iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Backgrounds en de achtergrond (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/26973-backgrounds-de-achtergrond.html)

Sjaak de Bollenboer 15-12-08 13:11

Backgrounds en de achtergrond
 
Via de leuke APP backgrounds zojuist wat leuke plaatjes opgehaald. Als ik deze instel als achtergrond zie ik ze echter alleen bij het 'ontgrendelen' scherm. Ik zou ze echter graag zien als vervanging van de zwarte achtergrond waaropde iconen staan.

Kan dit alleen als ik zou jailbreaken?

Destiny 15-12-08 13:43

Ja dat is alleen mogelijk als je jailbreakt.

macfreaker 15-12-08 13:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak de Bollenboer (Bericht 231013)
Via de leuke APP backgrounds zojuist wat leuke plaatjes opgehaald. Als ik deze instel als achtergrond zie ik ze echter alleen bij het 'ontgrendelen' scherm. Ik zou ze echter graag zien als vervanging van de zwarte achtergrond waaropde iconen staan.

Kan dit alleen als ik zou jailbreaken?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 231020)
Ja dat is alleen mogelijk als je jailbreakt.

Inderdaad jailbreaken en dan winterboard installeren vanuit cydia.

Sjaak de Bollenboer 15-12-08 14:08

Jammer.... het is een telefoon van kantoor, dus dat risico zal ik dan maar niet nemen.

holbewoner 15-12-08 14:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sjaak de Bollenboer (Bericht 231031)
Jammer.... het is een telefoon van kantoor, dus dat risico zal ik dan maar niet nemen.

Waarom niet er is geen enkel risico aan verbonden en indien je hem moet terug inleveren gewoon restoren en hij is weer als nieuw

ppl 15-12-08 15:30

Geen enkel risico...nee je kunt het ding verkeerd flashen of er kan iets anders mis gaan waardoor hij stuk gaat. Daarnaast kan het problemen opleveren bij de garantie. Het installeren van iets als ssh levert weer de nodige security problemen op (zie de inmiddels beruchte iphoneclub "hack" door een of andere scriptkiddie). Je device kan er instabiel van raken waardoor je niet bereikbaar bent e.d. Leg jij dan maar eens aan je werkgever uit dat jij door een jailbreak een apparaat wat je van je werkgever in bruikleen hebt gekregen hebt weten te molesteren met alle gevolgen van dien (zoals niet bereikbaar zijn). Er zitten dus heel wat risico's aan verbonden. Als je jailbreakt zul je daar goed doordrongen van moeten zijn en het ook accepteren (dus niet lopen piepen dat je iPhone gehackt is omdat je zonodig ssh erop moest gooien).

Buiten dat gaat het ook nog eens om een stukje fatsoen: het is van het werk en jij hebt het in bruikleen gekregen. Behandel dat dan ook met respect en ga niet zomaar dingen zitten veranderen aan iets dat niet van jou is. Als je dan toch echt een jailbreak wil doen vraag dan eerst even toestemming aan je werkgever.

elbarre 15-12-08 15:47

Ja maar we mogen niet vloeken ook e ***********!!!

De iPhone wordt juist interessant als je hem jailbreakt! Ik heb met mijn 2 toestellen nog nooit problemen gehad! De beveiliging van ssh kan je trouwens zelf instellen!

Staat de jailbreak je niet aan, dan is dat op 5 minuten geregeld!!!

Respect tov je werkgever: het is niet dat je je toestel moet verknutselen in een konijntje ofzo! Alles is terugzetbaar!

King1987 15-12-08 16:08

Modbreak:
Laten we weer ontopic gaan mensen


Suusie 19-12-08 14:57

winterboard??
 
Wie o wie kan mij helpen

een half jaar geleden heb ik windows vista geinstalleerd maar ik krijg hem niet meer weg.Hij staat niet bij installer en ook niet bij cydia.
Dus uninstall kan niet.Enig idee wat ik moet doen?????

Alvast bedankt voor een ieder die me hierbij kan helpen
Groetjes suus

King1987 19-12-08 15:18

Staat hij niet gewoon (mensen het is 1.1.4;) ) in Summerboard? Misschien anders een idee om hem te updaten naar 2.2? Die kan je ook makkelijk unlocken/jailbreaken en heb je meteen het vista thema niet meer! (het is maar een idee)

Voor meer info over updaten/jailbreaken naar 2.2, in de wiki staat veel of gebruik even de zoekfunctie.

Suusie 20-12-08 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 232703)
Staat hij niet gewoon (mensen het is 1.1.4;) ) in Summerboard? Misschien anders een idee om hem te updaten naar 2.2? Die kan je ook makkelijk unlocken/jailbreaken en heb je meteen het vista thema niet meer! (het is maar een idee)

Voor meer info over updaten/jailbreaken naar 2.2, in de wiki staat veel of gebruik even de zoekfunctie.

nee hij staat niet in summerboard en als ik hem wil updaten naar 2.2 krijg ik elke keer de melding in itunes dat er een netwerkfout is maar allesw werkt dus ik weet niet meer wat ik moet doen


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:54.