Belstatus discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Aan de andere kant v/d wereld gaan mensen dood aan de honger , en jullie klagen over een belstatus applicatie ? Waar gaat dit over ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#101
|
||||
|
||||
Aan de andere kant v/d wereld gaan mensen dood aan de honger , en jullie klagen over een belstatus applicatie ? Waar gaat dit over zeg.
__________________
Elk Nadeel Heeft Zijn Voordeel |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#102
|
||||
|
||||
|
#103
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
#104
|
||||
|
||||
|
#105
|
|||
|
|||
Ik kan me nog wel herinneren dat bij Vodafone de online belstatus niet inzichtbaar was voor een lange tijd. Er is toen zelfs nog een petitie opgezet voor 'ontevreden' klanten.
Dit gebeurde allemaal vlak voordat de iPhone in NL kwam (juni 2008). Duizenden mensen hebben toen deze petitie getekend, met als resultaat dat Vodafone wel over de brug moest komen met een compromis. En dat kwam er ook in de vorm van 1,5 x zoveel belminuten en smsjes voor 2 maanden dacht ik. In dit geval lijkt mij het redelijk dat er door T-mobile, in ieder geval, wat meer naar de klant gekeken wordt. Want ik vind het persoonlijk niet kunnen dat er al 2 maanden geen inzicht is te verkrijgen in je verbruik. Dan kun je gaan zeuren en zeiken dat je op je iPhone de minuten etc kan bijhouden, maar een mobiele aanbieder moet dit soort dingen gewoon op orde hebben! Zij zijn tenslotte 'vooruitstrevend' in de technologie, toch? Ik weet niet meer wie die petitie tot stand heeft gebracht toentertijd, maar het is misschien een idee. COMPROMIS. |
#106
|
|||
|
|||
2 maanden? Nog niet...
5 juli stond er: “Belstatus zal op zijn vroegst 7 juli weer te zien zijn” 7 juli stond er: “Belstatus zal op zijn vroegst 12 juli weer te zien zijn” 12 juli stond er: “Belstatus zal op zijn vroegst 14 juli weer te zien zijn” 14 juli stond er: “Belstatus zal op zijn vroegst 20 juli weer te zien zijn” 20 juli stond er: “Belstatus zal op zijn vroegst 27 juli weer te zien zijn” 27 juli stond er: “Technische fout, probeer het 30 juli nogmaals” 30 juli: T-Mobile heeft vannacht de belstatus gegevens op de website uitgeschakeld. daarna werd enkel bellende mensen mede gedeeld dat tot 5 augustus werkzaamheden zijn. (geknipt uit: blogje) Nu op 13 augustus is het nog steeds niet duidelijk wanneer belstatus weer gaat werken. Ze beloven niets meer en het is gewoon domweg afwachten. Ik vind het een goed idee dat er een petitie of actie wordt opgezet. |
#107
|
|||
|
|||
Dit is trouwens de petitie tegen Vodafone dat moment:
Stop Vodafone Petitie | Stop Vodafone Alleen ontbinding van het abonnement is voor mij een stap te ver. Nogmaals een compromis lijkt mij redelijk. |
#108
|
|||
|
|||
Citaat:
Bovendien, waarom lees jíj dit terwijl er mensen sterven?! Je reinste tijdverspilling! ksst, scheer je weg! ga waterputten slaan in Namibië! |
#109
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik lig er niet wakker van hoor , of de belstatus het nou wel of niet doet. |
#110
|
|||
|
|||
Citaat:
ga wat nuttigs doen met je leven en laat anderen mieren over iets als een belstatus applicatie. Leven en laten leven zeg ik. het lijkt namelijk verdomd veel op trollen wat je hier aan het doen bent. update: 13e van augustus: t-mobile status update ligt er nog steeds uit. |
#111
|
||||
|
||||
Ach je betaalt ervoor.. reden genoeg dat het moet werken
|
#112
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij zit ik hier al langer dan jij! En ieder zijn eigen mening inderdaad! |
#113
|
||||
|
||||
Is ie daarom ook niet te vinden in de app store?
|
#114
|
||||
|
||||
|
#115
|
|||
|
|||
Wat een gemeut over een programma wat niet eens van TM is!
En wat betreft info op de website: ook dat behoort niet tot de diensten die TM contractueel overeengekomen is. Zoiets heet een "niet verplichte extra". Als je zo angstig bent over je bellimiet heen te gaan dan is dit wellicht een mooi moment je belgedrag eens op orde te brengen. |
#116
|
|||
|
|||
|
#117
|
||||
|
||||
|
#118
|
|||
|
|||
en je betaald voor het programma belstatus...
dus vooral even on-topic blijven. Laatst gewijzigd door ~boi; 14-08-09 om 13:09. |
#119
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#120
|
|||
|
|||
ik vind het nu na 2 maand wel een probleem worden, ik heb nl nog nooit een abbo gehad (voor de 3gs altijd Prepaid) en heb dus geen enkel idee hoe snel mn belminuten er doorheen gaan, sms is nog redelijk bij te houden. De belstatus heeft het sinds ik de 3gs heb nooit of amper gewerkt. Ik heb nu het idee dat ik allemaal belminuten weggooi omdat ik niet zoveel durf te bellen. Erg jmmr, en niet best voor de (toch al slechte) reputatie van t-mobile.
|
Labels |
app, belstatus, t-mobile, zakelijk abbonement |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus | Pinraiser | iPhone Apps | 12 | 14-08-10 22:07 |
Belstatus | T.Verhoeven | Odido (T-Mobile) | 2 | 01-08-10 12:27 |
Belstatus Gadget | Jakiie | Odido (T-Mobile) | 26 | 28-10-08 00:08 |
|
|