iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Exclusieve preview: yPhone, Hyves op de iPhone (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/26254-exclusieve-preview-yphone-hyves-op-de-iphone.html)

Y-Less 04-12-08 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Flydt (Bericht 226880)
Ik kan em gewoon niet vinden, niet met search, genre, of wat dan ook!

Wanneer je wel iTunes hebt, kun je op deze link klikken waardoor je gelijk in iTunes bij de applicatie informatie komt.

Tot nu toe vindt ik het een goed programma, alleen wil hij bij mij de wie wat waars nog steeds niet inladen.

Brian_NL 04-12-08 14:31

Het ziet er allemaal erg goed uit.
Denk dat er nog wel een update aan moet komen, voor de kinderziektes.
Maar ik ben tevreden, kan nu makkelijker Hyven dan met de web versie :)

ViktorV 04-12-08 14:45

Even een vraag:
Hoe log ik in?
Ik heb de app geinstalleerd, maar ik kan niet vinden hoe ik onder mijn eigen hyvesnaam inlog

Brian_NL 04-12-08 14:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViktorV (Bericht 226895)
Even een vraag:
Hoe log ik in?
Ik heb de app geinstalleerd, maar ik kan niet vinden hoe ik onder mijn eigen hyvesnaam inlog

Dat kwam bij mij automatisch te voorschijn toen ik hem voor de eerste keer opstarten.
Toen kon ik gewoon met me inloggegevens van Hyves inloggen.

gjhartog 04-12-08 15:23

Bij mij ook, alleen moest ik wel drie keer mijn wachtwoord (ja het was echt goed) invoeren voor hij mijn aanmelding accepteerde? Het zou natuurlijk kunnen zijn dat íedereen nu die applicatie installeert en activeert. Dan zou het ook gewoon een verstopping kunnen zijn van de Hyves server(s)... :)

Brian_NL 04-12-08 15:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door gjhartog (Bericht 226919)
Bij mij ook, alleen moest ik wel drie keer mijn wachtwoord (ja het was echt goed) invoeren voor hij mijn aanmelding accepteerde? Het zou natuurlijk kunnen zijn dat íedereen nu die applicatie installeert en activeert. Dan zou het ook gewoon een verstopping kunnen zijn van de Hyves server(s)... :)

Er waren idd wat storingen met de server had ik gelezen.
Die moeten nu verholpen zijn, en de App word nu idd gelijk door iedereen in gebruik genomen.

Wally21 04-12-08 15:43

Moet wel zeggen dat het nog een beetje buggy is, of dat aan de app ligt of dat iedereen hem nou gebruikt weet ik niet. Maar 9 van de 10 keer kan hij het profiel van iemand niet laden. en het home screen ook niet. met mijn eigenprofiel vertoont hij 8 van de 10 keer geen foto. etc. etc. hopelijk wordt het snel opgelost want zo heb je er weinig aan natuurlijk.

Flydt 04-12-08 15:45

Fijn dat ik hem nu eindelijk heb. Opeens stond hij wel tussen de resultaten van mijn zoekfunctie.

Maar wat een lelijke kleuren zeg! Naast de kinderziektes in een update mogen ze dat van mij ook mee veranderen.

Maar eerlijk is eerlijk: het is al beter dan die web-versie! :D

Wally21 04-12-08 16:43

Zijn er meer mensen van die niet kunnen uitloggen?

Nadat de app. constant niet goed wilde laden enzo dacht ik dan log ik ff uit meldt me opnieuw aan misschien scheelt dat. echter nou ben ik uitgelogd maar de knop uitloggen blijft staan en veranderd niet in inloggen. Nu kan ik helemaal niks doen.

Heb de app al meerdere malen opnieuw geïnstalleerd, en tussentijds ook gereboot maar niks helpt.

Iemand die een oplossing heeft?

iCulture 04-12-08 16:55

//Meerdere discussies samengevoegd en verplaatst naar App Store programma's

tweeg 04-12-08 19:56

Stomme vraag maar waar in de app log ik mezelf in ? :S ik zie het gewoon echt niet :D

lnn.art 04-12-08 22:49

Eindelijk die lag van hu gefixt.. kon net inloggen en alles gaat redelijk

Wally21 04-12-08 23:04

jep hier nu ook, kon nu eindelijk wel uitloggen en weer inloggen :D en lijkt het nu goed te doen :)

Pneumi 04-12-08 23:39

Bij mij blijft nog steeds 1 van de privéberichten hangen. Niet te lezen, de teksten van diverse berichten staan allemaal door elkaar in dat bericht en als ik scroll gaat het helemaal mis. Voor de rest vind ik het er wel goed uitzien.

Rude 05-12-08 11:55

Mensen,

Iemand ervaring met Hyves op de eerste generatie iPhone? Ik heb nu FW 2.0.2, maar je schijnt er 2.1 voor nodig te hebben...

Ik hoor het graag!

Iemand een link waar ik de upgrade naar FW 2.1 kan vinden?

Gr Rudi

Wally21 05-12-08 12:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rude (Bericht 227332)
Mensen,

Iemand ervaring met Hyves op de eerste generatie iPhone? Ik heb nu FW 2.0.2, maar je schijnt er 2.1 voor nodig te hebben...

Ik hoor het graag!

Iemand een link waar ik de upgrade naar FW 2.1 kan vinden?

Gr Rudi

Gebruik even de zoek functie, hier is namelijk genoeg over te vinden op dit forum ;)

RioolDokter 05-12-08 13:21

ik heb de eerste generatie Iphone, werkt daverend die Hyves app. Kan alleen nog niet zien/vinden waar ik gadgets (youtube video's e.d.) kan zien en afspelen op Iphone.

Verder geweldige tool, jammer dat ik alles over Wi-Fi moet doen, heb dus géén 3G toestel.... :(

Timmeh_ 05-12-08 19:41

Ik vind m alleen wel erg traag.. Onder wi-fi is het te doen, maar onderweg via 3G..:eek: Ook crasht ie bij mij nog regelmatig.. En het is me ook nog steeds niet gelukt om me vriendenlijst op te halen.. Hoog tijd voor een update:D

Fasty 05-12-08 20:10

bij mij blijft het rode rondje van de berichten staan terwijl ik alle berichten gewist hebt:confused: idd tijd voor een update

yozd 08-12-08 01:13

Deze app werkte een paar dagen goed, maar nu klapt die er steeds uit als ik hem probeer op te starten. Ik kom vrijwel direct terug op mijn homescreen. Reinstall werkt ook niet. Meerderen last van dit probleem?

gjhartog 08-12-08 08:22

Nee, eigenlijk geen last van. Gebruik hem niet heel erg veel maar heb hem er op de dag van de lancering opgezet en kijk er zo af en toe naar. Werkt naar behoren en is bij gebruik van Wi-Fi ook gewoon nog redelijk snel met updaten en dergelijke. Heb eigenlijk helemaal nog geen klachten :)

Wel zou ik in landscape willen typen, maar da's volgens mij meer een iPhone beperking dan een beperking van de applicatie.

Timmeh_ 08-12-08 09:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fasty (Bericht 227467)
bij mij blijft het rode rondje van de berichten staan terwijl ik alle berichten gewist hebt

Bij mij ook, er staan er inmiddels 15.. iedere keer als ik erlangs scroll, denk ik dak mail heb ofzo..


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yozd (Bericht 228285)
Deze app werkte een paar dagen goed, maar nu klapt die er steeds uit als ik hem probeer op te starten. Ik kom vrijwel direct terug op mijn homescreen.

Bij mij niet meteen, maar hij crash wel vaak.. En het is mij nog steeds niet gelukt om m'n vriendenlijst op te halen..

Ik gebruik tot de volgende update weer gewoon de WebApp..

yozd 08-12-08 18:21

Hij werkt nu ineens weer wel. Vreemd!

BadSide 08-12-08 18:33

Jammer dat je geen filmpjes kunt bekijken die mensen geüpload hebben, desnoods alleen via Wi-Fi. Voor de rest gebruik ik Hyves bijna niet, maar dit is wel een goede en overzichtelijke applicatie.

rollerman 09-12-08 14:58

bij mij valt de verbinding constant weg zodat ik geen foto's kan uploaden....

gjhartog 19-12-08 09:03

Vanmorgen gaf de Appstor aan dat er een update beschikbaar is voor de Hyves applicatie, in de tekst wordt gesproken over algemene stabiliteitsverbeteringen en een fix op grote berichten.

Kaaslan 19-12-08 11:29

In mijn inbox blijft hij weergeven dat ik nog een ongelezen bericht heb terwijl ik deze nergens kan vinden. Beetje vreemd, verder werkt het prima en kan overal snel komen en kijken. Nog geen crash gehad.

Timmeh_ 19-12-08 13:58

bij mij pcies hetzelfde! hij is een stuk stabieler maar er blijven 5 nieuwe berichten staan die ik niet heb..

gjhartog 19-12-08 14:05

Heb je dat ook als je op een pc inlogt en naar Hyves gaat? Daar heb ik namelijk wel eens last van gehad. alle berichten nog een keer aanklikken was bij mij toen de oplossing. (of verwijderen natuurlijk)

Chrisl 19-12-08 16:54

Je hebt in je mail nog verschil tussen All en Private hè, zit daar niet jullie probleem????


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:12.