iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Google>Gmail (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/27519-google-gmail.html)

jpke 26-12-08 22:41

Google>Gmail
 
Hey, ik was wat aan het spelen met men iPhone en ontdekte iets zeer handig. (wss hebben al veel mensen dit gevonden maar post het toch)
Ik merkte dat je op google, je ook kan aanmelden met gmail en dat je zo ook je mails kon lezen en versturen.
Wat nu handig is, is dat tegelijkertijd met Gmail als met bv. hotmail kunt werken.

Njaa, post het maar:D

Groetjes

Edit: je kunt hotmail ook gebruiken om je mails te checken en te versturen via www.hotmail.com .
(Dit is geen aangepaste iphone pagina, bij gmail is dit wel hierdoor is het erg moeilijk werken, maar het is mogelijk./ een mogelijkheid om hotmail op je gsm te hebben.)

ASNNetworks 28-12-08 00:35

OF je gebruikt de mail.app op de iPhone op mails te versturen via Gmail, en zorgt ervoor dat al je Hotmail berichten automatisch naar je Gmail worden doorgestuurd...Hierdoor gebruik je gewoon Gmail om je mails te lezen en te beantwoorden, en kun je de ingebouwde mail.app gebruiken;)

Veel mensen die de eerste generatie iPhone hebben weten dit wss al...

jpke 28-12-08 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ASNNetworks (Bericht 235333)
OF je gebruikt de mail.app op de iPhone op mails te versturen via Gmail, en zorgt ervoor dat al je Hotmail berichten automatisch naar je Gmail worden doorgestuurd...Hierdoor gebruik je gewoon Gmail om je mails te lezen en te beantwoorden, en kun je de ingebouwde mail.app gebruiken;)

Veel mensen die de eerste generatie iPhone hebben weten dit wss al...

Jaa, dit wist ik ook al maar nu kun je meerdere adressen tegelijk gebruiken :D

Glenn_ 02-01-09 15:57

[Mail] Gmail
 
Hallo ik maak gebruik van de mailfunctie voor gmail alleen als ik wil connecten blijft er heel de tijd vanonder ''zoeken naar e-mails'' staan en krijg niets anders te zien
heb vanalles al geprobeerd ook zoals op de site stond dus kan iemand me helpen?

Gilliam 02-01-09 16:02

Hoogst waarschijnlijk heb je verkeerde informatie opgegeven dus check je instellingen of alles wel goed is....

jpke 02-01-09 16:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn_ (Bericht 237934)
Hallo ik maak gebruik van de mailfunctie voor gmail alleen als ik wil connecten blijft er heel de tijd vanonder ''zoeken naar e-mails'' staan en krijg niets anders te zien
heb vanalles al geprobeerd ook zoals op de site stond dus kan iemand me helpen?

Heb je dan wel een goede internet connectie?:confused:

Glenn_ 02-01-09 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 237941)
Hoogst waarschijnlijk heb je verkeerde informatie opgegeven dus check je instellingen of alles wel goed is....

Bij het aanmaken staat er daarna overal een ''v''

OOOH 02-01-09 16:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jpke (Bericht 235388)
Jaa, dit wist ik ook al maar nu kun je meerdere adressen tegelijk gebruiken :D

Dit kan ook met de mail.app ....

Glenn_ 02-01-09 16:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Glenn_ (Bericht 237943)
Bij het aanmaken staat er daarna overal een ''v''

Ja ik kan gewoon op internet ermee dus?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:29.