iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Agenda apps werkt niet meer (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/25844-agenda-apps-werkt-niet-meer.html)

erazorr 25-11-08 14:37

Agenda apps werkt niet meer
 
Ik heb een Iphone 1 gen en heb mijn agenda app gesynced met nuevasync account, ten einde mijn google agenda te kunnen synchen. Werkt top! Gister een aantal nieuwe apps (fun apps ) via Cydia geinstalleerd, ook backgrounder, echter deze weer verwijderd vanochtend (traag werd ie er van) Maar sinds vanochtend werkt mijn (standaard) agenda app niet meer? Gisteravond om 24.00 uur deed ie het wel nog? Vanochtend wat nieuwe mp3`s erop gezet via Itunes, geen nieuwe firmware gedaan (want gejailbraked en unlocked, dus gewoon nog 2.1 erop)
Als ik de agenda app open komt er een blanco beeld inzicht, de loading van het springboard denk ik, echter zonder info en dan springt ie weer terug naar normaal na zeker 30 seconden? Lijkt wel of ie de app niet kan vinden... Bij de instellingen voor mail. contacten en agenda duurt het ook heel lang voordat ie door geladen naar volgend menu en bij agenda instelling blijft ie hangen....:mad:
Hoop dat iemand me kan helpen?

King1987 25-11-08 15:13

Al een keer gereboot? Hard reset gedaan? Dit wel wel eens helpen voor de stomste problemen ;)

erazorr 25-11-08 15:33

reboot, harde reset? hoe werlt dat en kan dat zonder de jailbrake en unlock te verliezen?

Bomans 25-11-08 15:35

Reboot: Je iphone even uit en terug aanzetten. (uitzetten met de slider!)

of

harde reset:
Home en powerbutton tegelijk ingedrukt houden tot hij uitvalt. Dan terug opzetten.
je verliest er geen gegevens, unlock of jailbreak mee.

erazorr 25-11-08 16:01

okej gaat de harde reset proberen....reboot al gedaan meerdere keren, maar geen veranderingen...

macfreaker 25-11-08 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erazorr (Bericht 222565)
reboot, harde reset? hoe werlt dat en kan dat zonder de jailbrake en unlock te verliezen?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erazorr (Bericht 222587)
okej gaat de harde reset proberen....reboot al gedaan meerdere keren, maar geen veranderingen...

Als rebooten niet helpt zie het er naar uit dat je zult moeten restoren.
Lees eerst goed de topics door vooraleer je er aan begint.

erazorr 25-11-08 16:12

nop, werkt nog steeds niet....frustrerend...helemaal harde neiuwe reset doen, jailbreak en unlocken en firmware zin? nieuwe 2.2. misschein proberen?

macfreaker 25-11-08 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door erazorr (Bericht 222593)
nop, werkt nog steeds niet....frustrerend...helemaal harde neiuwe reset doen, jailbreak en unlocken en firmware zin? nieuwe 2.2. misschein proberen?

Kan je inderdaad gelijk restoren naar de nieuwste versie. Eerst goed lezen vooraleer je er aan begint. :D

erazorr 26-11-08 00:00

tks, laat het aan de pro over die dat voor mij doet...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:43.