//

ebooks verdwenen?

ebooks verdwenen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) sinds een dag of 2 is categorie 'boeken' verdwenen uit het lijstje genres in de AppStore. Via iTunes nr de Store: staat Boeken er wel. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-11-08, 01:07
pluk pluk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 47
Question ebooks verdwenen?

sinds een dag of 2 is categorie 'boeken' verdwenen uit het lijstje genres in de AppStore. Via iTunes nr de Store: staat Boeken er wel. En als ik op de iPhone in de AppStore zoek naar ebook, komen ze wél tevoorschijn. Heb ik ergens iets verkeerd gevinkt? Of hebben jullie het ook?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-11-08, 23:29
pluk pluk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 47
Red face

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pluk Bekijk bericht
sinds een dag of 2 is categorie 'boeken' verdwenen uit het lijstje genres in de AppStore. Via iTunes nr de Store: staat Boeken er wel. En als ik op de iPhone in de AppStore zoek naar ebook, komen ze wél tevoorschijn. Heb ik ergens iets verkeerd gevinkt? Of hebben jullie het ook?
Mag ik nog eens vragen: komen bij jullie op de iPhone wél de boeken tevoorschijn als Genre in de AppStore? Ben ik de enige die ze kwijt is? Of ben ik de enige die het wat kan schelen
  #3  
Oud 15-11-08, 09:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pluk Bekijk bericht
Mag ik nog eens vragen: komen bij jullie op de iPhone wél de boeken tevoorschijn als Genre in de AppStore? Ben ik de enige die ze kwijt is? Of ben ik de enige die het wat kan schelen
Ik heb even gekeken, maar ook bij mij staan er geen boeken (apart) in Genre. Had/heb er nooit op gelet en het dus ook niet gemist. Zoeken op 'ebook' levert trouwens ook maar een paar treffers.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #4  
Oud 15-11-08, 12:53
pluk pluk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ButcherJF Bekijk bericht
Ik heb even gekeken, maar ook bij mij staan er geen boeken (apart) in Genre. Had/heb er nooit op gelet en het dus ook niet gemist.
Ze stonden er 'vroeger' wel apart in, zoals nu nog in iTunes. Maar als ik niet de enige ben waar ze weg zijn, zal het ook wel niet aan mij liggen
Dank voor het checken, Butcher
  #5  
Oud 15-11-08, 13:32
Gonny's schermafbeelding
Gonny Gonny is offline
Administrator
• iOS 4.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Gonny
Standaard

Hoeveel heb je nodig? In de Nederlandse en Amerikaanse App Store zie ik bij het genre 'Boek' wel 19 pagina's met boeken (21 boeken per pagina, dus dat is bijna 400 stuks).

Toch vind ik als fanatiek ebook-lezer het aanbod van Apple wel beneden de maat. Veel Duitse boeken in de Nederlandse App Store, veel boeken van 'onbekende talenten' en veel klassiekers die je overal gratis kunt krijgen.

eReader heeft een veel beter aanbod. Ze hebben alle New York Times-bestsellers momenteel voor 9,95 dollar (ja, dat klinkt duur, maar ik heb net een Lennon-biografie gekocht die normaal 35 dollar kostte). Voor de gratis content gebruik ik Stanza wel.
  #6  
Oud 15-11-08, 15:20
pluk pluk is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 47
Standaard ebooks

@ Gonny: nog ff voor de duidelijkheid: je hebt het over de appstore op je iPhone, dus niet via iTunes, waar je de ebooks als genre apart in de lijst hebt staan?
Dat was eigenlijk het enige wat ik wil weten, kan elders boeken genoeg vinden, inderdaad.
  #7  
Oud 15-11-08, 15:23
Gonny's schermafbeelding
Gonny Gonny is offline
Administrator
• iOS 4.0.2
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 31
Stuur een bericht via MSN naar Gonny
Standaard

Ai, niet goed opgelet. Op de iPhone is die categorie er inderdaad niet meer.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
foutmelding bij synchroniseren ebooks Evilyne iTunes 3 03-03-11 20:06
Ebooks weg na update iBook Cornmeister iPhone Apps 4 31-07-10 18:13
eBooks op de 3GS (jailbroken) Freeloader Jailbreak apps en thema's 3 14-07-10 17:06
Ebooks leesbaarheid buiten? Ashcat iPad algemeen 4 20-06-10 13:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:56.