iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Brothers in Arms: Hour of Heroes nu in de App Store (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/26238-brothers-arms-hour-heroes-de-app-store.html)

iCulture 02-12-08 11:30

Brothers in Arms: Hour of Heroes nu in de App Store
 
Brothers in Arms: Hour of Heroes is nu beschikbaar in de App Store. Het spel kost €7,99 en ziet er erg indrukwekkend uit. Voor de bediening zijn er meerdere mogelijkheden.

Lees verder over: Brothers in Arms: Hour of Heroes nu in de App Store

pthendri 02-12-08 13:53

Brother in Arms
 
Telkens ik BIA opstart, geeft hij homescreen weer. Heb iphone al gereboot maar nog steeds geen succes

iMario 02-12-08 14:07

Brother in Arms blijkt voor niemand te werken. Heb iig nog niemand gehoord die zij dat het werkte... (Ja, 1tje, maar na een beetje spelen crashte die ook).

libia 02-12-08 14:37

op het voorbeeld filmpje doet hij het wel ;)

heb je hem al is opnieuw geïnstalleerd?

totalition 02-12-08 14:53

bij mij werkt ie gewoon hoor en zonder crashes ook

OOOH 02-12-08 15:24

als ik hem opstart wordt het beeld zwart en gebreurt er verder niks,... hij crashed ook niet terug naar springboard... er gebreurt gewoon niks:confused:

Missch licht het aan fw2.2 (lijkt me wel raar), want hij doed het namelijk wel bij totalition...

totalition 02-12-08 15:43

ik heb ook fm 2.2 erop staan, had dit nog niet angepast in mn profiel.

anyway, ik zie dat je een jailbreak hebt, op toucharcade hebben meer mensen met een jailbraik hier last van en staat ook de oplossing;

link: First Look Video at ‘Brothers in Arms: Hour of Heroes’ | Touch Arcade

OOOH 02-12-08 16:05

heb dat net doorgelezen, maar daar kwamen ze niet echt met een oplossing (of ik heb niet goed gelezen). het enige wat ze zeiden was:

- winterboard verwijderen (gebruik ik niet)
- rebooten (2x gedaan)
- 7keer opstarten (al 10x geprobeert)...;

welke oplossing vond jij dan?

totalition 02-12-08 16:19

hmm dan heb ik het waarschijnlijk ook verkeerd gelezen, de "oplossingen" die je aangeeft bedoelde ik ook, maar aangezien het niet werkt bij jou zal het wss aan de jailbreak liggen.

misschien komt er hier nog een update voor, althans, hoop het wel voor je

OOOH 02-12-08 16:21

ik hoop het ook...

holbewoner 02-12-08 20:31

Ik had ook eerst problemen om het te laten werken (enkel achtergrond zichtbaar) maar na een paar keer proberen (zonder reboot) begon hij plots probleemloos te werken
dus ik denk dat de enige oplossing is te blijven proberen ;)

Edit: Hij werkt enkel indien Wi-Fi uitstaat

M1ch3l 02-12-08 20:49

De oplossingen die werken:


-Opstarten in safe-mode
-Opstarten in vliegtuig modus

talloze keren gewoon opnieuw opstarten werkt niet bij mij.


Edit: Lol nu doet hij het ook 'gewoon', vaag probleem.

Wally21 03-12-08 00:27

Dat probleem had ik ook en naar een keer of 5 deed hij het gewoon :confused:

gino69 03-12-08 13:37

ik heb winterboard verwijderd en nu doet die het gewoon... maar hij doet het ook niet altijd als ik hem opstart.... gewoon een paar keer proberen is wel jammer..

borgqueenx 03-12-08 14:34

wat is dit voor echte (ik censureer dit zelf wel) *** en **** zooi?
Hij kan alleen opstarten in save mode :(

gino69 03-12-08 15:01

je moet winterboard verwijderen... daarna doet die het wel als het goed is... als die eenmaal werkt kan je winterboard er weer gewoon opzetten:D

leonvanwoerkom 03-12-08 16:04

Bij mij werkt het spel gewoon naar behoren.
Ziet er erg gaaf uit alleen de besturing is nog even wennen :D

boeke 03-12-08 20:07

Bij mij ook prima en idd de besturing nogal lastig. Voorlopig kom ik er niet uit.

DutchSecret 04-12-08 17:10

Hetzelfde hier, ik heb hem gekocht en nu wil hij niet starten.
Even na het beginscherm krijg ik een afbeelding van het spel en daarna krijg ik mijn achtergrond te zien en gebeurt er niks meer. Ik kan nu wel weer gewoon terug naar home. Als ik winterboard verwijder gaan dan alle toegepaste thema's en andere dingen weg?

Eventueel andere oplossingen?

Alvast bedankt.

macfreaker 04-12-08 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DutchSecret (Bericht 226983)
Hetzelfde hier, ik heb hem gekocht en nu wil hij niet starten.
Even na het beginscherm krijg ik een afbeelding van het spel en daarna krijg ik mijn achtergrond te zien en gebeurt er niks meer. Ik kan nu wel weer gewoon terug naar home. Als ik winterboard verwijder gaan dan alle toegepaste thema's en andere dingen weg?
Eventueel andere oplossingen?
Alvast bedankt.

Werkt perfect wanneer je sbsettings hebt geinstalleerd en dan voor "reboot safe mode " kiest. Na het spelen moet je de terug herstarten om uit de safe mode te komen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:41.