Probleem met Ocarin (smule) na update 2.2 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb voor de fw update 2.2 van mijn telefoon via Itunes een backup gemaakt. Alles na de update heb ik gehersteld en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met Ocarin (smule) na update 2.2
Beste mensen,
Ik heb voor de fw update 2.2 van mijn telefoon via Itunes een backup gemaakt. Alles na de update heb ik gehersteld en opnieuw gesynced. Alles staat er nu op behalve Smule :S Hier moet je wel het vermogen van 0,79 cent voor betalen. (Ik heb deze op mijn telefoon gedownload via appstore en niet via Itunes) Ik neem aan dat ik hem niet weer hoef te betalen? Mvg Daan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
die kan je normaal opnieuw en gratis downloaden bij itunes of op je iphone.
smule moet normaal toch nog bij je programma's staan in itunes. ook al heb je geupdate moet deze nog in je itunes staan als je voordien gesynct hebt van je iphone naar itunes
|
|||
|
|||
ja precies, daar staat ie dus niet..
vanavond nogmaals proberen via iTunes op de pc. hopelijk kan krijg ik dan de melding dat ik hem al eerder heb geinstalleerd, ipv Kopen |
|
|||
|
|||
makkelijkst via iTunes, gewoon naar de store waar je ook de apps kan vinden, op ocarina drukken.. Zal eerst gevraagd worden of je zeker weet of je dat item wil kopen en daarna krijg je het bericht dat je het al eens hebt aangeschaft. Druk OK om het nogmaals gratis te downloaden'.
|
|
||||
|
||||
Ik installeer altijd mijn apps opnieuw via de App Store. Maak je dus niet druk, en druk gewoon op kopen. Hij is gratis want je hebt hem al gekocht.
|
|||
|
|||
k thanx!
die 0,79 cent is ook nog wel te overzien |
|
|||
|
|||
Nu heb ik weer een nieuw probleem
hij reageert niet goed meer, mijn iphone met Smule. De knoppen in Smule reageren af en toe niet, waardoor een melodie haast niet te spelen is. Ligt dit aan de iphone? zoja, wat nu? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Parkmobile probleem met nwe update | corbeaux | iPhone Apps | 1 | 16-03-11 13:09 |
Probleem met agenda na update iTunes | Daan_82 | iTunes | 21 | 02-09-10 17:08 |
smule | dikketienes | iPhone Apps | 8 | 22-09-08 11:17 |
|
|