iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps. Downloaden niet (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24698-apps-downloaden-niet.html)

m.thart 04-11-08 15:24

Apps. Downloaden niet
 
Iemand enig idee waarom mijn apps. niet dowloaden en grijs blijven ?

Wanneer ik ze geïnstalleerd heb, komen ze grijs in mijn menu te staan met daaronder de tekst ... laden of wachten.

Ik heb hem vandaag net gehaald, en ik heb al een account aangemaakt.

Alvast bedankt voor de reacties

vdvorst 04-11-08 15:25

Misschien zijn de apps te groot?

eventueel via itunes op de computer downloaden, dan de iphone syncen. Dan komen de games er ook op te staan (als je apps betaald hebt, deze kun je gratis opnieuw downloaden (als het maar met dezelfde acount gebeurt!))

ejmitch 04-11-08 15:27

krijg je ook een popupje met een bepaalde tekst daarin?

m.thart 04-11-08 15:35

Niks van dit alles....
 
Bedankt voor de reactie...

Downloaden via de PC en dan synchroniseren werkt ook niet, hij synchroniseert wel zegt de PC en de I-phone, maar ze komen niet in menu te staan.

De Apps lijken mij ook niet te groot het gaat namelijk om b.v. NOS teletekst maar ook Golf PAR 72 doet het niet.

Ik heb er nu 4 geprobeerd, maar geen van allen werkt.

vdvorst 04-11-08 16:07

Ehm, dat is wel erg raar....
Geeft syncen ook geen foutmelding? En zie je tijdens het syncen dat itunes het programma aan het installeren is?

m.thart 04-11-08 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vdvorst (Bericht 213380)
Ehm, dat is wel erg raar....
Geeft syncen ook geen foutmelding? En zie je tijdens het syncen dat itunes het programma aan het installeren is?

Nee dat ook niet...

Maar ik hoorde zonet van een vriend dat hij ook problemen had vandaag met de app.store...

Misschien dat het daar aan ligt.
Ik zit nu nog op mijn werk, zal straks thuis nog wel even aan het testen gaan met I-tunes.

Shorty007 04-11-08 18:49

bij mij wordt er ook niet gesynct :S
ook mijn muziek synct die niet :(
heb een iphone 3G met fw 2.1
itunes 8

ButcherJF 04-11-08 19:36

Ik heb vandaag ook problemen met de App Store, updaten van een app ging niet. Even afwachten dus.

ninobeukeveld 04-11-08 19:39

ik had dat vanochtend ook, maar na een paar keer in en uitloggen en iTunes aan en uit zetten ging het wel weer.

m.thart 05-11-08 09:20

Problemen zijn inmiddels opgelost...
 
Bedankt voor de reacties .. !!

Problemen lagen bij de app. store ... gelukkig maar.

Groeten .. !

Skyllord 09-11-08 12:31

Nog even een andere vraag die ook lichetlijk is gerelateerd. Als ik iets in de App Store download, bijv. Nu.nl, dan is ie aan het laden maar krijg ik meteen een Popup met de text: "Uw account is slechts geldig voor de aankopen in de iTunes Store Netherlands"! Iemand die weet wat ik ben vergeten of wat ik moet doen?

Shorty007 09-11-08 12:41

ow raar. ik weet wel dat ze die stores toen hebben gescheiden en dat je dus met nl account alleen uit de nl store kan downen, maar nu.nl is nederlands dusssss.....

Skyllord 09-11-08 12:43

Heb m'n iPhone echt pas net, dus nog niet helemaal op thuis. Maar op iTunes op m'n laptop zet hij me automatisch over naar de Nederlandse store (kom ik net achter), maar op m'n iPhone niet!

Shorty007 09-11-08 12:51

misschien bij algemene instellingen an je iphone je landinstellingen aanpassen?
ik heb geen idee.
toen ik me iphone 1 keer met itunes had gesynct, ging me foon automatisch naar nederlandsel taal en alles.

Skyllord 09-11-08 13:06

Heb mijn instellingen bekeken, en alles staat in het Nederlands. Dus weet het ook niet! Extra vraagje: Kan dus nu alleen downloaden via iTunes, maar hoe krijg je die Apps uiteindelijk van iTunes naar je iPhone.

Alvast bedankt voor de reacties!

Shorty007 09-11-08 13:13

in itunes, als je je apps gedownload heb, ga je naar je iphone via itunes en dan de laatste tab "programma's". daar kan je aangeven hoe je ze wilt syncen.

Skyllord 09-11-08 13:22

Dank je, rest mijn nog wel het probleem van het downloaden via m'n iPhone!?

ninobeukeveld 09-11-08 13:34

als je ingelogd ben in de nl iTunes store en dan je iPhone laat syncen. dan staat er bij mij de nl app. store op de iPhone, met dat account erbij.

Skyllord 09-11-08 13:38

Dat was het, ben nu automatisch via iTunes naar de Nederlandse Store en na het synchen was m'n iPhone ook in de Dutch Store! Thanks voor de info...

Jeffrey Klein 13-09-10 22:16

dit probleem met die apps die grijs blijven en waar dan onder staat wachten heb ik nog steeds. ook bij updates.

UPdate: het werkt weer! nogmaals mn iPhone helemaal uitgezet en weer aangezet en nu werkt het dus weer allemaal.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:56.