Google via Safari zoekt niet meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Indien ik in het zoekscherm van Google via Safari iets typ en "Google zoeken" selecteer gebeurt er niets. Zoeken via het nieuwe Google zoekschermpje bovenaan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Google via Safari zoekt niet meer
Indien ik in het zoekscherm van Google via Safari iets typ en "Google zoeken" selecteer gebeurt er niets. Zoeken via het nieuwe Google zoekschermpje bovenaan in Safari werkt probleemloos, ook zoeken op deze site werkt zoals voorheen, schijnbaar Google specifiek probleem. Nog iemand die dit probleem heeft?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even geprobeerd, inderdaad hetzelfde hier.
|
||||
|
||||
Ofwel is het gefixt ofwel hebben jullie ene probleem, want hier werkt het vlekkeloos
|
|
|||
|
|||
Ik heb dit probleem ook al een paar dagen. Heeft iemand een oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik weet niet of je hetzelfde doet? In Safari naar Google.com gaan, een term ingeven en dan op 'Google zoeken' klikken doet het bij mij iig nog steeds niet. Gek genoeg doet ie het wel als ik zoek via iGoogle. Zal toch wel een foutje in het script op de pagina van de 'gewone' Google zijn denk ik.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik "google.com/m/classic", daar werkt het wel.
Maar inderdaad, als ik naar de "gewone" goole.com ga heb ik het ook. |
|
||||
|
||||
Same here.
|
Labels |
google, safari |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Safari kan de pagina niet openen, omdat de server niet meer reageert | tarikhan | iPhone algemeen | 5 | 27-08-16 11:22 |
iPhone 3GS: zoekt niet meer automatisch naar netwerk | fons89 | Unlock | 0 | 09-09-10 00:32 |
Safari werkt niet meer! | psp2000sam | Archief | 2 | 28-01-10 20:18 |
Google in safari werk niet meer | greydolphin | iPhone algemeen | 12 | 05-07-09 16:12 |
Google Search in Safari uit laten komen bij iPhone Google | flipjevandejam | Jailbreak apps en thema's | 4 | 12-09-08 14:50 |
|
|