iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Background veranderen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24027-background-veranderen.html)

Bordyl 22-10-08 17:38

Background veranderen
 
Hallo, weet iemand of er al een programmaatje bestaat waarmee je je achtergrond van je telefoon kan vranderen? Als ie gejailbreaked is gaat dit al met customize, maar da begin ik liever niet aan...

iBen 22-10-08 18:10

Met Winterboard kun je heel veel.
Zijn ook veel thema's voor beschikbaar.

Destiny 22-10-08 18:13

Zonder jailbreak kun je alleen je lockscreen achtergrond aanpassen. Als je je springboard achtergrond wil wijzigen moet je helaas een jailbreak uitvoeren en winterboard gaan gebruiken.

Brian_NL 22-10-08 19:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 208567)
Hallo, weet iemand of er al een programmaatje bestaat waarmee je je achtergrond van je telefoon kan vranderen? Als ie gejailbreaked is gaat dit al met customize, maar da begin ik liever niet aan...

Gewoon jailbreaken!
Er is genoeg goede uitleg hier op het forum, en het is zeker de moeite waard!
Je gewoon goed laten informeren en het is een fluitje van een cent.
Als het je eenmaal is gelukt heb je spijt dat je het niet eerder heb gedaan ;)

Bordyl 24-10-08 17:27

Brian, misschien zou ik dat wel kunnen doen, maar ik ben er wat bang voor: hoe moet ik dan de firmware-updates bijhouden? En houdt dit veel risico's in? Daarom vraag ik jou om wat informatie t egeven over jailbreaken... indien je dit voor mij zou willen doen?
math_tw06@hotmail.com (gelieve enkel ter onderwerp te gebruiken)

Dankjewel voor de reactie alleszinds

Bordyl 24-10-08 17:34

En nog een vraag: als je je ipod gebreaked hebt, kan je hem daarna weer 'normaal' maken?En als ie gebreaked is, kan je dan nog steeds de apps store gebruiken?
tkx

Brian_NL 24-10-08 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 209287)
Brian, misschien zou ik dat wel kunnen doen, maar ik ben er wat bang voor: hoe moet ik dan de firmware-updates bijhouden? En houdt dit veel risico's in? Daarom vraag ik jou om wat informatie t egeven over jailbreaken... indien je dit voor mij zou willen doen?
math_tw06@hotmail.com (gelieve enkel ter onderwerp te gebruiken)

Dankjewel voor de reactie alleszinds

hmm je heb ipod touch en geen iphone zie ik..
als ik jou was zou ik eens naar Alles over de iPod Touch gaan en het daar eens gaan proberen!
En als je jailbreak mislukt kan je hem altijd herstellen via itunes.
Maar ik merk dat je nog niet echt overtuigt ben voor een jailbreak, dus laat je maar goed informeren op Alles over de iPod Touch.
Daar kunnen ze je vast verder helpen, succes ermee ;)

Bordyl 24-10-08 18:14

echt wel bedankt hoor, ook voor de snelle reactie

Brian_NL 24-10-08 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 209295)
echt wel bedankt hoor, ook voor de snelle reactie

Graag gedaan :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:23.