Woordenboek en NL vertalen? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er al een app store wat nederlands en engels naar andere talen kan vertalen, offline? zonder internetverbinding?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Woordenboek en NL vertalen?
Is er al een app store wat nederlands en engels naar andere talen kan vertalen, offline? zonder internetverbinding?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee, er zijn nog geen offline woordenboeken met Nederlandse taal in de appstore (zover ik weet / kon vinden). Ik kon ook niks in cydia vinden... ik denk dat je nog even moet wachtten...
|
||||
|
||||
Hoezo moet hij dan offline zijn? Ik heb iTranslate gedownload, werkt perfect en ziet er nog mooi uit ook! Werkt ook erg snel
|
|
||||
|
||||
misschien voor als je geen data abbo hebt, of in het buitenland zit (daar is een translator wel handig...)
iig genoeg redenen.. maar voor mij in Nederland werkt iTranslate prima |
|
|||
|
|||
ja, voor in het buitenland. in nederland geld mijn surf en mail van telfort
|
|
|||
|
|||
SMSen
gebruik ook ITranslate, vanuit app kan je ook mailen, weet iemand of je het vertaalde ook kan smsen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Of begrijp ik jouw vraag niet?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App vertalen of niet ? | waterlijn | Ontwikkelen voor iOS | 2 | 29-01-11 12:51 |
Wi-Fi greyed out: kan iemand dit in mensentaal vertalen :)? | willydb | Wi-Fi | 20 | 21-09-08 01:36 |
|
|