//

Geocaching niet op springboard te zien.

Geocaching niet op springboard te zien. discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Tot nog toe al mijn problemen op kunnen lossen door te lezen maar deze kan ik niet zelf.... Ik heb via de appstore Geocaching gedownload ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-11-08, 14:42
partygirl1967 partygirl1967 is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard Geocaching niet op springboard te zien.

Tot nog toe al mijn problemen op kunnen lossen door te lezen maar deze kan ik niet zelf....

Ik heb via de appstore Geocaching gedownload na wat problemen met de iphone en Itunes waren alle programma's van mijn iphone af. Geen probleem alles er weer op gezet en alles werkt weer behalve Geocaching.
Wat ik ook probeer hij komt niet op mijn springboard. Ik heb gelezen dat het niet werkt met Winterboard sinds er een update is geweest van Geocaching dus die heb ik er alweer afgehaald maar nog niets te zien. Via iphonebrowser is hij wel te zien trouwens.
Wie weet de oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
gezocht goed gps voor geocaching minitrix iPhone Apps 1 02-05-11 22:40
Vraag over app om Springboard te laten zien tijdens opladen in Auto memyself71 Jailbreak apps en thema's 1 20-01-10 11:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:08.