iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Apps geinstalleerd via andermans creditcard. Nu Problemen ! (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/27280-apps-geinstalleerd-via-andermans-creditcard-problemen.html)

Björn_Schiedam 21-12-08 13:56

Apps geinstalleerd via andermans creditcard. Nu Problemen !
 
Hoi,

Vorige week, mn nieuwe, iPhone 3G (black 16 gig) netjes laten unlocken via t-mobile om mijn vodafone kaart te kunnen gebruiken. Ging allemaal goed, zonder problemen.

Aangezien ik geen creditcard heb, omdat ik deze normaal niet nodig heb, en toch wat apps wilde hebben, had ik de login-gegevens van een vriend van mij geleend en een zooitje apps gedownload en geinstalleerd. Netjes het bedrag weer aan hem overgemaakt blablabla.

Als ik de iPhone weer aansluit op itunes, dan geeft ie aan dat ie conflicten heeft met die geinstalleerde programmaatjes. Dit negeerde ik en tot gisteravond werkte de programmaatjes perfect.

Nu net wilde ik even kijken op nu.nl en beejiveim en tot mijn verbazing start geen 1 van de programma's weer op. Wat ik ook opstart, je ziet het beginscherm en dan gaat ie weer terug naar beginscherm / desktop. :mad:

Zou het nu komen, omdat mijn apple-id geen creditcard gegevens heeft en de iPhone wel op mijn eigen naam staat en ik dus met andermans creditcard-gegevens die apps gedownload en geinstalleerd heb ? :confused:


Groetjes Björn

ButcherJF 22-12-08 21:48

Misschien helpt een harde reset om de programma's eerst weer werkend te krijgen. De knop bovenop (sleep/wake-button) en de home-button aan de voorzijde tegelijk indrukken en ingedrukt houden totdat de iPhone vanzelf uitgaat. Daarna weer opstarten. Dit helpt bij veel van dit soort problemen.

libia 22-12-08 22:50

Soms kan het ook werken om iets uit de appstore te installeren. Gewoon iets wat gratis is dus

King1987 22-12-08 22:52

Het is waarschijnlijk heel simpel:
* heb jij op een andere pc/mac die app's op je iPhone gezet? Dan kan je ze niet syncen met je eigen iTunes account. Dus zorg dat hetzelfde iTunes account op jou pc staat (kan op 5 verschillende pc's. Vergeet niet te machtigen)

Björn_Schiedam 22-12-08 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 233802)
Het is waarschijnlijk heel simpel:
* heb jij op een andere pc/mac die app's op je iPhone gezet? Dan kan je ze niet syncen met je eigen iTunes account. Dus zorg dat hetzelfde iTunes account op jou pc staat (kan op 5 verschillende pc's. Vergeet niet te machtigen)


Sorry, had em al even moeten beantwoorden.

Heb het idd gevonden, mn maat zn id-info ingevuld en die computermachtigingen toegevoegd. Nu gaat het syncen perfect. Ik had namelijk mijn eigen id ingevoerd. Alles werkt nu weer perfect ! :D


Groetjes Björn


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:18.