iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   aantal menu bladzijdes (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/26799-aantal-menu-bladzijdes.html)

Anietje 11-12-08 14:27

aantal menu bladzijdes
 
Hoi ik weet niet precies waar ik deze vraag moet poste maar weet iemand hoe ik nog meer bladzijdes van de menu bij kan maken? want ik krijg geen icoontjes meer in de menu want dat is helemaal vol. anyone?:)

jeekes 11-12-08 14:53

bedoel je dat je eerste blad vol is?
(dus 20 applicaties)

of zijn alle negen de bladen vol?
aan het laatste kan ik niets doen, maar het eerste is simpel

houdt een icoontje ingedrukt, tot ze gaan 'wiebelen'
versleep een icoontje naar de rand van je 'bladzijde', dan zal deze op het volgende blad terechtkomen

dit staat zelfs ergens op apple.com meen ik me te herinneren...

Gielk 11-12-08 15:15

EN aan DE 9 blz vol is bog 1 ding te doen OPRUIMEN die programma's !!! :D

Anietje 11-12-08 19:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 229886)
bedoel je dat je eerste blad vol is?
(dus 20 applicaties)

of zijn alle negen de bladen vol?
aan het laatste kan ik niets doen, maar het eerste is simpel

houdt een icoontje ingedrukt, tot ze gaan 'wiebelen'
versleep een icoontje naar de rand van je 'bladzijde', dan zal deze op het volgende blad terechtkomen

dit staat zelfs ergens op apple.com meen ik me te herinneren...

Dankjewel voor je antwoord dus niet mogelijk helaas, heb nog 10 gb over verdorie. dan maar gaan deleten:)

jpke 12-12-08 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anietje (Bericht 229974)
Dankjewel voor je antwoord dus niet mogelijk helaas, heb nog 10 gb over verdorie. dan maar gaan deleten:)

In cydia heb je ergens een programma die je apps in mappen plaatst. Misschien kan je er zo meer op je iphone zetten. :D

TheStijg 12-12-08 16:48

20 Icoontjes per pagina, 9 pagina's.. 180 icoontjes totaal?
deze site zegt:

Volgens Dr. Markenstein kunnen er maximaal 9 pagina's plus de 4 apps in de dock, ofwel 148 apps op je iPhone geinstalleerd worden.
Al is de tiende pagina waarmee je van permanente apps af kunt komen, zoals Weather, Stocks en bv. Safari, een onbekend geheim. Voor aanwijzigingen volg deze link.


Da's wel veel! :D

Dacht dat ik al veel Apps in iTunes had staan, 92 stuks, & 10GB in mijn muziek :p

Chrisl 12-12-08 20:01

Wat nou als je al je apps in een map van Catagories zet? heb je dan ook een max aantal???? Weet iemand dat?

Anietje 12-12-08 20:32

ik hou die apps niet meer bij joh. maar dat programma van cydia is wel ok maar werkt niet echt goed vind ik.:)

Chrisl 12-12-08 20:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anietje (Bericht 230374)
ik hou die apps niet meer bij joh. maar dat programma van cydia is wel ok maar werkt niet echt goed vind ik.:)

Wat werkt er niet dan????

iMario 12-12-08 21:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 230376)
Wat werkt er niet dan????

Categories is niet aan te raden. Categories is sloom en een levert een grote kans op dat je straks vast zit op het Apple logo... En dat willen we niet ;)

Gielk 14-12-08 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door TheStijg (Bericht 230310)
20 Icoontjes per pagina, 9 pagina's.. 180 icoontjes totaal?
deze site zegt:

Volgens Dr. Markenstein kunnen er maximaal 9 pagina's plus de 4 apps in de dock, ofwel 148 apps op je iPhone geinstalleerd worden.
Al is de tiende pagina waarmee je van permanente apps af kunt komen, zoals Weather, Stocks en bv. Safari, een onbekend geheim. Voor aanwijzigingen volg deze link.


Da's wel veel! :D

Dacht dat ik al veel Apps in iTunes had staan, 92 stuks, & 10GB in mijn muziek :p

hahahah ik ook ik heb er maar 85

Anietje 15-12-08 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 230376)
Wat werkt er niet dan????

Hij blijft hangen en valt dan uit en duurt dan paar minuten voordat de tel weer aangaat. maar het is wel handig want kan nu meer erop zetten.
aleen ga hem dan toch maar verwijderen als ik er meer problemen mee krijg.:) want wil inderdaad niet dat ie straks niet meer aan wil gaan ofzo.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:02.