Wallpaper App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Als iphoneclub.nl forum lid, kan ik het natuurlijk niet laten, maar ik doe toch een beetje een schaamteloze spam. Ik ben een tijdje bezig geweest ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wallpaper App
Als iphoneclub.nl forum lid, kan ik het natuurlijk niet laten, maar ik doe toch een beetje een schaamteloze spam.
Ik ben een tijdje bezig geweest met het ontwikkelen van een iPhone applicatie, met als idee: Wallpaper van de jailbreak ook voor non-jailbreaks beschikbaar te maken. Hij is op dit moment in de aanbieding, en ik was zeer benieuwd wat mensen er van vinden. Hier zijn wat screenshots enzo: www.wimhaanstra.com/wallpaper.aspx. Kopen mag natuurlijk ook iTunes link |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Meteen maar geinstalleerd (voor dat geld geen probleem natuurlijk).
Ziet er goed uit op het eerste gezicht. Werkt best wel rap. Vooral de nieuwe category-optie in v1.1 is een welkome aanvulling. Daarmee kun je dus afbeeldingen uit een bepaald genre selecteren zonder (zoals het nu nog werkt) een random selectie van de server gepresenteerd te krijgen. Cool tool! En ... van een Nederlandse ontwikkelaar! |
|
||||
|
||||
Bedankt, vind het best spannend allemaal. Is toch een grote test en je kan het maar in zover testen natuurlijk.
|
|
|||
|
|||
Hoi Iphoners,
Zou wel leuk zijn als er een wallpaper app komt waarbij je zelf je wallpaper uit kunt zoeken uit je foto bibliotheek en ook kunt laten roteren per uur of per lock etc. Wie weet een ideetje ? Spooky |
|
||||
|
||||
Volgens mij kan dit niet met de huidige SDK. Je kan namelijk geen applicatie elk uur laten draaien.
Het zou misschien met een app uit Cydia wel kunnen, want die kunnen volgens mij wel als achtergrond proces draaien. |
|
|||
|
|||
Ja dat klopt, er zijn er meerdere, waarbij je wallpaper wisselt maar je kunt niet kiezen uit je eigen foto biblio, dat vind ik wel jammer.
Spooky |
|
|||
|
|||
Leuke app, ik heb hem gekocht! Succes verder!
|
|
|||
|
|||
Photo Frame of iets wat daar op lijkt doet dat (ongeveer). Een diashow met foto's + datum en tijd. Auto-lock op uit en je hebt je wallpaper screensaver.
|
|
||||
|
||||
Versie 1.1 is ondertussen ingediend bij Apple. Deze ondersteund categorien, waarmee ik grote plannen heb, maar hier kan ik op dit moment nog niet teveel over los laten.
Verder ben ik ook bezig met 1.2, welke een thumbnailview ondersteund, zodat je sneller bij de leukste wallpapers kan komen, deze wordt naar Apple gestuurd op het moment dat 1.1 in de store is. |
|
||||
|
||||
Ik heb nog een paar screenshots van de v1.2 die er aan zitten te komen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Mij spreekt dat idee van het gebruiken van een eigen afbeelding overigens ook wel aan. Alsnog in v1.2 (of 1.3) wellicht?
|
|||
|
|||
even een stomme vraag maar met deze app kan je toch alleen maar je scherm aanpassen wat je ziet als je je iphone van de standby haalt?
of verandert deze app ook de achtergrond als je door je menu bladert? |
|
||||
|
||||
Enkel in lock (en telefoon geloof ik)
Op je springboard kun je dat alleen veranderen met winterboard of dergelijke apps (hacken dus) |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App. wallpaper Apple | LabTeov | Jailbreak apps en thema's | 4 | 29-01-10 11:54 |
Wallpaper.app - Erg verslavend! | Ekris | Jailbreak apps en thema's | 19 | 02-01-09 15:04 |
wallpaper app. gebruikt echte wallpaper als icoon | xzero | Jailbreak apps en thema's | 0 | 02-04-08 22:13 |
[1.1.3] Wallpaper app slaat niet meer op | depl0y | Jailbreak apps en thema's | 4 | 10-03-08 18:19 |
Welke app was het ook al weer? (springboard wallpaper) | M.Sergio | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-02-08 20:21 |
|
|