iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   istart weergave Algemeen (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/28296-istart-weergave-algemeen.html)

hildakatharina 10-01-09 18:01

istart weergave Algemeen
 
Tot eergisteren werkte het programma Istart prima.
Nu krijg ik bij Algemeen alleen te zien:
- Feiten van Vandaag - hierop doorgeklikt een aantal items.
De overige items die altijd onder Algemeen genoemd werden zijn allemaal verdwenen.
Wat is er gebeurd? Heb ik iets gewijzigd of ligt het aan het programma.
Wie heeft dit nog meer c.q. kan mij helpen.
Johan

ButcherJF 10-01-09 18:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hildakatharina (Bericht 242229)
Tot eergisteren werkte het programma Istart prima.
Nu krijg ik bij Algemeen alleen te zien:
- Feiten van Vandaag - hierop doorgeklikt een aantal items.
De overige items die altijd onder Algemeen genoemd werden zijn allemaal verdwenen.
Wat is er gebeurd? Heb ik iets gewijzigd of ligt het aan het programma.
Wie heeft dit nog meer c.q. kan mij helpen.
Johan

Hier hetzelfde. Heeft misschien hiermee te maken? En anders weet sossienl je vast wel te vertellen wat er aan de hand kan zijn.

Enneh, welkom op dit forum!

Shorty007 10-01-09 23:30

Bij mij doen ook niet alle rubrieken het meer..
dacht dat de flitser informatie oa het ook niet meer deed.
mja daarvoor heb ik file info nog ;)

wastaal 11-01-09 15:23

Eea is opgelost inmiddels.

sossienl 20-01-09 15:56

Het probleem zat hem in een instelling. Excuus voor de lange oplostijd!

Celf 26-03-09 22:43

Ik moet zeggen dat ik meer en meer ontevreden ben met iStart. Ik krijg, ook na herinstallatie, steeds vaker foutmeldingen en lege rubrieken. De rubriek Formule 1 crashed zelfs zo zwaar dat ik de iPhone middels het indrukken van de powerbutton en homebutton moet resetten!!!!

De support is nagenoeg afwezig en dat vind ik voor een betaalde app toch wel kwalijk. Ik heb ooit een mailtje gehad met het verzoek om meer informatie. toen ik die gegeven heb bleef het stil, ook na twee volgende mailtjes. Heel plotseling kwam er in maart een teken van leven doordat ik een automatische melding kreeg dat mijn probleem in e.o.a. bugtracking programma geregistreerd was. Verder niets meer.

Celf 29-04-09 00:06

We zijn inmiddels alweer een maand verder en ik kan niet anders zeggen dan dat de zogenaamde support van iStart ronduit slecht is. Antwoord op mijn probleem heb ik nooit gekregen...laat staan dat het opgelost is....ik krijg het vermoeden dat er niet langer aan het programma gewerkt wordt.
'k heb het inmiddels definitief van mijn iPhone gewist. Omdat het programma nog steeds voor 5 euro verkocht wordt zou het fair zijn indien de makers "no longer supported" zouden toevoegen aan de beschrijving.

Celf 18-06-09 19:27

Istart is nog steeds te koop in de AppStore. De beoordelingen zijn ronduit dramatisch te noemen. Helaas geen woord van de makers dat aankoop van het programma volledig voor eigen risico is omdat support domweg ontbreekt. Schande!!
Dat een programma niet langer interessant is om te ontwikkelen kan ik me voorstellen. De huidige werkwijze "van de domme houden" echter niet.

sossienl 18-06-09 19:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Celf (Bericht 300641)
Istart is nog steeds te koop in de AppStore. De beoordelingen zijn ronduit dramatisch te noemen. Helaas geen woord van de makers dat aankoop van het programma volledig voor eigen risico is omdat support domweg ontbreekt. Schande!!
Dat een programma niet langer interessant is om te ontwikkelen kan ik me voorstellen. De huidige werkwijze "van de domme houden" echter niet.

ik heb je een PB gestuurd.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:23.