iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Wat vind jij het ideale fitnessprogramma? (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/27176-vind-jij-ideale-fitnessprogramma.html)

DutchAppeal 18-12-08 20:52

Wat vind jij het ideale fitnessprogramma?
 
En dan doel ik op KT (krachttraining)!

joostbaerveldt 19-12-08 13:17

ik heb iFitness...inspireert voor nieuwe oefeningen...

Wat zoek je precies? Schema's, een logboek....?

DutchAppeal 19-12-08 14:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joostbaerveldt (Bericht 232681)
ik heb iFitness...inspireert voor nieuwe oefeningen...

Wat zoek je precies? Schema's, een logboek....?

Meer iets waarbij ik precies kan bijhouden op welk gewicht ik bij welke oefening zit en waar ik makkelijk mijn vooruitgang mee in kaart kan brengen.

aXent 19-12-08 22:32

iFitness kan je bijhouden hoeveel je neemt op een oefening + de aantallen. Er zijn logs waar je iedere trainingsdag kan bekijken (als je het netjes bijhoudt), maar zonder grafiek bij mijn weten..

DutchAppeal 22-12-08 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door aXent (Bericht 232855)
iFitness kan je bijhouden hoeveel je neemt op een oefening + de aantallen. Er zijn logs waar je iedere trainingsdag kan bekijken (als je het netjes bijhoudt), maar zonder grafiek bij mijn weten..

Thanks, ik heb nu 3 programma's waar ik (bijna) alles mee kan(bijhouden):

Fitview (duur, maar goed!)
IFitness
Weightbot

:)

aXent 23-12-08 01:41

Fitview? Ken ik nog niet.. Eens proberen!
Bedankt voor de tip!

Sultan 23-12-08 19:18

Er is ook nog de workout buddy en de iworkout ;)

DutchAppeal 23-12-08 21:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sultan (Bericht 234155)
Er is ook nog de workout buddy en de iworkout ;)

workout buddy vond ik niet zo bijzonder, hoe is iworkout?

klaverentwee 28-12-08 17:56

Vind ifitness erg lekker werken en er komen steeds nieuwe oefeningen bij (waarvan ik sommigen nog niet kende).

NaZzZ 28-12-08 19:39

Nu jullie het toch over zulke programma's hebben, ik heb een programma in de appstore gezien van ubisoft dat je zou moeten helpen met afvallen en op het juiste gewicht komen. Is dat ene goed programma?(hij staat bij aanbevolen! en is van gameloft)

Gilliam 29-12-08 22:02

Hmm, er is een hele genre voor Fitness/Sport apps dus assortiment is er genoeg. Ik hoef niet af te vallen dus voor mij is het niks :). Maar voor dat soort dingen heb ik zoiezo geen tijd.

DutchAppeal 29-12-08 23:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 235957)
Hmm, er is een hele genre voor Fitness/Sport apps dus assortiment is er genoeg. Ik hoef niet af te vallen dus voor mij is het niks :). Maar voor dat soort dingen heb ik zoiezo geen tijd.

Ik hoef ook niet af te vallen :confused:

jpke 26-02-09 20:18

Health Cubby is ook een erg goede app. (wel niet goedkoop)

jpke 27-02-09 23:58

Fitnessprogram dat schema's maakt
 
Heey,
ik doe fitness in een fitnesscenter. Nu is mijn vraag ofdat er een app bestaat die automatisch een fitness schema maakt naargelang je leeftijd, grootte en gewicht. (Bv. maandag, borst 3x 30 x bankdrukken, armen ...)
Ik ben 15 jaar en wil niet dat ik men spieren oververmoeid geraken en zou graag een programma op men iphone hebben die me hierbij kan helpen.

(-Ja, ik kan ook schema's laten maken door men coaches maar ik zou hiervoor toch graag een app voor willen op men iPhone ^^)

:D

King1987 28-02-09 00:05

@ jpke,

heb hem hier bijgezet, vond hem hier goed bij aansluiten ;)

jpke 28-02-09 11:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 261302)
@ jpke,

heb hem hier bijgezet, vond hem
hier goed bij aansluiten ;)

Njaa, ik was aan het twijfelen ^^

Qu4rk 01-03-09 22:41

't Programma dat de TS en een aantal lezers in deze thread zoekt is GymBuddy. Na het uitproberen van meerdere programma's is dit toch mijn vaste maatje geworden voor het loggen van mijn trainingen. Mooi en overzichtelijk programma en is tevens niet al te duur!

dipzzz 02-03-09 20:04

Ik heb ook enkele applicaties getest en gebruik nu ook Gym Buddy. Echt uitleg over de oefeningen of voorbeelden zul je niet zien, maar om je workout te loggen werkt het goed.

De applicatie krijgt ook regelmatig updates, dat is ook een plus.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:45.