iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   App Store én Jailbreak (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/28583-app-store-jailbreak.html)

TheOld 15-01-09 17:23

App Store én Jailbreak
 
Is het mogelijk om App Store én Jailbreak tegelijk op je iPod touch/iPhone te hebben en gebruiken?

Mackjenzie 15-01-09 17:26

Geen enkel probleem ;)!

iMario 15-01-09 17:44

Uiteraard! Met een Jailbreak krijg je alleen maar ''extra''.

NaZzZ 15-01-09 21:39

en dat extra is juist heel handig om je iphone/itouch te kunnen moden naar jou voorkeur!

Destiny 15-01-09 21:45

De iPhone wordt wel iets trager als je een jailbreak hebt. En daarbij heb je meer kans op crashes etc ;)

cloverfield 15-01-09 22:01

En je kunt legale programma's niet meer updaten! :(

Destiny 15-01-09 22:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cloverfield (Bericht 244532)
En je kunt legale programma's niet meer updaten! :(

Jawel hoor ;) Als je programma's legaal zijn, dan kun je gewoon updaten i.c.m. een jailbreak.

Timmeh_ 19-01-09 21:01

Ik twijfel nog steeds over een jailbreak..
als er een nieuwe firmware uitkomt, moet je m dan ook weer opnieuw jailbreaken?
En gaat t syncen met je comp dan ook anders?

ps. misschien niet de juiste plek om dit te plaatsen, dus vast bij voorbaat mijn excuses aan alle moderators;)

King1987 19-01-09 21:06

Syncen niets anders, waarom? Je moet wel eerst een reserve copie hebben.

Maar jailbreaken: ja dat zal je weer overnieuw moeten doen :) (en die mogenlijkheid is er niet meteen, eerst afwachten wat het advies word)

Timmeh_ 19-01-09 21:09

OFF-TOPIC:

En dit is bij jou nog nooit fout gegaan? Ik schijt echt in me broek haha Om de een of andere vage reden behoor ik altijd bij het minimale percentage bij wie t foutgaat:p

WEL HEEL ERG OFF-TOPIC:
Zie net dat ik officieel een Senior Member ben:eek:

King1987 19-01-09 21:11

Tja, modden is vallen en opstaan.....Gewoon een kwestie van een keer op je bek gaan, dan weet je ook hoe het is als het fout gaat, gewoon lezen hoe alles moet.

Maar, we gaan weer ontopic :)

west11299 19-01-09 21:18

gewoon er voor gaan t stelt echt niks voor zo gepiept

Timmeh_ 19-01-09 21:21

whaha tot zover dus ontopic :p
ik ben bijna overtuigd, ik ga ff googlen wat allemaal de mogelijkheden zijn met een jailbreak;)

Terug naar de discussie: Jailbreak EN AppStore
(Antwoord was toch: geen probleem?:p)

King1987 19-01-09 21:21

Dat is inderdaad geen probleem :)

cloverfield 20-01-09 17:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Destiny (Bericht 244536)
Jawel hoor ;) Als je programma's legaal zijn, dan kun je gewoon updaten i.c.m. een jailbreak.

Dat is dus niet waar, legale (!) applicaties willen niet updaten toen mijn iphone was gejailbreaked.

Citaat:

Dit bericht is verwijderd door Destiny. Reden: Houd dat voor jezelf. Over illegale IPA bestanden mag niet gepraat worden.


Daar gaat het ook niet over...

Bordyl 18-04-09 19:17

Ik heb een probleem met de App Store na jailbreak: als ik een app wil downloaden en installeren vanuit de app store komt er geen icoontje bij op het sprongboard. Wt kan ik hieraan doen?

Ik heb de Supreme Preferences van iMario er op staan, en OpenSSH.

Timmeh_ 18-04-09 21:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bordyl (Bericht 279066)
Ik heb een probleem met de App Store na jailbreak: als ik een app wil downloaden en installeren vanuit de app store komt er geen icoontje bij op het sprongboard. Wt kan ik hieraan doen?

Ik heb de Supreme Preferences van iMario er op staan, en OpenSSH.

Misschien iets te voor de hand liggend, maar heb je gecheckt of in iTunes de desbetreffende app wel is aangevinkt bij Programma's?

Bordyl 18-04-09 21:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Timmeh_ (Bericht 279103)
Misschien iets te voor de hand liggend, maar heb je gecheckt of in iTunes de desbetreffende app wel is aangevinkt bij Programma's?

Tuurlijk, dat is uiteraard het eerste wat ik ga doen ;)

Ik heb eens enkele Cydia programma's verwijderd en toen kwamen al de geinstalleerde Apps via de app store automatisch op het scherm.
Conclusie: er was te weinig plaats ...
--> opgelost.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:06.