iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/24954-klik-op-app-maar-springt-terug-naar-beginscherm.html)

michaelskyline 09-11-08 19:46

klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm
 
heel irritant, heeft hij (3G 2.1 8Gb) al een paar keer gehad, je klikt op een app (of het nou buienradar of dynolicious of shazam is) en hij denkt 5 seconden maar springt toch weer gewoon terug naar beginscherm.

Vreemd is dat ik dan nog wel kan mailen of naar safari.

Iemand een idee?

macfreaker 09-11-08 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michaelskyline (Bericht 215076)
heel irritant, heeft hij (3G 2.1 8Gb) al een paar keer gehad, je klikt op een app (of het nou buienradar of dynolicious of shazam is) en hij denkt 5 seconden maar springt toch weer gewoon terug naar beginscherm.
Vreemd is dat ik dan nog wel kan mailen of naar safari.
Iemand een idee?

Wat het juist is kan is, kan ik niet zeggen. Maar wanneer ik zoiets voor heb dan haal ik het eraf en herinstalleer ik deze en 99% van de gevallen werkt het dan. Kon je trouwens ook vinden met door de zoekfunctie te gebruiken. :D

michaelskyline 09-11-08 20:12

ja ok, maar dan moet ik dus twaalf apps terugzetten, want ze doen het dan allemaal niet meer, daarom denk ik dat het iets anders moet zijn....

thijsvh 09-11-08 20:22

heb ik ook, onlangs alleen die fluit en file info geinstalleerd, maar problemen idd bij veel progs

ButcherJF 09-11-08 21:39

Zachte of harde reset al geprobeerd? Oftewel: sleepknop/uitsliden c.q. home- én sleepknop tegelijk indrukken totdat de iPhone vanzelf afsluit.

thijsvh 09-11-08 21:44

ik wel helpt niet

thijsvh 10-11-08 22:17

Volgens mij heb ik het probleem opgelost, door in iTunes dubbel te klikken op een willekeurige applicatie en vervolgens mijn iTunes wachtwoord opnieuw in te voeren. Blijkbaar was mijn PC niet gemachtigd voor de applicaties. Hoe dit komt ? Geen idee.

jolandet 04-05-09 20:21

Ik heb dat ook: en wel bij alle aps. Ook bij het telefoneren springt hij telkens terug naar het beginscherm. Soms wel drie keer voor ik een nummer gekozen heb. Heb ik eenmaal verbinding, dan blijft die ook. Hetzelfde gebeurt bij surfen, of het beijken van mijn boodschappenlijstje, gewoonweg bij alles.

Homeknop plus aan/uit-knop al een paar keer tegelijkertijd ingedukt, opnieuw naar fabrieksinstellingen hersteld, maar niks helpt.

Zal inderdaad eens porberen om bij elke ap opnieuw wachtwoord in te voeren en als dat niet helpt ga ik maar een dagje vrij nemen om heen en weer naar Hoogeloon te gaan, want zo kan ik er niks mee.

jolandet 04-05-09 23:43

Truc met nieuwe wachtwoordt lukt ook niet. Het moet aan de homeknop liggen, die een storing heeft waardoor hij reageert alsof er op gedrukt wordt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:13.