iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Safari icoontje/programma verdwenen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/27942-safari-icoontje-programma-verdwenen.html)

r1150rrrr 04-01-09 19:04

Safari icoontje/programma verdwenen
 
Sinds enkele dagen ben ik m'n Safari shortcut kwijt :( en kan ik niet meer op het internet. Ik zal wel iets verkeerds gedaan hebben :confused: maar hoe krijg ik 'm terug? Ik vind ook niets in mijn "iTunes/Programma's" en als ik zoek op "Safari" in iTunes om het opnieuw te downloaden/installeren krijg ik ook niets.

Gilliam 04-01-09 20:50

Als je een jailbreak hebt zou je mogelijk met 'Poof!' Safari kunnen laten hiden, maar als ik je profiel moet geloven staat er dat je geen jailbreak hebt.

2de Mogelijkheid is dat je eventjes gaat naar Instellingen>Algemeen>Stel opnieuw in>Herstel beginschermindeling

Als beide niet werken weet ik het ook niet...

r1150rrrr 05-01-09 19:44

Ik heb zoals je al voorstelde de beginschermindeling hersteld, maar dat werkte niet onmiddellijk. Na een herstart zaten al m'n icoontjes doorelkaar :(, maar was Safari wél terug :D. Bedankt!
Ik heb al wel over jailbreak gehoord, maar weet niet precies wat dat is. Gaat dat over het simlockvrij maken van je toestel? :confused: Mijn iPhone komt officieel van hoofdverdeler Mobistar, tevens telefoonprovider in België.

klaverentwee 07-01-09 15:45

Een jailbreak gaat simpel gezegd over het verwijderen van de beveiliging waardoor je alleen kunt doen met je iPhone wat apple wil dat je kunt doen. Als je een jailbreak uitvoert kunt je je iPhone "verkennen", commando's geven via ssh en software installeren die niet door apple is goedgekeurd. Veel gebruikte programma;s zijn five-icon-dock (passen vijf icoontjes in je onderste regel) en bijvoorbeeld PDAnet waardoor je je iPhone als modem voor je laptop kunt gebruiken. Over hoe je een jailbreak doet staat heel erg veel op dit forum.

Trinity 24-01-10 22:16

Safari verdwenen
 
Ik heb de trukkendoos van instellingen ook toegepast maar helaas gebeurt er bij mij niets. :mad:
Heeft iemand nog briljante ideeen of gewoon maar op het "hertel" knopje drukken?:confused:

kuotje 24-01-10 22:54

geen jailbreak? dan zou het enige zijn:
instellingen,algemeen,beperkingen ? :)

Trinity 25-01-10 00:58

Geen jailbreak. Gewoon G3 met T-mobile. Het is pas gebeurd maar ik weet niet precies wanneer. Heb niet echt nieuwe dingen erop gezet. Zou ik een andere browser kunnen proberen of moet Safari er als basis opzitten. Ik zat aan iCab te denken.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kuotje (Bericht 408545)
geen jailbreak? dan zou het enige zijn:
instellingen,algemeen,beperkingen ? :)

Bingo!
Heel dankbaar!:D

kuotje 25-01-10 01:11

Mooi. Let de volgende keer op wat je allemaal doet :) haha.

Trinity 25-01-10 01:15

Work around pocket informant
 
Het was een work around in afwachting van de upgrade van Pocket Informant. Ik was inderdaad vergeten dat ik het had ingesteld! :O

lpors 18-08-10 21:48

Safari icoon zoek
 
Ik heb de trukkendoos van instellingen, algemeen en beperkingen ook toegepast maar helaas gebeurt er bij mij daar ook niets. Safari staat bij beperkingen wazig afgebeeld en kan deze niet aan zetten. Weet iemand voor mij hoe ik het safari icoon weer terug kan krijgen?:rolleyes:

terdju 31-08-10 11:46

Bedankt voor de tip,ik was ook safari kwijt en dankzij de tip alles terug in orde!via -> instellingen>algemeen>stel opnieuw in>herstel alle instellingen is het gelukt.Eerst heb ik geprobeerd om herstel beginschermindeling te gebruiken maar dan was safari nog steeds verdwenen.Nu ga ik eens een jailbreak proberen.

dycell 18-10-10 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lpors (Bericht 536479)
Ik heb de trukkendoos van instellingen, algemeen en beperkingen ook toegepast maar helaas gebeurt er bij mij daar ook niets. Safari staat bij beperkingen wazig afgebeeld en kan deze niet aan zetten. Weet iemand voor mij hoe ik het safari icoon weer terug kan krijgen?:rolleyes:

Safari is ook uit te schakelen via een Exchange email policy. Heb je email van de zaak ingesteld?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:54.