//

Appstore werkt niet vanaf Iphone

Appstore werkt niet vanaf Iphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb mijn Iphone 2G met custumfirmware geupgrade en het valt me op dat de appstore niet werkt "cannot connect to itunes, check date and ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-12-08, 12:54
Sneak1979 Sneak1979 is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Groningen
Berichten: 2
Standaard Appstore werkt niet vanaf Iphone

Ik heb mijn Iphone 2G met custumfirmware geupgrade en het valt me op dat de appstore niet werkt "cannot connect to itunes, check date and time setting" (ook niet als ik mijn reservekopie niet terug zet en hem schoon opstart). Wel kan ik in [wiki=1272]iTunes[/wiki] apps downloaden en dan naar mijn Iphone verzenden, maar ik wil natuurlijk geen PC nodig hebben. Ik heb heel veel gezocht naar dit probleem en heb ook een aantal fixes gevonden,
Zie : “Cannot connect to iTunes Store” fix
Voor de iphone browser die goed werkt ga je naar:
iphonebrowser - Google Code

maar het vewijderen van het cache bestand met de Iphone browser werkt niet bij mij. Na het opstarten nog steeds geen appstore en ook staat het bestandje weer terug.

Kunnen jullie appstore vanaf de Iphone gebruiken met custom FW 2.2 op de IPhone 2G (zilveren achterkant)? Zou het probleem in de Custom FW 2.2 zitten? Ligt het aan [wiki=21430]Cydia[/wiki] of Install? Soms kan je niet connecten als je een app niet goed hebt gedownload lees ik soms? Weet iemand een oplossing?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Appstore via iphone werkt niet RedBull iPhone Apps 0 06-04-11 23:26
Windows: HELP! - iTunes store werkt niet vanaf iPhone Jeffrey0504 iTunes 2 17-08-10 10:12
Het beste mindmap programma IMindmap vanaf 18 februari in de appstore josvos iPhone Apps 0 16-02-10 15:18
appstore werkt niet meer vespresso Archief 6 22-10-08 12:44

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:59.