iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Geweldig toetsenbord!! (App) (engels) (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24516-geweldig-toetsenbord-app-engels.html)

vdvorst 31-10-08 19:58

Geweldig toetsenbord!! (App) (engels)
 
Helaas enkel in engels, anders gewoon het beste programma om te typen voor een telefoon!!!

Writingpad

Hierbij hoef je niet letter voor letter te tikken, maar gewoon van letter naar letter een streep trekken, en het programma maakt er een woord van (en je krijgt een lijst met mogelijkheden te zien)

Nu nog snel in het Nederlands!!!

YouTube - WritingPad for iPhone Demo

knrd 31-10-08 20:11

Vind dit een beetje zinloos.. Ik denk dat ik het sneller heb getypt dan dat ik zon lijntje precies heb neergezet..

Opzich wel leuk idee maar moet dan eigenlijk wel snel werken ipv al dat gemik voor je lijntje :P

vdvorst 31-10-08 20:13

Ik wil weinig zeggen, maar ik heb het heel even geprobeert en ik kan het al sneller.
Het lijntje hoeft ook weer niet zo precies. Hierbij heb ik het gevoel dat je makkelijker fouten kan maken, en dat hij toch het goede woord neerzet.

je kunt er nederlands van maken door woorden zelf toe te voegen, al is dat veel werk.

maar echt, na heel even oefenen gaat het al echt snel! (en ik weet zeker dat ik nog sneller kan :P)

(filmpje is een beta, de versie op itunes werkt beter)

knrd 31-10-08 20:22

Heb ff youtube gecheckt en hier is een filmpje die iets duidelijker is..

YouTube - iPhone App Review - WritingPad

Hier zie je namelijk dat hij meerdere woorden schrijft en dat het niet echt zo precies hoeft :)

Jammer dat het niet in het nederlands is idd..

vdvorst 31-10-08 20:26

Inderdaad.. misschien nog ooit (maar dan vast betaald)....

maar dat is niet erg, het werkt gewoon zo goed (zelfs ik typte ineens engels, en de typo's worden automatisch gefixed)

Thanks voor de video trouwens ;)

ppl 01-11-08 00:32

Net ook geprobeerd en het is echt heel erg snel met het herkennen van woorden. Als je goed mikt heb je ook vrij rap de juiste woorden. Dubbele letters (well, will, etc.) hoef je niet aan te slaan, gewoon naar de volgende letter gaan. De applicatie snapt vanzelf wel dat er een dubbele letter had moeten staan. Het herkent gewoon aan de hand van het patroon welk woord er had moeten staan. Enige wat je zelf goed onder de knie moet krijgen is het snel kunnen spellen van woorden en het kunnen verbinden van de letters. Je moet dus wel goed weten waar de letters op het toetsenbord zitten.

vdvorst 01-11-08 13:03

Het is inderdaad even wennen,
Maar gisteren had ik dat heel ff geprobeerd en kon al sneller typen dat iemand met een tytn 2 (met toetsenbord)

BruceSV 01-11-08 14:28

vind dit soort apps niet echt toegevoegde waarden hebben bij de iPhone . Geef mij maar landscape sms en mail zonder extra apps.

ASNNetworks 01-11-08 19:12

Deze was lang geleden ook al op Cydia...vond het wel lekker werken, maar kan niet als standaard keyboard worden gebruikt...erg jammer...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:41.