iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   VERWACHTE apps: waar wacht jij op..? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24007-verwachte-apps-waar-wacht-jij-op.html)

Celf 28-12-08 12:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geurt (Bericht 224899)
Gewoon iets heel simpels dat er al vanaf het begin zou moeten zijn: een ToDo applicatie die gelinkt is aan "Tasks" in Outlook en alarmering kan doen. Kan er daarna ook meteen een "Notes" applicatie bij die ook op die manier te koppelen is? Het is bijna Sinterklaas, pleaze pleaze.....

Helemaal mee eens. Ik maak nu een backup OP PAPIER omdat ik tot twee keer toe mijn iPhone "als een nieuwe iPhone" heb moeten restoren en daarbij waren al mijn todo's gewoon verdwenen!!!!!!!!!!

Shorty007 28-12-08 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxJAAPSKIxx (Bericht 235401)
en het werkt helemaal super thnx man echt blij mee

your welcome ;)

Pneumi 29-12-08 00:28

@ Shorty007
Als je van Zuma houdt raadt ik je aan om blackbeard lite te proberen.

Verder zou ik graag een gratis app willen om doc en excel bestanden op de iphone te zetten zonder Wi-Fi. Of bijv. de mogelijkheid om
bestanden uit een mail op te slaan en later te kunnen openen.

Shorty007 29-12-08 01:03

Ow cool, heb net geprobeerd, die is wel leuk idd. Thnxx voor de tip :D

InternetRebel 29-12-08 01:46

Ik hoop dat er ooit een goeie player voor Tracker muziekjes komt (MOD, IT, S3M). Ik heb nu al een goeie voor al mijn favoriete SID deuntjes (Commodore 64), maar mis er nog een voor die 'goeie ouwe' ScreamTracker muziekjes. En een emulator voor de Commodore 64 games zou natuurlijk ook te gek zijn, maar dan wel een beetje fatsoenlijke zoals Power64 op de Mac en niet zo'n crappy ding met allemaal losse ROM's en slechte SID ondersteuning.

lerak 06-01-09 11:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door xxJAAPSKIxx (Bericht 235386)
ik zou wel graag van mijn msn/live accound gebruik willen maken.
heb pas een e-mail programma er op gezet zodat ik mijn hotmail e-mail kan gebruiken maar ja nu nog msnen

of hebbe jullie daar al een oplossing voor??

Ik gebruik Fring om te msn-en, icq-en.
Werkt perfect voor mij, en is GRATIS !

zwaan 06-01-09 18:03

Uitzendinggemist voor iPhone.

alo-b 09-01-09 11:08

fatsoenlijk te besturen shooters. En ook super graag de golf game tiger woods 09 met wel redelijke graphics. Dat moet te doen zijn.

Gilliam 09-01-09 12:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alo-b (Bericht 241676)
fatsoenlijk te besturen shooters.

Juist...

En games die niet saai worden/je in twee dagen uitspeelt en toch 8 euro kosten

totje 09-01-09 15:18

Gewoon een simpele functie in agenda of contacten zodat ik makkelijk zonder vanalles in te hoeven typen een afspraak met een "contactpersoon" kan maken. Of heb ik soms iets over het hoofd gezien/een apps gemist waarmee dat kan?

alo-b 09-01-09 15:20

games die niet saai worden zijn er al: Sim Sity is en blijft een game ( wanneer je het geduld hebt het te leren en niet altijd dik in de min staat ) die je altijd blijf boeien;)

Reverb 09-01-09 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alo-b (Bericht 241676)
fatsoenlijk te besturen shooters. En ook super graag de golf game tiger woods 09 met wel redelijke graphics. Dat moet te doen zijn.

Misschien wordt Metal Gear Touch wel wat. Brothers in Arms was toch wel aardig. Als ik op de recensies afga dan.

fgeer 09-01-09 20:09

Op shopsavvy. Een barcode lezer voor de Iphone. Deze app kan dus streepjescodes lezen. Deze codes zitten gekoppeld aan een database, waarin je dan gelijk kan zien of dit product ergens anders goedkoper is. Deze is eerst geweigerd door apple maar door het enorme succes op de android G1, nu binnenkort ook in de app.store.

bako 11-01-09 00:35

hoort dit niet bij chat want dit zijn tog geen geruchten over apps

Gekko 11-01-09 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fgeer (Bericht 241963)
Op shopsavvy. Een barcode lezer voor de Iphone. Deze app kan dus streepjescodes lezen. Deze codes zitten gekoppeld aan een database, waarin je dan gelijk kan zien of dit product ergens anders goedkoper is. Deze is eerst geweigerd door apple maar door het enorme succes op de android G1, nu binnenkort ook in de app.store.

Heb je hier een link naar voor informatie?

fgeer 11-01-09 13:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gekko (Bericht 242509)
Heb je hier een link naar voor informatie?

Deze info komt van www.nu.nl. Kies categorie internet en dan eerste google telefoon in Nederland. Daar wordt over deze app. Gesproken.

Gekko 11-01-09 13:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fgeer (Bericht 242541)
Deze info komt van nu.nl | Het laatste nieuws lees je het eerst op NU.nl. Kies categorie internet en dan eerste google telefoon in Nederland. Daar wordt over deze app. Gesproken.

Ja dat heb ik gelezen alleen niets te vinden dat ie in de App Store gaat komen..
Sorry, verkeerd gelezen..
Lijkt me een goeie app in elk geval.

RamonPouw 12-01-09 21:37

Ik wacht echt met smart op Need For Speed. Maar het gaat me nu echt TE lang duren!

Gekko 12-01-09 21:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RamonPouw (Bericht 243113)
Ik wacht echt met smart op Need For Speed. Maar het gaat me nu echt TE lang duren!

Ik vind Asphalt 4 en Ferrari van Gameloft toch hele goede racespellen...
NFS is toch van EA en al een erg uitgemolken concept naar mijn mening.

densh 29-01-09 23:10

enn mms app!!!!!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:46.