//

[Logo] Wijzigen

[Logo] Wijzigen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik vroeg mij af of je de start logo van een App kan veranderen. Ik gebruik nu het programma 'KeyTasks' voor het syncen van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 17-11-08, 15:19
Jensteh Jensteh is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 13
Standaard [Logo] Wijzigen

Hallo,

Ik vroeg mij af of je de start logo van een App kan veranderen. Ik gebruik nu het programma 'KeyTasks' voor het syncen van m'n taken, alleen het logo vind ik aan de mindere kant, heb al gemaild naar KeyTasks met het voorstel om het logo te veranderen en nog andere tips, maar geen antwoord.
Kan me vaag iets herinneren dat je een logo kan wijzigen, maar weet niet meer of dit over Appstore apps gaat of website logo's.

Bvd
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-11-08, 15:21
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je zou kunnen SSH'e naar je iPhone en dan het plaatje veranderen. Maar dat is vrij riskant en moeilijk.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #3  
Oud 17-11-08, 15:27
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Als het uit cydia komt moet je gewoon in de app. map (root/Applications/KeyTasks.app) het icon.png verwisselen met het icoon dat jij wilt.
Als het uit de appstore komt raad ik het je af te proberen, want dat is een heel ingewikkeld werkje.
  #4  
Oud 17-11-08, 20:15
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Je zou kunnen SSH'e naar je iPhone en dan het plaatje veranderen. Maar dat is vrij riskant en moeilijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bomans Bekijk bericht
Als het uit cydia komt moet je gewoon in de app. map (root/Applications/KeyTasks.app) het icon.png verwisselen met het icoon dat jij wilt.
Als het uit de appstore komt raad ik het je af te proberen, want dat is een heel ingewikkeld werkje.
En wanneer je in de map van je app een default.png plaatst dan wordt deze getoond bij het starten van de applicatie.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
carrier logo veranderen van text naar logo? selder Archief 1 13-08-10 08:57
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer maasland Archief 1 21-07-08 18:25
help!! niet het 3g logo maar regelmatig gprs logo bzb iPhone algemeen 25 14-07-08 15:48
EDGE logo (E) veranderen in GPRS logo (G) RobertN iPhone algemeen 6 11-10-07 16:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:09.