iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/27807-apps.html)

Lucien1966 02-01-09 10:11

apps
 
Hi, zijn de iphone apps alleen maar verkrijgbaar via itunes?

King1987 02-01-09 10:29

Ja asdfasdfasdfaf

Let op, er gaat hier niet gepraat worden over illegale dingen, die gene die dat doet krijgt zonder pardon een berisping!



Lucien1966 02-01-09 11:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door King1987 (Bericht 237673)
Ja asdfasdfasdfaf

Let op, er gaat hier niet gepraat worden over illegale dingen, die gene die dat doet krijgt zonder pardon een berisping!



Het is ook helemaal niet mijn bedoeling om daarover te praten, heb net mijn iphone en ik vroeg me af waar ik de gratis apps vandaan kon krijgen. Wil namelijk liever niet mijn bankgegevens overal op het internet invullen

Gilliam 02-01-09 11:39

Oh maar iTunes is echt wel veilig, als je eigen beveiliging maar veilig is dan is alles goed!

King1987 02-01-09 11:40

Trouwens, in Installer en Cydia staan ook wel wat app's maar niet echt games :)

jpke 02-01-09 13:32

Je kan ook een itunes(gift)kaart kopen. Je hebt er van 15€, 25€ ... ( als ik me niet vergis). Deze kaart kan je in een boekenwinkel, grootwarenhuis enz. kopen. Op deze kaart staat dan een code die je moet ingegeven op itunes. 100% safe dus!

grtz

Frog 02-01-09 15:42

Als je alleen maar gratis dingen wilt downloaden kan je bij betaalmethode ook "geen" kiezen, dan hoef je helemaal niet te betalen.

Lucien1966 03-01-09 14:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frog (Bericht 237915)
Als je alleen maar gratis dingen wilt downloaden kan je bij betaalmethode ook "geen" kiezen, dan hoef je helemaal niet te betalen.

@Frog

dat is dus eigenlijk precies wat ik zocht, maar ik kan dus nergens bij betaalmethode "geen" vinden, bij het aanmaken van een account...

wat is eigenlijk wil is: de gratis apps kunnen downloaden vanaf de itunes store. en daarvoor moet ik dus eerst een apple account hebben.

weet iemand trouwens hoelang zo'n itunes giftkaart geldig is?

so plz help

Frog 03-01-09 17:39

Volgens mij zie je het alleen maar als je een programma'tje download, dus je moet in de App Store bij een gratis programma'tje op krijg drukken en dan moet je een iTunes Account aanmaken. Bij betaalmethode kies je geen. Als je dan later alsnog met een Gift Card wilt betalen moet je op inwisselen drukken.

Gift Card's zijn 2 jaar geldig, nadat je ze bij de winkel hebt gekocht.

smooth 20-03-09 16:26

Ik wil ook een gartis account maken bij itunes alleen bij mij zie ik nergens ''geen'' staan bij ''kies een betalingsmethode'' en als ik click & buy account wilt maken lukt dat ook niet ik moet mijn 06 nummer invoeren waarna ik een code via een sms zou moeten krijgen ben er al 2dagen mee bezig en tot op heden geen sms ontvangen.

wie kan mij vertellen wat ik fout doe

Frog 20-03-09 21:17

Je moet een gratis app'je downloaden terwijl je geen account hebt. Als je dan op "Account aanmaken" of iets dergelijks klikt staat er bij betaalmethode wel "Geen".

Duidelijk? :)


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:52.