//

GroceryZen

GroceryZen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben al een tijdje op zoek naar een handig programma voor boodschappenlijstjes. GroceryZen leek me wel wat. Nadeel is alleen dat het in het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-12-08, 11:07
bkummel bkummel is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Unhappy GroceryZen

Ik ben al een tijdje op zoek naar een handig programma voor boodschappenlijstjes. GroceryZen leek me wel wat. Nadeel is alleen dat het in het Engels is. Voor een willekeurige applicatie vind ik dat meestal niet zo erg. Maar GroceryZen wordt geleverd met een database vol met "standaard" boodschappen, die je zo kan aanvinken voor je lijstje. En die is dus ook in het Engels.

Ik twijfelde dus of ik hem zou kopen. Toen ik in de AppStore ging kijken zag ik een Nederlandse beschrijving en Nederlandse screenshots. Dat gaf voor mij de doorslag om hem toch te kopen.

Mijn teleurstelling was dan ook groot toen ik ontdekte dat de app. toch gewoon in het Engels is. Ik heb ook nergens een taal-instelling ofzo kunnen vinden. Mag dit zomaar? Eigenlijk vind ik het gewoon bedrog...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-12-08, 11:33
JWVD's schermafbeelding
JWVD JWVD is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Renkum
Berichten: 312
Stuur een bericht via Instant Messenger naar JWVD Stuur een bericht via MSN naar JWVD
Standaard

What you see is what you get...
  #3  
Oud 04-12-08, 11:41
bkummel bkummel is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JWVD Bekijk bericht
What you see is what you get...
Was het maar zo...
  #4  
Oud 04-12-08, 11:56
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Jij hebt iets niet begrepen JWVD.. Lullig man
  #5  
Oud 04-12-08, 13:16
bkummel bkummel is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Update: zojuist is er een update verschenen in de AppStore. Bij de changes staat "now in Dutch". De applicatie is inderdaad in het Nederlands nu. Alleen de database nog niet. Dat zou ook kunnen komen omdat ik de applicatie al had en dus al een database had en die dus niet overschreven is.

Heeft iemand een idee hoe ik de applicatie helemaal opnieuw kan installeren (dus met een verse, Nederlandse database) zonder dat ik opnieuw hoef te betalen?
  #6  
Oud 04-12-08, 13:47
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

verwijderen en terug downloaden. Je hoeft er immers maar 1 keer voor te betalen.
  #7  
Oud 04-12-08, 16:18
Verbal_Kint Verbal_Kint is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Nov 2008
Berichten: 6
Standaard

Is ShopShop niets voor je? Die onthoudt wat je hebt ingetypt.. Werkt uitermate simpel en is gratis.
  #8  
Oud 04-12-08, 16:39
bkummel bkummel is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 5
Standaard

Ik heb ShopShop geprobeerd, maar die vond ik iets te simpel. GroceryZen heeft een aantal aantrekkelijke features:
  • Er wordt een database met producten meegeleverd. Dus voor heel veel producten is het alleen een kwestie van aanklikken, in plaats van typen. (Scheelt een hoop tijd bij het invoeren.)
  • Je kunt recepten invoeren: je kiest een recept en kan met één klik alle benodigde ingrediënten aan je lijstje toevoegen. Scheelt nog meer tijd bij het invoeren.
  • Als je naar de winkel gaat wordt het lijstje op volgorde van de winkel gezet. (Mits je de volgorde van de paden hebt ingevoerd natuurlijk.)
Terug naar het onderwerp: weet iemand hoe je een niet-gratis applicatie opnieuw kunt installeren zonder dat je opnieuw hoeft te betalen?
  #9  
Oud 04-12-08, 18:22
wastaal wastaal is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 128
Standaard

lezen.....
Verwijderen en opnieuw installeren. Aan de hand van je account ziet de appstore dat je al betaald hebt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:15.