//

Klaverjassen op de Iphone???

Klaverjassen op de Iphone??? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door gijsterbeek Da's jammer, want nu met de vakantie zijn er ook veel echte spelers waar ik wel tegen zou willen spelen. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 10-08-11, 22:07
pietpukkel pietpukkel is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gijsterbeek Bekijk bericht
Da's jammer, want nu met de vakantie zijn er ook veel echte spelers waar ik wel tegen zou willen spelen. Natuurlijk moeten de regels er wel inzitten, maar alleen de operationele 'is dit wel echt roem' in plaats van de tactische 'zal ik maar laag uitkomen deze keer?', want je hoeft alleen te checken of de spelers de regels houden. Zie ook bijgevoegde mockup van hoe ik het bedoel. Je gebruikt je iphone dan echt als een hand met kaarten. Eventueel nog een iPad om de 'tafel' te spelen

Mijn Apps (Klaverjassen voor iPhone en Klaverjas HD voor iPad) worden uitgebreid om echte multiplayer via Game Center te ondersteunen (via bluetooth alleen met maximaal twee menselijke spelers en twee bots vooralsnog).

Het wordt niet zo geavanceerd zoals in deze mockup (volgens mij gaat dat ook gauw vervelen), maar qua visualisatie gewoon vergelijkbaar met tegen de computer spelen (iedereen ziet dus de tafel vanuit zijn eigen perspectief).

Volgende vakantie ga je zeker deze mogelijkheid hebben
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 28-11-11, 16:24
pietpukkel pietpukkel is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 11
Standaard

Altijd leuk een oud draadje nieuw leven in te blazen. Voor de volledigheid :
Er komt een nieuwe versie aan van mijn Klaverjas Apps (Klaverjassen en Klaverjas HD 2.00). Het testwerk is ver gevorderd en ik denk dat ze er klaar voor zijn (hoewel het een onzekere stap blijft, want het testen van multiplayer is geen sinecure).

In deze versie is volledige multiplayer mogelijk (via Game Center met 2 tot 4 spelers). Daarnaast zal je er ook mee kunnen kraken (over veler verzoek). De iPad versie (Klaverjas HD) is vanaf versie 2.00 ook meteen een universal app (en daarmee dus ook geschikt voor iPhone en iPod Touch).


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pietpukkel Bekijk bericht
Mijn Apps (Klaverjassen voor iPhone en Klaverjas HD voor iPad) worden uitgebreid om echte multiplayer via Game Center te ondersteunen (via bluetooth alleen met maximaal twee menselijke spelers en twee bots vooralsnog).

Het wordt niet zo geavanceerd zoals in deze mockup (volgens mij gaat dat ook gauw vervelen), maar qua visualisatie gewoon vergelijkbaar met tegen de computer spelen (iedereen ziet dus de tafel vanuit zijn eigen perspectief).

Volgende vakantie ga je zeker deze mogelijkheid hebben
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Testers gezocht: Klaverjassen op iPad en/of iPhone pietpukkel iPad Games 6 03-11-11 01:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:39.