//

Foto's overzetten naar Mac

Foto's overzetten naar Mac discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Via iTunes kun je bijna alles syncen naar een pc of mac, behalve gemaakte foto's. Dit doe ik normaal gesproken via iPhoto 06 via de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 15-11-08, 15:03
Liese Birdie Liese Birdie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 17
Unhappy Foto's overzetten naar Mac

Via iTunes kun je bijna alles syncen naar een pc of mac, behalve gemaakte foto's. Dit doe ik normaal gesproken via iPhoto 06 via de Mac. Maar de laatste keer was in augustus dus vond ik het weer tijd mijn nieuwere aanwinsten op te slaan op mijn Mac.

iPhoto geeft aan dat ik 51 nieuwe foto's heb (ik heb ze niet geteld, maar neem het wel aan) maar nadat ik klik op de grote knop 'Importeer' zie ik hem alleen het 'importeren voltooien' tonen en staat er geen een nieuwe foto in mijn iPhoto-bibliotheek.

1. is er een mogelijkheid om de foto's op een andere (betere) manier te uploaden naar mijn Mac?
2. wat zou er aan kunnen schelen dat iPhoto mijn foto's niet meer upload?

(note: ik heb al vanaf het begin een jailbreaked iPhone)
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-11-08, 16:32
ppl ppl is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 307
Standaard

Als je foto's middels die knop wil importeren dan moet je eerst de foto's die je wil importeren selecteren en pas daarna op die knop drukken. Daarnaast heb je ook de mogelijkheid om de foto's gewoon te slepen naar de juiste album waarbij je na het importeren kunt kiezen of je de originele wil behouden of niet. Als het goed is staat je iPhone gewoon als camera in iPhoto. Ik heb hier overigens iPhoto 08 waar ik alleen een importeer mogelijkheid krijg wanneer ik plaatjes selecteer maar ik zou ook voor de knop "import all" kunnen kiezen (scheelt je weer alles selecteren). Had je die dingen ook al geprobeerd?
  #3  
Oud 15-11-08, 17:04
Liese Birdie Liese Birdie is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 17
Standaard

helaas is dat niet mogelijk in iPhoto 06. Ik kan alleen op die grote knop drukken. Hij verspringt dan gelijk naar 'importeren voltooien' en binnen een seconde is hij 'klaar' maar staan de foto's nog steeds niet op mijn Mac.

Een optie van foto's selecteren of preview van de 51 foto's is allemaal niet mogelijk in deze versie.. Hij laat alleen een preview zien van de foto's die op dat moment worden geimporteerd, wat hij nu dus niet laat zien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Grote videobestanden overzetten iPhone 4 naar Mac maartenotto iTunes 3 06-03-12 17:12
iPhone overzetten en synchroniseren van PC naar MAC Barto iTunes 2 01-05-11 16:10
alle informatie overzetten naar nieuwe mac hansinderen iTunes 2 05-10-10 23:03
Palmcalendar overzetten naar ical (mac) wielle iTunes 2 26-02-09 10:46
Bestanden overzetten van Mac naar iPhone wjd Desktop-applicaties 1 26-08-08 12:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:54.