iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   apps organiseren op je springboard...zonder jealbreak!!! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/26012-apps-organiseren-op-springboard-zonder-jealbreak.html)

namastee 27-11-08 21:11

apps organiseren op je springboard...zonder jealbreak!!!
 
Ik vind jullie reactie een beetje kort door de bocht. Ik mag neem ik aan zelf bepalen of ik gejealbreaked door het leven wil gaan of niet. De vraag blijft wat mij betreft dus open staan!

"Als je veel apps op je iphone hebt staan en hij crashed regelmatig ben je weer een hele tijd bezig de apps op een zo logisch mogelijke volgorde te zetten. Is daar niet een apps voor of een handige tool?

Hoor graag van jullie
"

macfreaker 27-11-08 21:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door namastee (Bericht 223925)
Ik vind jullie reactie een beetje kort door de bocht. Ik mag neem ik aan zelf bepalen of ik gejealbreaked door het leven wil gaan of niet. De vraag blijft wat mij betreft dus open staan!

Mnaueel kan je deze verplaatsen en dan zet je ze hoe je wilt met de wiebelmethode! Voor dit heb je geen jailbreak nodig maar dat wist je waarschijnlijk al! En dit had je ook kunnen vinden via de zoekfunctie !:D

namastee 27-11-08 23:12

ik had gehoopt dat er nog een andere, wellicht snellere methode zou zijn. wie weet in 2.3?

Dank voor je reactie

Timmeh_ 28-11-08 22:44

Stuk voor stuk synen?:D Volgens mij is er geen app voor ofzo..

lnn.art 01-12-08 00:44

Ik vind 't altijd zo irritant dat, wanneer ik mijn iconen bijv over 9 pagina's wil schuiven, het eerst een plekje op een 'voorbijkomende' pagina moet innemen, zodat alles een plekje opschuift.. Er stond toch in de features beschreven dat je ze 'over multiple pages' kon scrollen zonder problemen? Dat lukt me niet.. hij wil niet verder gaan totdat ik 't even een plekje geef.. Is dáár een handigheids trucje voor ofzo?

BadSide 01-12-08 08:19

Ik gebruik Five Icon Dock, waarbij ik het icoon die ik wil verplaatsen in de dock zet, en vervolgens pas op het tabblad waar ik hem wil hebben eraf haal.

Edit: Maar goed, dat is alleen voor jailbreak.

Timmeh_ 01-12-08 09:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 225116)
Ik vind 't altijd zo irritant dat, wanneer ik mijn iconen bijv over 9 pagina's wil schuiven, het eerst een plekje op een 'voorbijkomende' pagina moet innemen, zodat alles een plekje opschuift.. Er stond toch in de features beschreven dat je ze 'over multiple pages' kon scrollen zonder problemen? Dat lukt me niet.. hij wil niet verder gaan totdat ik 't even een plekje geef.. Is dáár een handigheids trucje voor ofzo?

Ik heb daar helemaal geen last van.. Je kan inderdaad niet in 1x helemaal door, maar als je de app die je aan het verschuiven bent een beetje van de kant afhaald en dan verder gaat, moet het goed gaan.. Misschien dan jij hem te lang tussen twee andere apps laat rusten?

ButcherJF 01-12-08 13:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 225116)
Ik vind 't altijd zo irritant dat, wanneer ik mijn iconen bijv over 9 pagina's wil schuiven, het eerst een plekje op een 'voorbijkomende' pagina moet innemen, zodat alles een plekje opschuift.. Er stond toch in de features beschreven dat je ze 'over multiple pages' kon scrollen zonder problemen? Dat lukt me niet.. hij wil niet verder gaan totdat ik 't even een plekje geef.. Is dáár een handigheids trucje voor ofzo?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 225151)
Ik heb daar helemaal geen last van.. Je kan inderdaad niet in 1x helemaal door, maar als je de app die je aan het verschuiven bent een beetje van de kant afhaald en dan verder gaat, moet het goed gaan.. Misschien dan jij hem te lang tussen twee andere apps laat rusten?

Ik herken het 'probleem' van Inn.art wel degelijk. Juist het even van de kant halen zorgt op een volle pagina voor het ongewild verplaatsen van een app naar de volgende. Ik heb zelfs speciaal daarvoor op iedere pagina minimaal één lege plek, waar ik een nieuwe app naar toe kan wiebelen zonder dat er een andere app van die pagina verdwijnt.

ukkie86 01-12-08 13:21

wat ik zelf doe is op elke pagina 1 of 2 blokjes ruimte overhouden zodat je bij het verplaatsen nergens last van hebt...

lnn.art 01-12-08 16:45

daar heb ik helaas te veel apps voor ;)

BadSide 01-12-08 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lnn.art (Bericht 225340)
daar heb ik helaas te veel apps voor ;)

Jailbreaken en Five Icon Dock installeren. Lost al je problemen op.;)

lnn.art 01-12-08 18:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BadSide (Bericht 225359)
Jailbreaken

En dat wil ik helaas niet :P .. Kost me nu al te veel tijd & moeite op mn iTouch

Tuttel 02-12-08 16:31

Tja tis jailbreaken of door wiebelen... Meer opties zijn er niet...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:23.