iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Sms inplannen? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/27079-sms-inplannen.html)

stefaaaan 16-12-08 23:20

Sms inplannen?
 
Is het al mogelijk om met een bepaalde app smsjes in te plannen zodat ze om een bepaalde tijd verstuurd worden?

Alvast bedankt!

mrsplendid 17-12-08 00:06

Dat zou naar mijn weten inhouden dat die app op de achtergrond moet kunnen blijven draaien en volgens mij is dat nog steeds niet mogelijk zonder een jailbreak.

maar zeker weten doe ik het niet:)

Tijn1 17-12-08 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mrsplendid (Bericht 231763)
Dat zou naar mijn weten inhouden dat die app op de achtergrond moet kunnen blijven draaien en volgens mij is dat nog steeds niet mogelijk zonder een jailbreak.

maar zeker weten doe ik het niet:)

Dat is idd het probleem dat er zonder jailbreak niks op de achtergrond draait!

Ik ben ook op zoek naar een app die dat kan waarmaken(met oog op oud en nieuw)

Bomans 17-12-08 09:28

Voor de 1.1.x firmware had je SMSCron (ik zie dat de TS dat ook al gevonden heeft) en later hernoemd naar Time4SMS.
Daarmee kon je een sms op een bepaald tijdstip verzenden.

Je kan eventueel contact opnemen met de makers ervan om te vragen of ze verder willen ontwikkelen voor fw 2.x

Astro 17-12-08 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bomans (Bericht 231812)
Voor de 1.1.x firmware had je SMSCron (ik zie dat de TS dat ook al gevonden heeft) en later hernoemd naar Time4SMS.
Daarmee kon je een sms op een bepaald tijdstip verzenden.

Je kan eventueel contact opnemen met de makers ervan om te vragen of ze verder willen ontwikkelen voor fw 2.x

mail bounced...

stefaaaan 18-12-08 10:29

idd, contact opnemen lukt niet. 2 e-mailadressen geprobeerd op die site maar lukt niet. Wachten tot een andere app denk ik :(:(

stefaaaan 09-01-09 11:43

nog niks mogelijk?

berty 02-10-09 08:07

Auto sms
 
Hallo
weet iemand of er al een programma is om geplande smsjes automatish te sturen?

Bijvoorbeeld; hans word 21okt. 30 jaar, ik stel nu vast een sms in voor die dag en hij word automatish verstuurd als het zo ver is.

Alvast bedankt

Timmeh_ 04-10-09 12:43

// Discussies samengevoegd.

Shorty007 04-10-09 13:45

Ik ben ook benieuwd of dit met de mail app op de iphone kan :D

RedBull 22-10-09 20:53

Text Later
 
ik had op internet een iphone tooltje gevonden text later
dit zou dus de sms berichten later sturen
dit is echter een tooltje van de amerikaanse itunes store en ik kan deze niet downloaden

mijn vraag kan deze toch nog downloaden zonder mijn andere tools kwijt te spelen
of is er via sydia een vergelijkbaar tooltje beschikbaar

alvast bedankt

WDS001 22-10-09 21:17

Je kan een tweede account aanmaken voor de Amerikaanse App Store (handleiding). Het is perfect mogelijk om vanaf beide account (je Nederlandse en Amerikaanse) applicaties te installeren op je iPhone.

Ik heb de app trouwens eens bekeken en er is een goede reden waarom deze niet in de Nederlandse of Belgische App Store staat. Werkt namelijk alleen in US of Canada.

RedBull 22-10-09 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 372738)
Je kan een tweede account aanmaken voor de Amerikaanse App Store (handleiding). Het is perfect mogelijk om vanaf beide account (je Nederlandse en Amerikaanse) applicaties te installeren op je iPhone.

Ik heb de app trouwens eens bekeken en er is een goede reden waarom deze niet in de Nederlandse of Belgische App Store staat. Werkt namelijk alleen in US of Canada.

ok
dat had ik dus niet gezien bedankt
is er een alternatief voor dit??
via sydia dan of zo

Timmeh_ 22-10-09 21:41

// Discussies samengevoegd.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door RedBull (Bericht 372744)
ok
dat had ik dus niet gezien bedankt
is er een alternatief voor dit??
via sydia dan of zo

Lees dit topic even door ;)

Via Cydia kan je iPhone Time4SMS installeren (Vroeger beter bekend als SMSCron)

WDS001 22-10-09 21:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 372757)
Via Cydia kan je iPhone Time4SMS installeren (Vroeger beter bekend als SMSCron)

Is die Time4SMS niet wat gedateerd? Ik kan de source in ieder geval niet toevoegen in Cydia. Er staat trouwens ook bij dat het een Installer-source is.

Timmeh_ 22-10-09 21:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WDS001 (Bericht 372761)
Is die Time4SMS niet wat gedateerd? Ik kan de source in ieder geval niet toevoegen in Cydia. Er staat trouwens ook bij dat het een Installer-source is.

Niet heel erg op gelet :rolleyes: Dan heb ik verder geen tips voor applicaties met deze functionaliteit ;)

ruffian 27-12-09 15:56

We zijn een tijdje verder, iemand al een leuke app hiervoor gevonden?

AtesYurek 16-03-10 22:46

Nog steeds neit?
heb zelf rondgezocht maar niks gevonden

Bomans 17-03-10 08:59

Met Bitesms kan het.

Hamertej 17-03-10 17:42

Ten eerste; de standaard applicaties van Apple zoals: iPod, Telefoon enz. kunnen wel al zonder jailbreak in de achtergrond draaien dus daar zal het niet aan liggen. Alleen is deze functie niet beschikbaar zonder jailbreak. Via BiteSMS kan het sinds de nieuwe update!

Aan je profiel te zien heb je al een jailbroken iPhone dus.. installeren!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:07.