//

Iets in de itunes store kopen met een anderen naam

Iets in de itunes store kopen met een anderen naam discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) beste mensen ik ben lang niet meer online geweest, maar ben weer helemaal terug van weggeweest . Ik heb direct een vraagje. Ik wil graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-01-09, 12:27
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Cool Iets in de itunes store kopen met een anderen naam

beste mensen

ik ben lang niet meer online geweest, maar ben weer helemaal terug van weggeweest. Ik heb direct een vraagje. Ik wil graag simcity aanschaffen. Zelf heb ik zo'n itunes account zonder credit card en zonder geld erop ofzo. Zo'n illegaal account dus. Nou mag ik van mijn ma via haar account ( dit is gekoppeld aan haar rekening ). Kan ik nu inloggen op mijn iphone op haar emailadress en sim city aanschaffen. Hoe moet dit want ik zie nergens de mogelijkheid je emailadress aan te passen? is het wel mogelijk. Moet het anders via de pc?


alvast bedankt voor iedereen die moeite neemt deze vraag te beantwoorden.

Mvg een mede-iphone-lover
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-09, 12:35
Gilliam's schermafbeelding
Gilliam Gilliam is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 658
Standaard

Als bij jou in iTunes jouw account is ingesteld en je synchroniseert de iPhone met jou computer neemt ie automatisch aan dat je die account gebruikt. Dus log even uit en sync dan. Als het goed is krijg je nu niks te zien als je iets koopt in de appstore...
  #3  
Oud 04-01-09, 12:53
alo-b alo-b is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Dicht bij den haag
Berichten: 150
Standaard

oke, bedankt voor je reactie. Hoe log ik uit dan? Ik neem aan in itunes op de pc want op de iphone lukt het me niet.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
app in de store met verkeerde developer naam zweers Ontwikkelen voor iOS 4 10-02-11 22:53
Gratis account, maar wil nu wel iets kopen in de Store! RioolDokter Archief 1 03-06-09 19:19
inloggen op je iPhone met een andere iTunes-store account V.idunho Archief 2 27-11-08 19:44
Kopen in een Apple Store in US MacApp Archief 20 31-07-08 13:30
itunes store alleen kopen met creditcard?? kaik Archief 1 28-11-07 17:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:57.