//

agenda per 15 minuten

agenda per 15 minuten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, heb een vraagje. is het mogelijk om mijn iphone agenda zo in te stellen dat ie de dag niet per half uur maar per ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-08, 14:11
Ruudje Ruudje is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 1
Standaard agenda per 15 minuten

hallo, heb een vraagje. is het mogelijk om mijn iphone agenda zo in te stellen dat ie de dag niet per half uur maar per kwartier afbeeld.

in mijn praktijk werk ik met afspraken van 15 minuten en het is erg lastig om snel een afspraak te plannen omdat de agenda per 30 minuten staat ingesteld.

gr. Ruud
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
15 minuten, agenda, calendar



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Problemen met synchronisatie zakelijke Exchange Agenda naar Prive Outlook Agenda kees20 iTunes 1 27-02-11 23:33
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 16-07-10 00:49
agenda items iphone weg na synchronisatie met andere agenda?? paro iTunes 0 26-08-09 22:21
Bel/SMS Minuten Jakiie Archief 4 08-10-08 18:19
minuten check saif.majid Archief 1 20-09-08 03:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:41.