iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Internet altijd Wi-Fi? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/25364-internet-altijd-wifi.html)

Niessie 18-11-08 16:57

Internet altijd Wi-Fi?
 
Met mijn oude telefoon had ik altijd kosten buiten mijn bundel, wanneer ik op Internet ging. De Iphone heeft natuurlijk Wi-Fi, maar ik ben toch bang dat als ik op Internet ga (en er zijn geen Wi-Fi poorten beschikbaar) dat ik op eigen kosten op het Internet zet. Kan dit? En hoe zie je dan wanneer je zef betaald en wanneer je op een Wi-Fi-poort zit?

Ik hoop dat iemand mijn vraag begrijpt en mij verder kan helpen ;)

Liefs,
Denise

Bomans 18-11-08 17:00

Kan je makkelijk zien aan het Wi-Fi icoon http://images.apple.com/hk/en/imac/f...on20080429.gif links boven naast je provider.
Staat het er betaal je niks. Staat er 3G of een bolltje dan maak je gebruik van een eventuele databundel.

ButcherJF 18-11-08 17:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niessie (Bericht 218189)
Met mijn oude telefoon had ik altijd kosten buiten mijn bundel, wanneer ik op Internet ging. De Iphone heeft natuurlijk Wi-Fi, maar ik ben toch bang dat als ik op Internet ga (en er zijn geen Wi-Fi poorten beschikbaar) dat ik op eigen kosten op het Internet zet. Kan dit? En hoe zie je dan wanneer je zef betaald en wanneer je op een Wi-Fi-poort zit?

Ik hoop dat iemand mijn vraag begrijpt en mij verder kan helpen ;)

Liefs,
Denise

Wat voor abonnement heb je? Gezien je vraag kennelijk niet het T-Mobile-iPhone-abonnement?

Niessie 18-11-08 17:02

Dank je!

Kan ik ook iets uitschakelen, zodat het niet kan voorkomen dat ik betaald op Internet ga?

Brian_NL 18-11-08 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niessie (Bericht 218189)
Met mijn oude telefoon had ik altijd kosten buiten mijn bundel, wanneer ik op Internet ging. De Iphone heeft natuurlijk Wi-Fi, maar ik ben toch bang dat als ik op Internet ga (en er zijn geen Wi-Fi poorten beschikbaar) dat ik op eigen kosten op het Internet zet. Kan dit? En hoe zie je dan wanneer je zef betaald en wanneer je op een Wi-Fi-poort zit?

Ik hoop dat iemand mijn vraag begrijpt en mij verder kan helpen ;)

Liefs,
Denise

Als je een abbo neemt bij T-Mobile voor de iPhone zit daar gratis 3G internet verbinding bij ;)
Dan kan je altijd en overal onbeperkt internetten.
Geen extra kosten dus!

King1987 18-11-08 17:04

En uitzetten kan na een jailbreak met Boss-pref's of SBSettings, te downloaden uit Cydia :)

Succes :D

Niessie 18-11-08 17:05

Ja, maar mijn abbo loopt tot eind juli.

En ik ga er geen 2 abbo's voor afsluiten ;)

Bomans 18-11-08 17:05

Als je geen data abo hebt bij je provider kan je eventueel foute gegevens invullen bij je instellingen. Zo zal hij geen verbinding kunnen maken wanneer er geen Wi-Fi beschikbaar is.

Niessie 18-11-08 17:05

Ja ik ga hem binnenkort inderdaad maar eens laten jailbreaken door iemand...

Brian_NL 18-11-08 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Niessie (Bericht 218201)
Ja ik ga hem binnenkort inderdaad maar eens laten jailbreaken door iemand...

Je kan het zelf ook..
Gaat heel eenvoudig ;)
https://forum.iculture.nl/f59/i...e-2-1-osx.html

Louise-Tabitha 19-11-08 17:24

Ik heb idd ook nog nooit echt internet kosten gemaakt. Wel stond er bij overige kosten op me belstatus een klein bedrag, maar aangezien deze niet op mijn factuur worden weergegeven, maakt dat niet zoveel uit...

hesy 10-12-08 23:38

Om niet ongewild internet via je provider te gebruiken, moet je gewoon je APN (in netwerk-instellingen) aanpassen
vb 2G: ipv mworld.be, maak je mworld.
Wil je nu toch een keer op internet, zet je er vlug 'be' achter.

jpke 26-12-08 00:11

Dus zonder jailbreak kan ik niets uitzetten zodat ik zeker niet hoeft te betalen?
Want ik heb 3G en dataroaming uitstaan, maar ik kan nu nog altijd kosten maken als ik het goedbegrijp? :s

V-W 29-12-08 21:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpke (Bericht 234760)
Dus zonder jailbreak kan ik niets uitzetten zodat ik zeker niet hoeft te betalen?
Want ik heb 3G en dataroaming uitstaan, maar ik kan nu nog altijd kosten maken als ik het goedbegrijp? :s

Ik heb hier net dezelfde vraag...:confused:
En ik heb niet meteen zin om mijn iphone te jailbreaken!

ivoback 03-01-09 20:44

ik heb strax ook een iphone en hetzelfde probleem maar ik ga wel jailbreaken het is me te aantrekkelijk:P

W17 20-08-10 19:00

Waarom niet jailbreaken ik heb het eerst gedaan via Spirit, maar toen heb ik de 4.0 versie er opgezet. En toen was mijn jailbreak weg maar nu via www.jailbreakme.com gedaan dat zoek je op via internet op je iPod of iPhone en dan jailbreakt ie hem.

Royofzo 24-08-10 01:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door W17 (Bericht 539050)
Waarom niet jailbreaken ik heb het eerst gedaan via Spirit, maar toen heb ik de 4.0 versie er opgezet. En toen was mijn jailbreak weg maar nu via www.jailbreakme.com gedaan dat zoek je op via internet op je iPod of iPhone en dan jailbreakt ie hem.

eeh, bump? :confused:

Dit topic is anderhalf jaar oud :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:10.