iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Belstatus (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/27778-belstatus.html)

pptbpress 01-01-09 18:42

Belstatus
 
Beste Forummers,

Is er een applicatie waarmee ik mijn belstatus kan bekijken, net zoals die belstatus die in de app-store staat voor T-Mobile accounts.
Ikzelf heb Telfort als provider.

Y-Less 01-01-09 18:49

Tot nu toe is alleen Belstatus voor T-Mobile aanwezig. Ik denk niet dat er snel een applicatie uitkomt voor een andere provider. Belstatus gebruikt de T-Mobile web applicatie waar gebruikers hun status enzovoort kunnen zien. Weinig telefoon providers hebben dit tot nu toe (Naar mijn weten).

Gilliam 01-01-09 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Y-Less (Bericht 237179)
Tot nu toe is alleen Belstatus voor T-Mobile aanwezig. Ik denk niet dat er snel een applicatie uitkomt voor een andere provider. Belstatus gebruikt de T-Mobile web applicatie waar gebruikers hun status enzovoort kunnen zien. Weinig telefoon providers hebben dit tot nu toe (Naar mijn weten).

De App is ook niet officieel van T-mobile...

Y-Less 01-01-09 19:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gilliam (Bericht 237183)
De App is ook niet officieel van T-mobile...

Daarom typte ik ook in mijn bericht 'voor', waar ik hier toe verwijzde was dat T-Mobile een van de weinige is waar je direct na het inloggen op de website je gehele abbo kan beheren en kan zien hoeveel belminuten en berichten over hebt. (Even om een misverstand uit de weg te ruimen).

Hanker 01-01-09 19:38

Telfort heeft dat helemaal niet dus zo'n app kan ook niet komen. Kpn/Hi kan je wel opvragen als je ergens naar toe belt of smst dus misschien is een app wel mogelijk. Vodafone weet ik niet.

pptbpress 03-01-09 02:16

OK, duidelijk verhaal. Iedereen bedankt voor hun reactie

Lop 19-01-09 11:10

Problemen Belstatus
 
Hallo,

Sinds een paar dagen krijg ik, wanneer ik de Belstatus-applicatie opstart, een foutmelding. Ik moet via de appstoren een update installeren.

Als ik mijn Iphone aansluit en de appstore opstart, geeft ie aan dat er geen updates beschikbaar zijn.

Intussen werkt de Belstatus-applicatie nog steeds niet, iemand een oplossing?

PS Ik heb ook al geprobeerd om rechtstreeks via Wi-Fi een update te vinden maar dat werkt ook niet.

iMario 19-01-09 11:15

Heb je geprobeerd de Belstatus applicatie opnieuw te installeren?

Lop 19-01-09 11:59

Hmm, nee ....:o

Ga ik vanmiddag maar gelijk doen ...

iMario 19-01-09 13:34

Voortaan dan ook eerst proberen opnieuw te installeren :)
Dat wil meestal wel helpen.

Timmeh_ 19-01-09 21:57

Doet ie t inmiddels al weer?

Ik had hetzelfde met de update van NU.nl..
Toen ik in iTunes op me Mac naar updates zocht kon hij die van NU.nl niet vinden.
Vreemd genoeg kon me iPhone m wel vinden via de AppStore-app..

Misschien een tip??:)

Lop 19-01-09 22:55

Jaaahaaa, alles werkt weer naar behoren!

Bedankt voor jullie reacties. Volgende keer eerst zelf gaan uitdokteren voor ik ga gillen ...;):rolleyes:.

Gr
Marjolein

fpret 10-02-09 10:59

Sinds zondag avond staan mijn belminuten steeds op nul terwijl mijn extra kosten en sms status wel klopt. Erg vreemd, en de t-mobile site geeft wel alles goed aan. Iemand anders dit probleem?

Timmeh_ 10-02-09 11:36

Ja bij mij ook.. Waarschijnlijk heeft T-Mobile iets aan zijn site veranderd waardoor de gegevens niet goed kunnen worden opgehaald.. Komt vast snel weer een update (en bij Belstatus meestal ook een ander icoontje.. :p )

Hunter 10-02-09 11:42

Van de Belstatus website,

************************
8 feb 2009: MOMENTEEL IS ER EEN STORING WAARBIJ HET AANTAL BELMINUTEN NIET WORDT WEERGEGEVEN. EEN NIEUWE VERSIE IS BIJ APPLE INGEDIEND EN WACHT OP GOEDKEURING
************************

Brian_NL 10-02-09 12:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hunter (Bericht 255156)
Van de Belstatus website,

************************
8 feb 2009: MOMENTEEL IS ER EEN STORING WAARBIJ HET AANTAL BELMINUTEN NIET WORDT WEERGEGEVEN. EEN NIEUWE VERSIE IS BIJ APPLE INGEDIEND EN WACHT OP GOEDKEURING
************************

Ik dacht al dat dit aan mij iPhone lag, had Belstatus verwijderd en opnieuw geïnstalleerd via iTunes.
Maar zonder resultaat.. nu dus wachten op de update ;)

Skyllord 10-02-09 19:41

Dan kan ik misschien zelf mijn vraag hier ook stellen... Ik zoek die App van T-Mobile zelf die op T-Mobile.nl: te vinden zou moeten zijn. Zit nu op myt-mobile op die website en kan het nergens vinden!?

Bij voorbaat dank!

Timmeh_ 10-02-09 21:16

Voila:
https://www.t-mobile.nl/My_T-mobile/htdocs/page/calling/status/gadgets.aspx

Je moet hiervoor wel ingelogd zijn (My T-Mobile)

Skyllord 10-02-09 22:34

Ik ben ingelogd en heb hem geactiveerd, via m'n laptop. Moet dit op je iphone zelf?? Wat hij zegt dat ik via onderstaande link moet instellen om met +(?) te bewaren!

Als ik hem op 'n iphone na ingelogd te hebben de link invul dan kom ik automatisch bij dat inlogscherm terug waar ik niet verder mee kom!

Update: Bedankt iig voor de link is me uiteindelijk gelukt via andere omweg... Moet dus wel op je iPhone zelf doen, inloggen daarna op de 'igoogle gadget installeren' drukken die ergens rechts in een column staat. Dan wijst het zich vanzelf!

Timmeh_ 13-02-09 10:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 255148)
Ja bij mij ook.. Waarschijnlijk heeft T-Mobile iets aan zijn site veranderd waardoor de gegevens niet goed kunnen worden opgehaald.. Komt vast snel weer een update (en bij Belstatus meestal ook een ander icoontje.. :p )

Update is uit, en inderdaad weer een nieuw icoontje :p

(PS is voor het eerst dat in mezelf quote..)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:25.