//

kan geen apps op iphone zetten!

kan geen apps op iphone zetten! discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, er zijn al een aantal topics over dit onderwerp maar in geen van allen is een antwoord te vinden op mijn vraag dus hierbij, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 06-11-08, 17:05
martijn332 martijn332 is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: gelderland
Berichten: 118
Unhappy

hallo,

er zijn al een aantal topics over dit onderwerp maar in geen van allen is een antwoord te vinden op mijn vraag dus hierbij,

als ik via app store op me iphone een app. probeer te installeren dan druk op installeren en dan gaat die gewon laden en naar me "menu" en dan komt er zon icoontje te staan met een laadbalk, vervolgens als hij bijna klaar is zegt hij, "opvragen downloadgegevens niet mogelijk. verbind met itunes" dan klik ik op "sluit" en dan zegt hij "kopen niet mogelijk, 'mazefinger' kan nu niet worden gekocht, probeer het later opnieuw."
dan kan ik op probeer opnieuw klikken maar dan doet die het allemaal opnieuw en ik kan op annuleer drukken en als ik dat doe dan is de app. gewoon weer weg maar hij gaf eerder ook de melding "sluit uw iphone aan op de computer" dus had ik dat gedaan en dan sync. ik hem en dan zet die alles erop etc. en vervolgens zegt hij dat die klaar is en dan staat het er alsnog niet op

me iphone is gejailbreakt en geunlockt met software 2.1 en cydia en installer staan erop en daarvan kan ik wel gewoon apps erop zetten!

pls help me!

EDIT:
ik heb het trouwens ook nog ff met een andere app. geprobeerd en nu zegt hij idd "programma kan niet worden gedownload. minipiano kan worden gedownload als u op uw computer inlogt op de itunes store"

Laatst gewijzigd door Bomans; 06-11-08 om 17:33. Reden: edit-knop gebruken aub!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #2  
Oud 18-11-08, 11:39
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard

dit probleem heb ik dus ook! En die laatste foutmelding krijg ik constand! Ik heb m'n iPhone gister 2x hersteld. 1x als nieuwe iPhone laten herkennen en 1x met die reservekopie! Nog steeds hetzelfde probleem. Ik kan helemaal niets meer uit de appstore downloaden, als ik iets download gaat ie laden voor heel lang, dan krijg ik een popup dat het niet lukt en kies ik voor opnieuw en dan zeurt ie dat ik het alleen kan downloaden als ik thuis via mijn Computer inlog in iTunes. Ik denk dat ik vanmiddag even langs de Apple winkel ga....
  #3  
Oud 18-11-08, 11:50
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb dit momenteel ook. Waarschijnlijk zijn ze met de servers bezig i.v.m. de 2.2 firmware. Die zal 1 van deze dagen uitkomen.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #4  
Oud 18-11-08, 12:00
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Bij mij werkt het nog steeds perfect hoor.
  #5  
Oud 18-11-08, 12:05
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Dan heb jij misschien een andere server gehad. Ze zullen er denk wel meer hebben dan 1
  #6  
Oud 18-11-08, 14:13
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard

Maarja daar heb ik nog steeds niet zo veel aan want daar is het nu nog niet mee opgelost! Ik loop zodirect even langs de Apple winkel hier in Rotterdam, misschien dat hun er meer over weten? Laat wel even weten hoe het verlopen is!
  #7  
Oud 07-12-08, 16:25
mira mira is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard

ik heb het ook gehad. Moet je even via je iphone in app store een app downloaden en dan doet hij het ook weer met itunes succes
  #8  
Oud 09-07-09, 06:19
mvmaastricht mvmaastricht is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Delft
Berichten: 16
Standaard

Ik heb/had precies hetzelfde met iPhone OS 3.0... Ook gejailbreakt. Na een paar keer synchroniseren met iTunes gaat het beter en krijg ik wel apps geïnstalleerd vanaf de iPhone maar blijft ik ondanks dat de melding krijgen: "Kopen niet mogelijk"...

En nog een probleem (ik denk dat het ermee te maken heeft; het lijkt en rechtenkwestie): Als ik de taal van de iPhone op Engels probeer te zetten, dan probeert hij het en reset hij het springboard, maar blijft hij toch op Nederlands staan, terwijl het scherm weer helderder wordt (stond op z'n laagst)...

Ik denk dat dat laatste ermee te maken heeft: er lijkt een aantal voorkeursbestanden qua rechten in de war, zodat die niet gewijzigd kunnen worden...
  #9  
Oud 16-07-09, 21:57
mvmaastricht mvmaastricht is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Delft
Berichten: 16
Standaard Herstellen als nieuw, instellingen terugzetten en niet restoren enige optie

Heb inmiddels mijn iPhone hersteld en als nieuw ingesteld. Vervolgens alleen alle instellingen teruggezet, maar NIET de backup: het probleem is namelijk een rechtenkwestie. Sommige directories of bestanden beschikken niet meer over de juiste rechten (bijvoorbeeld geen schrijfrechten meer) en daardoor kunnen instellingen niet meer aangepast worden.
Bij het terugzetten van een backup worden al deze verkeerde rechten ook weer teruggezet.

Meteen na het herstellen van m'n iPhone heb ik hem weer gejailbreakt en heb toen .db-bestanden en de .sqlite-bestanden van de gewenste applicaties (zoals RunKeeper Pro) teruggezet (met CyberDuck), daarbij nauwlettend gezorgd voor het toekennen van de juiste rechten.

Alles draait nu weer als een zonnetje en voor m'n gevoel zelfs ook sneller!

Kost tijd maar dan heb je ook wat...
  #10  
Oud 08-02-11, 23:38
vondutchx vondutchx is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 28
Standaard

Wat is uiteindelijk de oplossing hiervoor?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Ik kan geen video's op mijn iphone zetten. coossch Muziek, foto & video 3 31-12-10 18:02
kan geen apps op iphone zetten berreke1331 iPhone Apps 14 04-09-10 16:35
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! j0han1987 iTunes 2 29-09-09 22:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:09.