//

klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm

klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) heel irritant, heeft hij (3G 2.1 8Gb) al een paar keer gehad, je klikt op een app (of het nou buienradar of dynolicious of shazam ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 09-11-08, 19:46
michaelskyline michaelskyline is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard klik op app, maar hij springt terug naar beginscherm

heel irritant, heeft hij (3G 2.1 8Gb) al een paar keer gehad, je klikt op een app (of het nou buienradar of dynolicious of shazam is) en hij denkt 5 seconden maar springt toch weer gewoon terug naar beginscherm.

Vreemd is dat ik dan nog wel kan mailen of naar safari.

Iemand een idee?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-11-08, 19:48
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door michaelskyline Bekijk bericht
heel irritant, heeft hij (3G 2.1 8Gb) al een paar keer gehad, je klikt op een app (of het nou buienradar of dynolicious of shazam is) en hij denkt 5 seconden maar springt toch weer gewoon terug naar beginscherm.
Vreemd is dat ik dan nog wel kan mailen of naar safari.
Iemand een idee?
Wat het juist is kan is, kan ik niet zeggen. Maar wanneer ik zoiets voor heb dan haal ik het eraf en herinstalleer ik deze en 99% van de gevallen werkt het dan. Kon je trouwens ook vinden met door de zoekfunctie te gebruiken.
  #3  
Oud 09-11-08, 20:12
michaelskyline michaelskyline is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 2
Standaard

ja ok, maar dan moet ik dus twaalf apps terugzetten, want ze doen het dan allemaal niet meer, daarom denk ik dat het iets anders moet zijn....
  #4  
Oud 09-11-08, 20:22
thijsvh thijsvh is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 90
Standaard

heb ik ook, onlangs alleen die fluit en file info geinstalleerd, maar problemen idd bij veel progs
  #5  
Oud 09-11-08, 21:39
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Zachte of harde reset al geprobeerd? Oftewel: sleepknop/uitsliden c.q. home- én sleepknop tegelijk indrukken totdat de iPhone vanzelf afsluit.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #6  
Oud 09-11-08, 21:44
thijsvh thijsvh is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 90
Standaard

ik wel helpt niet
  #7  
Oud 10-11-08, 22:17
thijsvh thijsvh is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 90
Standaard

Volgens mij heb ik het probleem opgelost, door in iTunes dubbel te klikken op een willekeurige applicatie en vervolgens mijn iTunes wachtwoord opnieuw in te voeren. Blijkbaar was mijn PC niet gemachtigd voor de applicaties. Hoe dit komt ? Geen idee.
  #8  
Oud 04-05-09, 20:21
jolandet jolandet is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

Ik heb dat ook: en wel bij alle aps. Ook bij het telefoneren springt hij telkens terug naar het beginscherm. Soms wel drie keer voor ik een nummer gekozen heb. Heb ik eenmaal verbinding, dan blijft die ook. Hetzelfde gebeurt bij surfen, of het beijken van mijn boodschappenlijstje, gewoonweg bij alles.

Homeknop plus aan/uit-knop al een paar keer tegelijkertijd ingedukt, opnieuw naar fabrieksinstellingen hersteld, maar niks helpt.

Zal inderdaad eens porberen om bij elke ap opnieuw wachtwoord in te voeren en als dat niet helpt ga ik maar een dagje vrij nemen om heen en weer naar Hoogeloon te gaan, want zo kan ik er niks mee.
  #9  
Oud 04-05-09, 23:43
jolandet jolandet is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 9
Standaard

Truc met nieuwe wachtwoordt lukt ook niet. Het moet aan de homeknop liggen, die een storing heeft waardoor hij reageert alsof er op gedrukt wordt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Itunes 'springt' terug naar nummer JurriaanE iTunes 3 29-09-11 21:37
Ipad springt terug naar bureaublad nelski iPad algemeen 4 07-04-11 10:50
Installer schiet terug naar beginscherm mikemelchiot Jailbreak apps en thema's 9 09-09-08 19:33
installer springt terug naar springboard reijnen2006 Jailbreak apps en thema's 6 16-05-08 23:32
springt terug naar hoofdmenu robbiek Archief 1 12-11-07 20:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:31.