//

zoek naar beschikbare downloads

zoek naar beschikbare downloads discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal! Ik heb 2 problemen: 1: Ik heb gister mijn Iphone hersteld omdat ik geen apps meer in de appstore kon downloaden. Nu heeft ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-11-08, 21:26
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard zoek naar beschikbare downloads

Hallo allemaal!

Ik heb 2 problemen:

1: Ik heb gister mijn Iphone hersteld omdat ik geen apps meer in de appstore kon downloaden. Nu heeft mijn telefoon wel mijn sms, contacten en foto's weer terug gezet vanaf de reserve kopie, maar niet mijn programma's. Als ik deze met mijn telefoon wil downloaden krijg ik een melding: ***** kan worden gedownload als u thuis via de computer inlogt in de appstore.
( Wat doe ik aan die verdomde foutmelding? Ik ben vandaag langs de Apple store geweest en daar gedroeg mijn iphone zich heel netjes, en gaf hij deze foutmelding niet. Ook daar hebben ze hem nog eens voor mij hersteld. Maar zodra ik weer thuis was kon ik weer die programma's niet downloaden.)

2: Nu heb ik dat netjes gedaan en wil ik dus de programma's die voor het herstellen van mijn telefoon er nog op stonden maar dan krijg ik de volgende melding: U heeft ***** al een keer gedownload kies voor zoek naar beschikbare
downloads in het store menu....
Dus ik klik op Zoek naar beschikbare downloads in het store menu in Itunes (de nieuwste versie) maar er gebeurd vrij weinig eigenlijk

WHAT 2 DO??
__________________
I.ONLY.USE.DRUGS.IN.THE.WEEKEND.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-11-08, 23:21
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

Als je de programma's nog weet die je gewoon downloaden (via iTunes) en dan krijg je de melding dat je hem al gekocht hebt en dat je hem nog een keer gratis kan downloaden...

Maar dit is natuurlijk niet te doen als je veel programma's hebt...
  #3  
Oud 19-11-08, 09:26
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard

De programma's weet ik nog wel omdat alle downloads in de appstore in een factuur worden gezet en naar me email worden verzonden.
Maar ik heb dus gister nadat ik mijn iphone had losgekoppeld weer op zoek naar beschikbare downloads geklikt en toen ging hij het ineens wel downloaden!
Maar na de hele nacht aan te hebben gestaan heb ik het nog steeds niet binnen....

Maar daarmee is me download probleem nog steeds niet opgelost!

Als ik iets download duurt het nog steeds erg lang en moet ik lang wachten, ook krijg ik nog steeds die POP-up met het bericht dat het niet kon worden gedownload en moet ik weer kiezen voor opnieuw. Na 5x op opnieuw te hebben geklikt heb ik het programma wel binnen, maar dat zijn programma's die niet al te groot zijn.
Zo kan ik bijvoorbeeld aurora faint niet downloaden... dan is het eerste wat ik krijg:
1. U hebt dit item al gekocht maar het is nog niet gedwonload. Als u problemen hebt met het te downloaden, open dan Itunes op uw computer, selecteer zoeken naar beschikbare downloads (of zoek naar aankopen in Itunes 7), en sync uw apparaat met uwcomputer.... nou dan klik ik dus op ok
2. kan het bestand aurora faint downloaden als u thuis op uw computer inlogt in de Itunes store..... dan kan je kiezen voor opnieuw of gereed... kies ik voor opnieuw en dan blijft foutmelding 2 aan de gang....
  #4  
Oud 19-11-08, 09:46
OOOH's schermafbeelding
OOOH OOOH is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Delft
Berichten: 267
Standaard

dus nu probeer je alles steeds vanaf je iphone te downloaden...

heb je al geprobeerd om in itunes (op je mac) naar de appstore te gaan, naar aura faint zoeken en dan via itunes op je mac de app te downloaden?

nog iets: heb jij je apps nooit op je mac opgeslagen?
Elke keer als ik mijn apps synchroniseer zet itunes automatisch mijn apps van mijn iphone op de comp, zodat ik na een herstel niks meer hoef te downloaden
of heb je altijd alles via de appstore op je iphone gedaan en nooit apps met je mac gesynchroniseerd?
  #5  
Oud 19-11-08, 09:56
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard

Ik heb inderdaad al geprobeerd om dit via mijn mac op te zoeken en te downloaden maar dan komt er ook een foutmelding dat ik dit al reeds gedownload heb en dat ik via het store menu naar zoek naar beschikbare downloads moet gaan. Dit heb ik dus gedaan en vanacht de hele nacht aan laten staan en toen had ik nog niet die 3 programma's binnen (Chanel, Aurora fant, dots)

Ik heb inderdaad ook nooit mijn Apps op mijn mac opgeslagen, maar dat heb ik nu wel gedaan door mijn aankopen over te zetten en nu sync ik mijn Iphone ook elke keer.
Hiervoor heb ik dus alles via de Appstore op mijn telefoon gedownload en nooit met mijn mac gesynct (ik dacht dat ie dat dus altijd atomatisch deed omdat altijd al ik mijn Iphone aansloot op mijn computer, er in mijn beeldscherm stond word gesynchroniseerd koppel uw iphone niet los)
Heb trouwens net nog een keer geprobeerd Aurora Faint te downloaden via mijn Iphone en nu staat ie er wel op, probleemloos! Maar ik denk dat dit komt omdat ik nu Wi-Fi heb hier, want gister bij mij thuis met Wi-Fi deed hij het niet!

Edit1:
KOPEN NIET MOGELIJK
'NU'kan nu niet worden gekocht.
Prober het later opnieuw

dan kan ik kiezen van annuleer en opnieuw!

Deze foutmelding krijg ik de hele tijd!

Edit2:
U hebt dit item al gekocht. Om het nogmaals gratis te downloaden, selecteer OK

Edit3:
Oke even een duidelijke volgorde:

1. U hebt dit item al gekocht. Om het nogmaals gratis te downloaden, selecteer OK

2. KOPEN NIET MOGELIJK 'NU'kan nu niet worden gekocht. Prober het later opnieuw

3. Kan het bestand aurora faint downloaden als u thuis op uw computer inlogt in de Itunes store

Laatst gewijzigd door Bomans; 19-11-08 om 10:47. Reden: edit-knop gebruiken aub!!!
  #6  
Oud 19-11-08, 10:14
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Ik heb mijn apps na een restore opnieuw gedownload. Omdat ik de iphone op Wi-Fi heb staan is dat 1 minuut per app.

Ik had later wel problemen omdat mijn computer verbinding maakte met de verkeerde mac store. Ik heb 11 pc's en had op een pc met een USA vista versie gesynced. Toen ik weer connectie had met de Nederlandse store en daarna gesynced heb klopt alles weer.
  #7  
Oud 19-11-08, 10:17
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard

Oke maar mijn Iphone is gister Hersteld in The Mac House door een medewerker... Dus daar kan het niet aan liggen...
Misschien dat het aande verbinding ligt ofzo??
  #8  
Oud 20-11-08, 14:17
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard

Heb er nu minder last van moet ik zeggen... Ik denk zelf dat het ook aan de verbinding ligt. Dat eerst het laden zo lang duurt etc. Nou moet ik zeggen dat ik de laatste dagen ook minder heb gedownload
  #9  
Oud 20-11-08, 14:41
Rasz's schermafbeelding
Rasz Rasz is offline
• iOS 8.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 208
Standaard

Heb je je computer al wel gemachtigd?
  #10  
Oud 20-11-08, 14:44
Louise-Tabitha's schermafbeelding
Louise-Tabitha Louise-Tabitha is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: Monster
Berichten: 28
Standaard

Natuurlijk!
  #11  
Oud 14-07-09, 19:10
I-Glennos I-Glennos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Exclamation

ik heb ook zon probleem...
elke keer als er een update komt zegt hij op mijn iPhone:

'' U hebt dit item al gekocht maar het is nog niet gedownload. Als u problemen hebt met te downloaden, opden dan iTunes op uw computer, selecteer Zoeken naar beschikbare downloads(of Zoek naar aankopen in iTunes 7), en sync uw apparaat met uw computer.''

Geprobeerd via zoeken op mijn computer, vind dan een aantal updates dan gaat ie downloaden maar dan krijg ik dit.. zie bijlage .... dit is bij al mijn updates zo

ook staat er recht fout -100000 erbij.

iemand tips heb al geprobeerd machtiging in te trekken en weer activeren.. iTunes opnieuw geinstalleerd...

dan maar gwn alles resetten op me iphone en opnieuw erop zetten.. of tog maar jailbreak toepassen...

pm mag ook
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg foutmelding itunes.jpg‎ (16,0 KB, 7x gelezen)

Laatst gewijzigd door I-Glennos; 14-07-09 om 19:13.
  #12  
Oud 15-07-09, 19:39
I-Glennos I-Glennos is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard

hieperdepiep ineens doet alles het weer gelukkig
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
op zoek naar mauritsvanaken iPhone algemeen 3 15-02-11 19:47
Op zoek naar... axelj iPhone Games 8 25-01-11 13:20
beschikbare schijfruimte op iphone (4) djsteven iTunes 0 15-08-10 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:08.