iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   iPint (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/27925-ipint.html)

chrissmit 04-01-09 13:42

iPint
 
Hallo,

Ik probeer iPint ergens te vinden, maar 't lukt niet erg. Weet iemand waar ik deze app kan vinden?

Ik heb een Belgische iTunes account.

Dank
Gr Chris

Gilliam 04-01-09 13:47

Vreemd, ik kan hem ook niet meer vinden.
Ik denk dat het is verwijderd of word geupdate...

chrissmit 04-01-09 16:23

Ik kan 'm al een paar dagen niet vinden. Is er een andere manier om 'm te krijgen en te installeren?

Gr C.

Timmeh_ 04-01-09 16:30

Hijs ook niet meer in de NL Store, geen idee...

ceasaro 04-01-09 16:44

misschien is het bier op?!

Gilliam 04-01-09 17:06

Nope, bier raakt nooit op.
Geld wel, daarentegen. :p

pieter0000 04-01-09 17:45

ipint
 
zover ik weet is de app ipint verwijderd en kun je hem niet meer downloaden. Dit in verband met de app ibeer dacht ik. In ieder geval hij is niet meer verkrijgbaar momenteel:(

Rubenskoo 04-01-09 17:52

In de Amerikaanse appstore is hij dus ook al verwijderd: TheDigitalLifestyle.tv: iPint gone from the apps store

iScorpio 04-01-09 17:53

En laten we het niet merken dat iemand hem hier niet legaal gaat aanbieden ;)

Tim14ww 11-01-09 22:32

iPint
 
Hoi allemaal, heb zojuist een Iphone gekocht, en na wat zoeken in de app store etc. heb ik gelezen dat Ipint beter is als Ibeer.

Ik kan Ipint echter nergens downloaden..

Aangezien deze app gratis is, kan iemand deze met mij delen?

Greetz,

Timmeehhh

Colpaert 11-01-09 22:35

Nu merk ik ook dat iPint niet meer in de app store te vinden is. Bij mij staat hij er nog steeds op. Het is een leuke app en idd gratis, maar als ik mij niet vergis dacht ik dat er in cydia(jailbreak) ook iets dergelijks te vinden is.

Tim14ww 11-01-09 22:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 242770)
Nu merk ik ook dat iPint niet meer in de app store te vinden is. Bij mij staat hij er nog steeds op. Het is een leuke app en idd gratis, maar als ik mij niet vergis dacht ik dat er in cydia(jailbreak) ook iets dergelijks te vinden is.

Ik heb geen jailbreak.

Is er een andere manier om Ipint op mijn iphone te krijgen?

Colpaert 11-01-09 22:42

Ik vrees dat dit zonder jailbreak niet mogelijk zal zijn, zolang iPint niet in de app store staat

Tim14ww 11-01-09 22:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 242777)
Ik vrees dat dit zonder jailbreak niet mogelijk zal zijn, zolang iPint niet in de app store staat

oke bedankt,

Iemand ervaring met Ibeer?
Is hij écht zo slecht of valt dat mee?

Greetz,

Rubske 11-01-09 23:14

ff erop zetten en je weet het ;)

Colpaert 11-01-09 23:17

Het kost je wel enkele eurocenten, maar naar ik de screenshot gezien heb is het behoorlijk deftig. Wat ik ook vaak doe voor ik een app koop is eventjes op youtube een filmpje zoeken over de app. Zeker dat er verschillende opstaan enzo zie je ook direct hoet het werkt en hoe de graffics eruit zien.

bako 12-01-09 00:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert (Bericht 242770)
Nu merk ik ook dat iPint niet meer in de app store te vinden is. Bij mij staat hij er nog steeds op. Het is een leuke app en idd gratis, maar als ik mij niet vergis dacht ik dat er in cydia(jailbreak) ook iets dergelijks te vinden is.

ipint komt 100% zeker weten uit de appstore
en niet uit cydia of installer
hij is blijkbaar verwijdert uit de appstore
waarschijnlijk is er wel ergens een link waar je het nogsteeds kan downloaden maar dat is niet de itunes store kijk even op google
en je ipint is veel beter dan ibeer ibeer is namelijk heel traag en ipint niet dit geld ook voor imilk dat is het zelfde als ibeer net zo traag alleen dan heb je melk en als je dan schut dan krijg je kaas of slagroom opzig wel grappig

InternetRebel 12-01-09 08:19

iPint ziet er gewoon VEEL realistischer uit wanneer je je glas "leeg drinkt". Je mist dan misschien die zogenaamd grappige burp aan het eind, maar iPint is gewoon een hele mooie demo van de grafische mogelijkheden van de iPhone in combinatie met de sensoren voor het schuin houden van je phone. Ik had na een herstel van mijn iPhone een keer iBeer er weer op gezet i.p.v. iPint; wat een afknapper was dat, komt er niet eens bij in de buurt!

iScorpio 12-01-09 08:20

//Topics samengevoegd

Colpaert 12-01-09 10:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door bako (Bericht 242807)
ipint komt 100% zeker weten uit de appstore
en niet uit cydia of installer
hij is blijkbaar verwijdert uit de appstore
waarschijnlijk is er wel ergens een link waar je het nogsteeds kan downloaden maar dat is niet de itunes store kijk even op google
en je ipint is veel beter dan ibeer ibeer is namelijk heel traag en ipint niet dit geld ook voor imilk dat is het zelfde als ibeer net zo traag alleen dan heb je melk en als je dan schut dan krijg je kaas of slagroom opzig wel grappig

Dat heb ik ook niet beweert, alleen dacht ik dat er ook een gelijkaardige app in cydia te vinden was.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:29.