xcode :(

lumikiller 11-10-09 19:08

Ik weet niet of het al genoemd is maar een FTD app zou ik geweldig vinden . Alles bekijken , in je watchlist zetten en als je thuis komt begin je met downloaden op je pc/mac .

lumikiller 13-10-09 14:06

Mss nog een idee . Een hattrick app . Hattrick is een online voetbalmanagerspel waar iedereen zijn eigen team heeft en wedstrijden tegen andere nederlandse teams speelt . Ik gebruik het nu wel in safari maar das toch niet zo handig .

Nikooos 13-10-09 14:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller (Bericht 365851)
Mss nog een idee . Een hattrick app . Hattrick is een online voetbalmanagerspel waar iedereen zijn eigen team heeft en wedstrijden tegen andere nederlandse teams speelt . Ik gebruik het nu wel in safari maar das toch niet zo handig .

Dat is pas geniaal en zit ik echt op te wachten!!

haantje85 13-10-09 17:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxMartenxx (Bericht 360973)
Command & Conquer!:D laat maar komen!

Ik wilde m net gaan typen! :D

apotheosis 13-10-09 19:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lumikiller (Bericht 365851)
Mss nog een idee . Een hattrick app . Hattrick is een online voetbalmanagerspel waar iedereen zijn eigen team heeft en wedstrijden tegen andere nederlandse teams speelt . Ik gebruik het nu wel in safari maar das toch niet zo handig .

Ik steek deze gewoon bij mijn blazwijzer.
Ps;je kan trouwens zelf een app van hattrick maken via je iphone,ik ben alleen vergeten hoe het nu juist alweer moet maar ik heb het dus al zelf gekunnen en ik tikte erop net zoals bij alle andere apps en kwam uiteraard op hattrick uit.
Dus er hoeft voor deze geen app gemaakt worden.Je kan het zelf doen.

Makstra Jr. 13-10-09 19:50

FTD App & RTL Gemist

// Makstra Jr.

Shorty007 13-10-09 19:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Makstra Jr. (Bericht 366241)
FTD App & RTL Gemist

// Makstra Jr.

Jaaaa en natuurlijk SABnzbd :D
Of een andere newsreader...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:40.